Τρίτη 1 Απριλίου 2008

Kαλό μήνα


Ο Wrong Guy έπινε αμέριμνος τον καφέ του κατά τη διάρκεια του διαλείμματος του. Άναψε το τσιγάρο του, ήπιε την πρώτη γουλιά και έριξε μια ματιά στο κινητό του. Είχε λάβει δύο μηνύματα. "Ποιός να είναι αναρωτήθηκε;" και άνοιξε να τα διαβάσει. Το νούμεο ήταν άγνωστο, γεγονός που κέντρισε την περίεργεια του. Όταν όμως είδε το περιέχομενο άλλαξε γνώμη.
Στο πρώτο μήνυμα που έλεγε, "Δεν με ξέρεις. Είμαι ένας φίλος, που θα σου διηγηθεί μια ιστορία." γέλασε, αλλά η συνέχεια τον τάραξε. "Αυτή τη στιγμή είμαι σπίτι σου και...μάντεψε τι κάνω". Πήρε αμέσως τηλέφωνο στον αριθμό που εμφανίστηκε ως αποστολέας αλλά δεν απάντησε κανείς. Πήρε και στο σπίτι να βεβαιωθεί από το Φάτσα ότι πρόκειται για πλάκα, αλλά πάλι δεν απάντησε κανένας. "Θα βγήκε για ψώνια." σκέφτηκε, όταν άκουσε και πάλι τον ήχο του μηνύματος.
"Εδώ είναι ο Φάτσας σου, μην ανησυχείς είναι σε καλά χέρια. Σε λίγο θα μάθεις και την συνέχεια." Χλώμιασε. Δεν ήξερε αν ήταν όντως αστείο όλο αυτό ή αν έπρεπε να ανησυχήσει. Τα επόμενα μηνύματα τον έβγαλαν από αυτή την απορία. Τα διάβαζε έντρομος ένα ένα με τη σειρά που στέλνονταν. "Τον έχω αναίσθητο στον καναπέ. Τον έχω φιμώσει και σκέφτομαι τι ακριβώς να του κάνω. Λέω για αρχή να του κόψω το αριστερό χέρι. Μετά θα πάρω τον τρίφτη για το κεφαλοτύρι, θα βάλω μια λεκάνη από κάτω για να μην λερώσω και θα το τρίψω. Τα δάχτυλα λέω να τα κόψω σε μικρά κομματάκια και να τα κάνω κολιέ. Πιστεύω θα φορεθεί πολύ τώρα που ανοίγει ο καιρός.
Αν μου αρέσει η φάση με τον τρίφτη θα τη συνεχίσω και με άλλα μέρη του σώματος του. Όταν θα τον έχω ακρωτηριάσει, θα ασχοληθώ με το υπόλοιπο ενιαίο κομμάτι σώματος, που θα έχει απομείνει. Θα πάρω εκείνο το ειδικό εργαλείο που ξεφλουδίζουμε τις πατάτες και τα φασολάκια, για να περιποιηθώ τον θώρακα και την πλάτη του. Θα γίνουν όλα χάλια βέβαια και ζητώ συγγνώμη για τη μοκέτα. Πολύ καλόγουστη επί τη ευκαιρία. Το κεφάλι το άφησα για το τέλος. Θα το κόψω και δεν θα το πειράξω. Θα το ακουμπήσω στο προσκεφάλι του κρεβατιού για να τον δεις για μια τελευταία φορά. Τώρα τι άλλο θα το κάνεις, το αφήνω στην κρίση σου. Υπογραφή : Ο σχιζοφρενής δολοφόνος με τον τρίφτη."
Ο Wrong περίμενε λίγα λεπτά ακόμη. Ήταν σίγουρος πως ήταν φάρσα. Πήρε τον Φάτσα στο κινητό αλλά δεν το σήκωσε. Είδε και πως δεν ερχόταν άλλο μήνυμα και αποφάσισε πως δεν μπορούσε να αφήσει τα πράγματα στην τύχη τους. Ζήτησε άδεια και έφυγε τρέχοντας για το σπίτι. Όταν έφτασε στην εξώπορτα κοντοστάθηκε για λίγο. Αν υπήρχε έστω και μια περίπτωση να ήταν αλήθεια όσα έγραφαν τα μηνύματα έπρεπε να είναι προετοιμασμένος για ό,τι θα αντίκρυζε. Έβαλε δειλά το κλειδί και άνοιξε. Μπήκε στο σαλόνι και στη θέα της κόκκινης μοκέτας λιποθύμησε.
Όταν συνήλθε είδε την Orestis με τον Φάτσα να τον κοιτάνε. "Φάτσα μου είσαι καλά." φώναξε. "Ναι καλά είμαστε, αλλά λερώσαμε τη μοκέτα με κρασί." απάντησε ο Φάτσας. "Δεν πειράζει, αφού είσαι καλά δεν πειράζει η μοκέτα. Όσο για σένα αγαπητή, ωραίο αστείο. Τι να σου πω." είπε και σηκώθηκε. Τους ζήτησε να του βάλουν και εκείνου ένα ποτήρι κρασί και πήγε στο μπάνιο. "Στο ειπα ρε Orestis. Καλά θα το έπαιρνε, δεν χρειαζόταν να του κάνουμε τέτοια πλάκα, δεν θα σου έβαζε τις φωνές." είπε ο Φάτσας. "Καλά, αλλά αν ρωτήσει εσύ τη λέρωσες, γιατί αλλιώς εγώ την έβαψα." απάντησε η Orestis.

