Δευτέρα 25 Αυγούστου 2008

Ανώνυμα

ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ

(στην κυρία Ρωρερκάρ)

Πόσο ζηλεύω αυτό το κύπελλό μου

στου τραπεζιού μου που βυθάει τη σκόνη!

Μια ηρεμία μέσα του απλώνει

που έχω καιρό να δω στον εαυτό μου.


Δεν ταξιδεύει όπως το μυαλό μου

στο χαμογέλιο σου που όλα πληγώνει.

Κι η σκέψη των ματιών σου δεν το λιώνει,

ουτ’ η ιδέα του στρογγυλού σου ώμου.


Πηλός κι εγώ πηλός κι η αφεντιά του.

Μα τόσο ο πόνος μου για σε μετράει

που μπαίγνιο μ’ έχει κάνει του θανάτου.


Αυτός για σένα ο πόνος θα με φάει.

Κι αυτό το κύπελλο, ως τραβάω κάτου,

πάλι αδιάφορα θα με κοιτάει ---



Γιώργης Χολιαστός

[Είναι ένα σχόλιο, που άφησε κάποιος σε μια παλιά ανάρτηση. Σκέφτηκα ότι είναι κρίμα να μείνει εκεί, αθέατο, γι' αυτό το ανεβάζω εδώ.]

3 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Ωραίο είναι..
Από πυλό είμαστε, ραγίζουμε συνέχεια και μέχρι να σπάσουμε είμαστε γεμάτοι από μικρά μικρά σπασίματα..
Καλησπέρα!!

orestis είπε...

Hφαιστιωνάκο όπως τα λες!

Μου άρεσε πολύ και σκέφτηκα πως ήταν κρίμα να μείνει θαμένο, ως σχόλιο σε κάποιο ποστ!

Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχο ποίημα αλήθεια. Γιατί να χάνωνται τέτια ποιήματα; Δεν πρέπει. Πολύ καλά κάνατε και το βάλατε εδώ.
Με μάθατε να κάνω κι εγώ το ίδιο με κάτιπου θα μου αρέσει.