Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

Δανεικό

(στην κυρία Ρωρερκάρ)

Γεμάτη θέλγητρα γλυκιά κυρία,
θαρρείτε ότι ψέματα μιλάω
λέγοντας βλέποντάς σας πως μεθάω;
Θαρρείτε πως δεν είστε η Ηγερία

που θέλοντας, σε μία ομηρεία
δίπλα σας με κρατείτε όπου πάω;
Άλλος Νουμάς εγώ δε σας κρατάω
για οδηγό σε όποια μου πορεία;

Ποιήματα τέτοια γι άλλην θα 'χα γράψει;
Αν σεις δε μου οδηγούσατε το χέρι
τώρα να γράφει αυτό δε θα ’χε πάψει;

Και, ακριβό του πνεύματός μου ταίρι,
θ' αφήσετε τη φλόγα να με κάψει
που σεις μες' στην ψυχή μου έχετε φέρει;

Γιώργης Χολιαστός

[Άλλο ένα διαμαντάκι από τα σχόλια.]

5 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Ωραίο.. !
Ο έρωτας είναι έμπνευση..

orestis είπε...

Ηφαιστιωνάκο μου και μένα μου άρεσε....

Αν και δεν ξέρω από τι εμπνεύστηκε ο δημιουργός!!!!

Hfaistiwnas είπε...

"Ποιήματα τέτοια γι άλλην θα 'χα γράψει;
Αν σεις δε μου οδηγούσατε το χέρι "

Αν κρίνουμε από αυτούς τους στίχους, από έρωτα...

Wrong Guy είπε...

δικιά σου ποίηση να βλέπουμε.....

orestis είπε...

@ Ηφαιστιωνάκο μάλλον έχεις δίκο!!!!

@ Wrongako καλώς ήρθες!!!!!

Ανανεωμένος και απαιτητικός...έτσι σε θέλω!!!!