21 σχόλια:

revqueer είπε...

Δε θα μπορούσα να σκεφτώ πιο σκληρή, σαδιστική ορεστι-ακή φάρσα!!!!

Happy April Fool's!

Soula είπε...

O σχιζοφρενής δολοφόνος με τον τρίφτη
LOOOOOOOOL
Σταματήστε με!!
LMAO!!

Dr_MAD είπε...

Χμου
Πάλι τη γλίτωσε ο λάθος τύπος. Μα ΟΛΑ να είναι με το μέρος του? Και του είχα ζεστάνει θεσούλα εδώ στην Κώλαση που με έστειλες (σνιφ)

Καλό μήνα :-D

Wrong Guy είπε...

1.φυσικά και η μοκέτα θα ήταν καλόγουστη,αφού μιλάμε για το σπίτι μου.
2.αν υπονοείς ότι επειδή έχω ΚΑΠΟΙΟΥΣ πλανήτες στην παρθένο είμαι και ψυχαναγκαστικός με την καθαριότητα,κάνεις λάθος!

@Μαντ

θα σε δω στην Ξεκώλαση αγάπη μου!

Hfaistiwnas είπε...

Θα αστιεύεσαι; Εμείς εκεί πάνω περιμένουμε και εσύ παίζεις με τα υποψήφια θύματα;;;!!!! Άντε και έχουμε μοναξιές...
wrong guy, που θα πάει ... μην την εμπιστεύεσαι και πολύ!
Την αφ' υψηλού καλησπέρα μου...

Fish-bait είπε...

Kill kill kill!!!

Xak xak slash!

:P

mad2luv είπε...

χαχαχαχα...τελειο....πως το επαθες και δεν σκοτωσες?βαρεθηκες?μπαααα...

Equilibrium είπε...

κάποιος έχει μέσον και τη γλιτώνει! κάποια κάνει διακρίσεις!...

γκούχου γκούχου!

orestis είπε...

@ Rev μου χαίρομαι ου σου άρεσε!

Καλό μήνα να έχουμε!!!

@ Σούλα χαρά μου να σε κάνω να γελάς....χεχε

orestis είπε...

@ Mad θα σε μαλώσω...δεν θυμάσαι καλά μάλλον!!!!

Ο Wrong σας έχει έρθει μαζι με τον Φάτσα τις απόκριες...

Θα σε τιμωρήσω....χεχε

@ Wrongako το καλόγουστο κομμάτι δικό σου, το ψυχαναγκαστικό δικό μου!!!

Για να επανέλθει η ισορροπία!

Φιλάκια

orestis είπε...

@ Ηφαιστιωνάκι για κοίτα στο πίσω σαλόνι σας...σας τον έχω στείλει πριν καιρό...για ξανακοίτα!!!!χαχα

Την χαμηλή καληνύχτα μου

@ Fishaki έτσι splatter rules!!!

Φιλί

orestis είπε...

@ Mad2luv είπα να πάρω ρεπό μωρέ....για να σκεφτώ καλύτερα τι θα κάνω στο επόμενο θύμα...χεχε

@ Equilibrium ποτέ δεν κάνουμε διακρίσεις...εκτός κι αν κάποιος είναι γαλαζοαίματος....μπλε τοίχος...γιούπιι!!!!

Φιλιά

toymaker είπε...

Σνιφ...είχε happy end...
Σνιφ...

black kisses and dark wishes

orestis είπε...

Toymaker καλώς ήρθες!!!

Ναι, αυτή και μόνο αυτή η ιστορία είχε happy end!!!

Για τις επόμενες δεν μπορώ να εγγυηθώ...χεχε

KitsosMitsos είπε...

Αν αυτό ήταν κόλπο για να μη μαλώσει για το χαλί, χαλάλι του... Και μετά πώς ξέσπασε;
Θανατερό λέμεεε!

One Big DJ είπε...

wow παραήταν nasty αυτό...σαν κι εσένα μικρούλα μου! χεχε

orestis είπε...

@ Kitsosmitsos ξέσπασε με ένα βάζο στο κεφάλι μου, αλλά εντάξει τα κομμάτια μαζεύονται εύκολα από τη μοκέτα.χεχε

@ Big μου μ' αρέσει όταν με λες nasty...δεν φαντάζεσαι πόσο....

ΥΓ. Το εκλαμβάνω ως κοπλιμέντο εννοείται!!!!!

g for george είπε...

XAXAXAXAXA!!!!!!

E, άμα σκότωνες δύο από τα πιο αγαπημένα μου παιδιά, θα ήσουν πραγματικά άκαρδη!

Hfaistiwnas είπε...

Μα που κρύφτηκε αυτό το παιδί; Και να σκεφτείς ότι σε έχω διαβάσει... απαράδεκτος είμαι!

orestis είπε...

@ Γιώργι μου, μάλλον είμαι άκαρδη....τους έχω ήδη φάει!!!!χεχε

@ Ηφαιστίωνα για κοίτα στην ντουλάπα!!!!

Wrong Guy είπε...

eyxaristo gia tis ekdiloseis latreias,tha eyxaristiso ton kathena prosopika, se kat'idian sinantisis!