Τρίτη 15 Απριλίου 2008

Για τον Equilibrium


"Tου φευγιού μου όνειρα και άγνωστες φωνές",

που έγιναν γνώριμα ουρλιαχτά μέσα στη νύχτα,

που άλλο τι δεν είχε απομείνει,

παρά μονάχα η επιθυμία.

Άλλος τη σάρκα σου να μη γευτεί,

άλλος με τη μορφή σου να μην ξημερωθεί.

Και αυτό το "κόκκινο θολό φεγγάρι,

μες στα όνειρα μου ξενυχτά",

ξυπνώντας μνήμες και εικόνες.

Μα δεν με τρόμαξε "ετούτο το μαχαίρι εδώ"

αλλά η κόκκινη αντανάκλαση μου επάνω του.

Και αν είναι αλήθεια πως,

"η λησμονιά είναι η μόνη συγγνώμη και η μόνη εκδίκηση η λησμονιά."

τούτο μονάχα θα σου πω,

συγγνώμη που σε εκδικήθηκα!

[Δεν το δούλεψα όμορφε όπως ήθελα, αλλά βγήκε αβίαστα. Ελπίζω να σου αρέσει και σύντομα θα επανέλθω. Είναι στίχοι από διάφορα τραγούδια, που με κάποιο τρόπο μου μιλάνε.]

12 σχόλια:

revqueer είπε...

Ρε, μια χαρά σου βγήκε!!
Καληνύχτα!!

Equilibrium είπε...

Μόνο μια χαρά?! άφησε όπως πάντα την προσωπική της σφραγίδα!

αν θέλεις πες μας και τα τραγούδια γιατί εγώ είμαι του πιο ελαφριού και δεν τα κατέχω:PPP

Hfaistiwnas είπε...

Δεν κατάλαβα κανένα τραγούδι! Ωστόσο το έκανες πολύ ωραίο, νίμισα ότι είναι ένα τραγούδι και απλά έβαλες στίχους.. Καλησπέρα orestis!!!

orestis είπε...

@ Rev μου με συγκινείς...πολύ πολύ...

Φιλάκια

@ Όμορφε αν σου άρεσε πάω πάσο.

Το διασκέδασα παρόλο που ήταν από τα πιο στιγμίαια ποστ ever!!!

Τα τραγούδια είναι : 1) "Του φευγιού μου όνειρα και άγνωστες φωνέςμου", Μια πίστα από φώσφορο. Μικρούτσικος, Χάρις Αλεξιου.
2) "Κόκκινο θολό φεγγάρι μες στα όνειρα μας ξενυχτά", Κόκκινο θολό φεγγάρι" Χρήστος Θηβαίου
3) "Ετούτο το μαχαίρι εδώ." Το μαχαίρι, Μικρούτσικος Παπακωνσταντίνου.
4)"Η λησμονιά..." δεν θυμάμαι τίτλο, αλλά είναι Θηβαίος ξανά

orestis είπε...

@ Ηφαιστιωνάκο τώρα τα έχεις όλα τα άσματα!!!

Χαίρομαι απίστευτα που σου άρεσε και σου φάνηκε ένα!!!

Έκνα καλή δουλειά τελικά!!!

ΥΓ. Απλά ήθελα να βάλω άλλα πολύ πιο αγαπημένα τραγούδια!!!

Hfaistiwnas είπε...

Τα έχω Thanks, τηα τα κατεβάσω, αν τα βρω, γιατί δεν μου φαίνονται και πολύ γνωστά. Φιλιά!!!

Mirela είπε...

Το αβίαστο και ενστικτώδες αποδίδει πάντα καλύτερα όταν έχουμε να κάνουμε με ποίηση, τραγούδι και στίχο!

Έγραψες!

KitsosMitsos είπε...

Τρελή μίξη, σχεδόν δεν καταλαβαίνεις την κοπτοραπτική!
Την καλημέρα μου.

orestis είπε...

@ Ηφαιστιωνάκο τι εννοείς δεν σου φαίνονται πολύ γνωστά;;;;

Σε πειράζω μωρέ....χεχε

@ Μιρέλα όπως λέει και το άσμα "όταν κοιμάσαι, άλλος γράφει ιστορία"

Ευχαριστώ γλυκιά μου

@ Ω ρε Κίτσο που είσαι;

Είμαι άσσος πάντως στην κοπτοραπτική....χεχε

Καλό Πάσχα σε όλους σας!

Δεν έφυγες για εξόρμηση;

One Big DJ είπε...

Diladi an to eixes doulepsei ti tha ginotan koritsaki mou?e?e?eee?

Hfaistiwnas είπε...

Χριστός Ανέστη! Που είσαι βρε? Δεν έχουμε κανένα άλλο για σκότωμα ή μήπως είχες αναλάβει τα του αρνιού;
Καλό Πάσχα!!

orestis είπε...

@ Big μου αν κρίνω από τα σχόλια και το απότελεσμα...αν το είχα δουλέψει, μάλλον θα του έλειπε αυτό το πηγαίο που κάνει τη διαφορά!

Φιλάκια

@ Ηφαιστιωνάκο μου Αληθώς ο Κύριος!

Είπα Μεγάλη εβδομάδα να πάρω ρεπό!

Αλλά σύντομα θα επανέλθω....χεχε

Όσο για το αρνί....θα δεις!!!!

Φιλιά