Τρίτη 18 Μαρτίου 2008

Από αγάπη υπερβολική


Αν και πολύ διαφορετικές σαν άνθρωποι, είχαμε βρει με τη Soula ένα κοινό κώδικα επικοινωνίας, που μας έβγαινε πολύ καλά. Εκείνη ήταν η εντυπωσιακή γκόμενα, που όλοι κοίταγαν. Εγώ ο αφανής παρατηρητής, που του αρκούσε να κοιτάει. Είμασταν αχτύπητο δίδυμο. Βγαίναμε και προκαλουσάμε πανικό. Η Soula πάντα θα γυρνούσε σπίτι συνοδεύομενη από τον τυχερό της βραδιάς. Εγώ γυρνούσα με τις φίλες μου, τις τεκίλες, και πέφταμε τύφλα για ύπνο. Την επόμενη μέρα, θα άκουγα την πλήρη αναφορά της προηγούμενης βραδιάς με όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες.
Την καμάρωνα, καθώς την παρακολούθουσα να κινείται δυναμικά και να γοητεύει τους πάντες γύρω της. Όμως είμαι σχεδόν σίγουρη, πως μέσα της εκείνη δεν καταλάβαινε. Τη θυμάμαι ξαπλωμένη στον καναπέ, μετά από κάποιο ξενύχτι να με ρωτάει "Μ' αγαπάς;" και εγώ απλά χαμογελούσα. Και σε μεγάλο βαθμό οφείλω να ομολογήσω πως το διασκέδαζα. Ήταν η μοναδική στιγμή ανασφάλειας, που μοιραζόταν μαζί μου.
Δεν μπορώ να θυμηθώ πότε άλλαξε. Έχω όμως έντονες στη μνήμη μου τις συζητήσεις μας. Το πόσο είχε βαρεθεί αυτή τη ζωή και επιθυμούσε κάτι πιο μόνιμο. "Η πολλή αγαπή σκοτώνει." της έλεγα. "Αχ, ρε Orestis εσύ είσαι αλλιώς γι' αυτό το λες." ήταν η απάντηση, που μου έδινε. Δεν είμαι σίγουρη αν όντως ήμουν αλλιώς. Μα ξέρω πως το πίστευα και ήμουν διατεθειμένη να την υποστηρίξω αυτή την άποψη μέχρι τέλους.
Την έβλεπα σιγά σιγά να αλ
λάζει και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Όταν γνώρισε τον Στέλιο κάπως συνήλθε. Μετά εκείνος έφυγε, έγινε χειρότερα από πριν και μέρα με τη μέρα μαράζωνε. Προσπάθησα να την επανεφέρω στα παλιά, μα στάθηκε αδύνατο. Τότε πήρα την μεγάλη απόφαση. Αφού δεν ήθελε τη ζωή της πίσω, με όποια μορφή κι αν η ίδια επέλεγε, καλύτερα να μην είχε καθόλου. Φέρθηκα εγωιστικά, το παραδέχομαι. Την αγαπούσα όμως πάρα πολύ για να την αφήσω έτσι.
Την περίμενα στο σπίτι μου. Όλα θα γίνονταν απλά. Είχε τον εντυπωσιασμό στη ζωή της έτσι κι αλλιώς. Δεν χρειαζόταν η δική μου παρέμβαση σε αυτό. Την μέθυσα και την έκανα λιώμα. Ήταν σχεδόν ημιλιπόθυμη. Την ξάπλωσα στον καναπέ και πήρα το μεγάλο μαξιλάρι στα χέρια μου. Το έσφιξα πάνω από το πρόσωπο της. Αντιστάθηκε λίγο, αλλά έπειτα παραδόθηκε. Το σήκωσα μόνο όταν είχε πάψει και η παραμικρή κίνηση του σώματος της. Έμεινα με το μαξιλάρι στο χέρι να την κοιτάζω.Το πρόσωπο της είχε μουτζουρηθεί από το κλάμα και την πίεση του μαξιλαριού.
Την ξέβαψα προσεχτικά και έπειτα την μακιγιάρισα από την αρχή. Ήταν εντυπωσιακή και αυτό δεν μπορούσα να της το στερήσω, ειδικά αυτή την ώρα. Κοίταζα το νεκρό της σώμα αρκετή ώρα. Μπήκα στον πειρασμό να της φερθώ πιο βίαια, μα δεν ηθελα να την αλλοιώσω. Ήθελα να την θύμαμαι άψογη, όπως πάντα. Την σκέπασα με την κουβέρτα και έσκυψα πάνω της. Τη φίλησα στο μάγουλο και της ψιθύρισα στο αυτί. "Η πολλή αγάπη σκοτώνει. Στο είχα πει, μα έπρεπε να το ζήσεις για να με πιστέψεις. Δεν υπήρχε άλλος τρόπος."

15 σχόλια:

revqueer είπε...

Της το χρώσταγες! Άντε κι αυτή φτηνά τη γλύτωσε!

Soula είπε...

