Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2007

Συνέβη φέτος τα Χριστούγεννα

Αγαπητό κοινό εκδοθήκαμε, με την καλή έννοια. Η κίνηση που ξέκινησε από τον Αrt bomber, με τη συμμετοχή 25 bloggers, έγινε βιβλίο με τίτλο: "Bloggers, ιστορίες του διαδικτύου" και κυκλοφορεί ελεύθερο ανάμεσα μας, από τις εκδόσεις Σόκολη-Κουλεδάκη. Μέρος των εσόδων θα διατεθεί στο ίδρυμα "Αναπηρία Τώρα".
Ο Orestis είναι νομίζω στη σελίδα 21 και έτσι για να σπάσει το κατεστημένο, δεν έδωσε δολοφονία....
ΥΓ. Μάλλον επειδή "έφτυσα" το είδος, που με ανέδειξε (το καλάμι μου το πήραν δώρο τα χριστούγεννα), με εκδικήθηκε ο δαίμων του τυπογραφείου και τυπώσαν το Orestis της διεύθυνσης με ένα s. Εγώ φταίω, που έδωσα τη διεύθυνση ως υπογραφή...έπρεπε να υπογράψω αιματηρά να μην υπάρξει καμία σύγχυση.
Καλή χρονιά να έχουμε.....μας το χρωστάνε άλλωστε όλες οι προηγούμενες.

10 σχόλια:

APSOY είπε...

Καλή Χρονιά μικρή μου! :)
Τις επιτυχίες τις ξεκίνησες...
Υγεία έχεις (εμείς να ανησυχούμε...)
Χαρούμενη να είσαι...
Και να τα "ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ ΟΛΑ"! :D
;)

(το πρώτο σχόλιο του έτους έχει μπινελίκι... καλά θα μας πάει! :))

diage είπε...

Καλή χρονιά γλυκιά μου!

Equilibrium είπε...

και εις ανώτερα!! Η πορεία σου αναμένεται ένδοξη!! Το 08 να΄ναι η καλύτερη χρονιά σου!!

orestis είπε...

@ Γλυκούλη το είπα και το δήλωσα....

Αυτή η χρονιά, απλά μας ανήκει!!!!

Ξέρεις εσυ!!!

@ Καλή χρονιά βουτυρένιε....έτσι μου ρθε!!!

@ Equilibrium το '08 θα είναι η χρονιά μου.....

Ήδη νιώθω σαν οδοστρωτήρας....με την καλή έννοια!!!!

Όσο για την πορεία, θα φανεί!

Equilibrium είπε...

καλή μου σε προσκάλεσα στο timecapsule07, συγχώρα με!!!!

:PPPPPPPPPP

Soula είπε...

Καλή Χρονιά!!
Άντε και εις ανώτερα με το Pulitzer στο χέρι!

xipasmenos είπε...

αν δεν εκδοθεις αγάπη μου εσύ, ποιός;

g for george είπε...

Χρόνια πολλάααααααααααα!!!

Και πάντα επιτυχίες! Στο χέρι σου είναι!

Φιλιά!

orestis είπε...

@ Εquilibrium λατρεύω timecapsule έτσι απλά!!!!χεχε

@ Σούλακι καλή χρονιά!!

Μου έδωσες την καλύτερη ευχή!!!

Αυτό το Pulitzer (ξέρεις εσύ) το θέλω....χαχαχαχαχα

orestis είπε...

@ Xipaki με σκλαβώνεις, αλλά όσο και να με καλοπιάνεις, παραμένεις ο πρώτος στη λίστα του Ορέστη.....χεχε

@ Γιώργι καλή χρονιά!

Στο χέρι οι επιτυχίες, στο χέρι και το Pulitzer....

Το μαχαίρι όμως με τι θα το κρατάω;;;;;