Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2007

Για εκείνον...τον πόνο


Ήταν ένα απόγευμα. Το ψιλόβροχο δεν με απέτρεψε από το να βγω. Ούτε η δυνατή βροχή που έπιασε ελάχιστη ώρα από την στιγμή, που έκλεισα την πόρτα πίσω μου. Βγήκα στο δρόμο και απλά ήθελα να περπατήσω. Μακριά από όλα και όλους, με την φαντασίωση πως δεν ξαναγυνάω. Δεν είχα σκεφτεί καν, πως ετούτη θα ήταν η μέρα. Όχι που θα συναντιόμασταν, αλλά που εγώ θα ήθελα να συναντηθούμε. Στην κατηφόρα τον ένιωσα να έρχεται πίσω μου. Επιτάχυνα ενστικτωδώς το βήμα μου. Άρχισε να τρέχει για να με προλάβει. Χαλάρωσα το ρυθμό μου. Ανόητε, τόσο καιρό δεν κατάλαβες τίποτα. Πάντα ήθελα να είμαι μαζί σου, ποτέ δεν θέλησα να σου ξεφύγω. Η ύπαρξη μου ήταν πάντα συνυφασμένη με τη δική σου.

Προχωρούσα αργά. Ένιωσα τη σκιά του να κυκλώνει. Τον άφησα να με πλησιάσει. Άφησα το σώμα μου να πέσει πίσω και χάθηκα στην αγκαλιά του. Δεν ήταν όμορφα, αλλά ήταν οικεία. Ήμουν εκεί που ήθελα και ας έπρεπε να είμαι αλλού. Ποιός το καθορίζει άλλωστε; Είχα κάνει την επιλογή μου. Τον είχα διαλέξει, μέχρι να αποφάσιζε εκείνος να με αφήσει. Ακούμπησε το χέρι στην καρδιά μου και μου σκούπισε τα μάτια. Δεν χρειαζόμουν πια τα δάκρυα. Είχε αφήσει το στίγμα του βαθιά μέσα μου. Είχε σκορπίσει το άρωμα του παντού. Τι και αν λεγόταν οδύνη;

13 σχόλια:

APSOY είπε...

Με παρέσυρες μικρή μου...
καλημέρα.
καλό μήνα.

Mousitsa είπε...

Ομορφο, συγκινητικο...αντε πρωι πρωι δεν τα μπορω τα ζουμια...

Καλό μήνα γλυκιά μου..

orestis είπε...

@γλυκούλη μου η δύνη σε παρέσυρε, όχι εγώ...

Καλό μήνα

Σμακ

@ Όχι δάκρυα μικρή...

καλό μήνα

Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Έτσι βγαίνουν τα τραγούδια μάτια μου
σε γνωρίζει ο πόνος κι έρχεται κοντά σου
ακουμπάει το χέρι πάνω στα μαλλιά σου

κι έτσι κάνεις κουράγιο...


καλό μήνα (μπήκαμε στον τελευταίο...)

μάκια!

Ανώνυμος είπε...

Oresti mou poly sygkinhtiko...alla den to epiasa re gamwto? Egine tipota? se peirakse kanenas?

oxi, ama se peirakse na mou to peis kai ton karagkiozh pou 8a se plhgwsei 8a ton bgaloun lourides apo ta xeria mou...

Ti na pw den katalabainw k polla apo poihsh...eimai pio poly tou pezou logou....

Kalo Mhna na 'xoume

orestis είπε...

@ Παπαστρουμφ άξια μουσική επένδυση.

Όντως ο τελευταίος...με ένα πόνο λοιπόν.

Καλό μήνα

φιλιά

@ Παναγή μου δεν με πείραξε κανένας.

Ούτε έγινε κάτι.

Το είχα γράψει καιρό και απλά το ανέβασα τώρα.

ΥΓ. Σε φαντάζομαι να λες τη φράση: "Τον καραγκιόζη θα τον πάρουν λωρίδες..."χεχε

Φιλάκια

tk είπε...

Φιλιά γλυκιά μου...

όμορφο...

orestis είπε...

Σε ευχαριστώ Μορφέα μου.

Φιλιά

Wrong Guy είπε...

τέλειο τέλειο

πολύ μου άρεσε

orestis είπε...

είναι τέλειο για να πηγαίνει με τα πάντα γύρω μου!!!

Soula είπε...

Μου βγάζει ένα αίσθημα πολύ οικείο.Σαν να το έχω ζήσει/νιώσει αυτό που περιγράφεις.Και δεν μπορώ να το εξηγήσω στον εαυτό μου(ή μάλλον μπορώ αλλά αποφεύγω).
Τί συναισθηματισμός με έπιασε νυχτιάτικα;Κάτι θα έφαγα και με πείραξε..ουφ!!

orestis είπε...

Soula mou to fagito tha se peiraxse.

sunistw xortofagia....xexe

PS. Kala kaneis kai to apofeugeis.
Kai meis pou den to apofigame ti katalavame?????

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ
(στην κυρία Ρωρερκάρ)

Πόσο ζηλεύω αυτό το κύπελλό μου
στου τραπεζιού μου που βυθάει τη σκόνη!
Μια ηρεμία μέσα του απλώνει
που έχω καιρό να δω στον εαυτό μου.

Δεν ταξιδεύει όπως το μυαλό μου
στο χαμογέλιο σου που όλα πληγώνει.
Κι η σκέψη των ματιών σου δεν το λιώνει,
ουτ’ η ιδέα του στρογγυλού σου ώμου.

Πηλός κι εγώ πηλός κι η αφεντιά του.
Μα τόσο ο πόνος μου για σε μετράει
που μπαίγνιο μ’ έχει κάνει του θανάτου.

Αυτός για σένα ο πόνος θα με φάει.
Κι αυτό το κύπελλο, ως τραβάω κάτου,
πάλι αδιάφορα θα με κοιτάει
---
Γιώργης Χολιαστός