Πάνω στο άνθος της ηλικίας μου πήγα(δε θέλω σχόλια)
Πάλι καλά που δεν έγινα τροφή για τα ψάρια του ενυδρείου ή γέμιση για λουκάνικα!
Ένας θάνατος με φίδι όπως της Κλεοπάτρας ή απο cocaine overdose σαν την Amy Winehouse(στο μέλλον πιθανότατα)θα είχε πιο πολύ γκλάμουρ αλλά δεν παραπονιέμαι.
Πέθανα αρτιμελής αν μη τί άλλο όχι σαν μερικούς μερικούς..(βλέπε βεντούζες) :p:p

Και τί σύμπτωση..Μόλις μπήκε στο media player το Αγάπη Υπερβολική της Βίσση xixixix

Με αγάπη υπερβολικιά, Σούλα

trexa-gyreue είπε...

"G"

soula καλώς ήρθες στον παράδεισο!

Αγαπητέ Ορέστη δεν θα κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια εμεις οι δολοφονημένοι Bloggers!

orestis είπε...

@ Rev μου όλο κι όλα!

Εγώ τα χρέη μου τα πληρώνω...πάντα!!!!χεχε

@ Σούλα λυπούμαι για την έλλειψη γκλαμουριάς αλλά : 1) τα φίδια τα φοβάμαι και 2) τα ναρκωτικά δεν φτάνουν για όλους, οπότε καταλαβαίνεις πως πρέπει να γίνεται σωστή χρήση!

ΥΓ. Εκτός από αρτιμελής πήγες και έτοιμη για το 2ο πρόγραμμα της πίστας!
Μια κούκλα βρε, μια κούκλα!

Ανταποδίδω την υπερβολικιά αγάπη, Ορέστης

@ "G" μου και με τι θα καίσετε;;;;

Με σταυρωμένα πόδια;;;;χαχα

Equilibrium είπε...

Ήταν max-factor τουλάχιστον το μακιγιάζ?... :PP

mad2luv είπε...

Jesus λεμε...χαχαχα..απιστευτη!!!χαχα..

Hfaistiwnas είπε...

Mια χαρά, κυριλέ θάνατος. Έκανες καλή δουλειά orestis! soula σε βρίσκω τυχερή που όντως δεν έγινες τροφή κουτσομούρας...

APSOY είπε...

Φοβάσαι τα φίδια?
(σημειώνει....)
;)

Να το ξέρουμε για το μέλλον!

Ζωή σε σας ...:)

orestis είπε...

@ Equilibrium δεν εμπιστεύομ αι ποτέ τυχαία προϊόντα!χεχε

@ Mad το ξέρω! Με το λένε πολλί!χαχα

@ Πες τα ρε Ηφαιστίωνα!

Αν και το έχω πει!

Μια φορά να δείξεις έλεος...σε κυνηγάει μετά!

@ Γλυκούλη μου, μην τυχόν και το χρησιμοποιήσεις εναντίον μου!

Άπειρα σμακ!

KitsosMitsos είπε...

Πολύ φονικό έχει πέσει στη γειτονιά. Λες να φταίει η άνοιξη και οι μυρωδιές της - βλέπε σκουπιδοσύναξη;

orestis είπε...

Κίτσο για τα φονικά δεν φταίει τίποτα άλλο εκτός από τον διαχειριστή του μπλογκ....χαχα

KitsosMitsos είπε...

@orestiss Άμα είναι τότε, να το βοηθήσουμε το κορίτσι. Ζητούνται πρόθυμα κεφάλια για πνίξιμο, κόψιμο και τα σχετικά! Κάθε προσφορά δεκτή!!!

Dr_MAD είπε...

Αχ βρε κατακαϋμένη Soula, τι σου'μελλε να πάθεις. Και σού'λεγα εγώ. Κοίτα μη δίνεις τόση αγάπη. Τώρα πλέρωνε.

Update: Δε μπορείτε να φανταστείτε πόσο τέλεια περνάμε εδώ πάνω με τη Soula! Μπορεί να είμαστε Κώλαση πρώτο πίστα, αλλά η κατάσταση είναι too hot προς περιγραφή. Κλείνω, με φωνάζει

trexa-gyreue είπε...

"T"

Καλώ σε συστράτευση όλους τους δολοφονημένους από την orestis bloggers.
Το αίμα κυλλάει, εκδίκηση ζητάει!
Οι bloggoφονίες δε θα περάσουν!
Προτείνω να κινηθούμε βάση οργανομένου σχεδίου, με τη δημιουργία του blog των φονεμένων bloggers!

Υ.Γ. Oresti μου, συνέχισε έτσι, γιατί πέραν του ότι μας αρέσει να σε διαβάζουμε, θέλουμε να γίνουμε πολλοί, ώστε να σε αποτελειώσουμε πολύ πιο εύκολα!

Φιλάκια κούκλα! :)

orestis είπε...

@ Κίτσο έτσι μπράβο...βοηθήστε με ντε!

ΥΓ. Δεν πιστεύω να ζητήσεις αντάλλαγμα!!!

@ Mad σε έχω φτιάξεικανονικά έτσι;;;

Είδες βρε;;;

Για σένα τα κάνω όλα!

@ "Τ" κάτσε καλά γιατί θα σε κόψω σε τόσα κομματάκια, που για να τα ενώσεις και να με καθαρίσεις θα σου πάρει αιώνες....χαχαχα

Φιλάκια κούκλε!

ΥΓ. Μ' αρέσει όταν με καλοπιάνεις