Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2008

Timecapsule 2007 ή Η εξομολόγηση μιας κυρίας


2007 : περίεργο έτος. Η αρχή του με βρήκε με ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας της μητέρας μου και με έφερε αντίμετωπη με έναν φόβο, που δεν είχα ποτέ μέχρι τότε σκεφτεί, την απώλεια ενός πολύ αγαπημένου προσώπου. Παλέψαμε και παλεύουμε, εμείς και πολλοί άλλοι άνθρωποι, που έχουμε συναντήσει στις βόλτες μας στις κλινικές. Ένα συναίσθημα μου προκαλούν, θαυμασμό, για το γεγονός ότι όλη τους η καθημερίνοτητα είναι μια μάχη για τη ζωή. Τη ζωή, που εμείς οι υπόλοιποι συχνα τη θεωρούμε δεδομένη.
Το να βρω ισορροπίες μου ήταν δύσκολο και κατέφυγα στην καλύτερη και πιο χρόνια φίλη που είχα ποτέ, τη μοναχικότητα. Φλέρταρα και λίγο με τη μελαγχολία, ξέροντας πως ήταν απλά θέμα χρόνου να αναζητήσω άλλη διέξοδο. Έτσι γεννήθηκε η Orestis. Και όλα όσα σκεφτόμουν, με προβλημάτιζαν, με στεναχώρουσαν ή με έκαναν να γελάω, άρχισαν να γίνονται λέξεις, προτάσεις και ιστορίες. Και μέσω της κοινωνικοποίησης της Orestis άρχισα να βγαίνω και εγώ από το καβούκι. Σε όλους όσους παραμέλησα ή στεναχώρησα, αλλά έμειναν δίπλα μου σε αυτή τη δύσκολη φάση, να' στε καλά. Σε όσους έφυγαν, καλό δρόμο.
Στο σημείο αυτό, μια ιδιαιτέρη μνεία για τους καινούριους ανθρώπους που γνώρισα, τους φίλους συμbloggers. Με κάποιους δέσαμε παραπάνω, το σημαντικό όμως είναι, πως με όλους είχαμε κάτι να πούμε και να πιούμε.
Έρωτας.....δεν ξέρω αν αυτό που έζησα το 2007 ήταν τελικά έρωτας ή αν απλά η βαθιά μου επιθυμία να τον νιώσω, με έκανε να εκβιάσω πράγματα και καταστάσεις. Ό,τι και να ήταν, πάει πέρασε και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα. Οι κατακτήσεις βέβαια ήσαν αρκετές. Άρα αφού περνάει η μπογιά μου, μπορώ να γυρίσω στην ήρεμη συζυγική μου ζωή (ατάκα ετών αυτή).
Φιλία.....αν αρχίσω να γράφω δεν θα τελείωσω ποτέ. Τα φιλαράκια μου είναι το πιο σημαντικό πράγμα, μετά την οικογένεια. Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στην Ιζόλδη, για το υπέροχο διάλειμμα, που μου χαρίζει τις δύσκολες μέρες της κλινικής. Στη Μουσίτσα, που είναι και φέτος μαζί μας. Στο λουκουμάκι, που είναι και φέτος μακριά. Στον Παπαστρουμφ, που υπήρξε άξια αντικαταστάτρια στις μπλογκοφονίες και φυσικά στα κόριτσια ή τα επονομαζόμενα στρουμφάκια για τις αξέχαστες στιγμές που ζησαμε το καλοκαίρι. Και για όσους ακόμα αναρωτιούνται, εμείς είμασταν η γυναικοπαρέα της Μήλου.
Και κάπως έτσι το 2007 έφτασε στο τέλος του, αλλά εκεί ήταν τελικά η ανατροπή, με την έκδοση της ιστορίας και πολλές ακόμη όμορφες στιγμές με άπλυτο(και όχι άπλετο) γέλιο.
Κάπως αλλιώς το είχα στο κεφάλι μου να βγει, κάπως αλλιώς βγήκε, αλλά δεν πειράζει. Το ότι για πρώτη φορά γράφω κάτι τόσο προσωπικό, χωρίς να το ντύσω ιστορία ή ποιήματακι, είναι για μένα η υπέρβαση και ζητώ την κατανόηση σας. Αν σας φάνηκε δακρύβρεχτο, θυμηθείτε τις θανατηφόρες ατάκες και τη φάτσα μου και βγάλτε συμπέρασμα. Ό,τι και αν κάνω, όπως και αν νιώθω, το χιουμόρ μου είναι πάντα σωστική λέμβος.
Καλή χρονιά σε όλους.

20 σχόλια:

Equilibrium είπε...

Το χιούμορ σου είναι και για μας, αν όχι σωστική λέμβος, σίγουρα ένα καλό σωσίβιο. Νιώθω τυχερός που σε γνώρισα. Σε ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες στο κάλεσμά μου. Είμαι σίγουρος ότι το 08 θα είναι μια από τις καλύτερες χρονιές σου. Θα σε δω σύντομα ξανά, μες στο Γενάρη, φλκ!

Dr_MAD είπε...

Εγώ δε θα σε απειλήσω με συνατήσεις σαν τον Αγγελο. Θέλω απλά να πω πως μας έκρυψες πολλές σημαντικές λεπτομέρειες. Είναι κρίμα να μας δείχνεις την πηγή και καθόλου το νεράκι (ή τη Zero) που αυτή έχει. Όπως και νά'χει μάλλον ανήκεις σε αυτούς που περιμένουν με περισσότερες αξιώσεις το 2008. Εύχομαι να σου κάτσει όπως το θες

Καλή Χρονιά και μακριά από μας και φέτος. Kαλό Σ/Κ ;-)

Mousitsa είπε...

Σ'αγαπώ όπου κι αν είμαι...να το θυμάσαι..Και αυτον τον χρόνο, και όσα πέρασαν και για όσα θα έρθουν θα είμαι πάντα εδω..

Fish-bait είπε...

./hug :0)

One Big DJ είπε...

Koritsaki sou eyxomai ola ayta na einai h afethria gia kati kalytero kai pio ousiwdes. H zwh anoigetai me pollous propous brosta mas. Esy dialegeis monopati. Exw xarei poly pou se exw gnwrisei. Hug

g for george είπε...

Νομίζω ότι κανείς δεν θα διαφωνήσει πως το κείμενο κάθε άλλο παρά δακρύβρεχτο (με την κακή έννοια) ήταν.

Να είστε όλοι καλά.

orestis είπε...

@ Equilibrium και γω νιώθω πολύ τυχερή που σε γνώρισα...όμορφε(ξέρεις εσύ)!

Και ναι, δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί η χρονιά, αλλά ξέρω πως το χιούμορ θα είναι πάντα εκεί!!!

@ Mad δεν τις έκρυψα ακριβώς, απόδειξη πως όσοι με γνώρισαν έμαθαν.

Απλά δεν ήθελα να κάνω αναφορά στο μπλογκ, γιατί μετά θα έπρεπε να αλάξω το nick και από Orestis να υπογράφω ως Μάρθα (Βούρτση)!

Καλή χρονιά και σε σένα και ναι, περιμένω πολλά από το 08!

orestis είπε...

@ Μουσίτσα μου και εγώ σ'αγαπώ.

Χωρίς πολλά λόγια!

Καλή χρονιά!

@ Fishaki μεγάλη αγκαλιά!

Καλή χρονιά!

orestis είπε...

@ Bigako μου και γω χάρηκα που σε έχω γνωρίσει!

Και ναι οι δρόμοι είναι πολλοί!

Αλλά ευτυχώς πλέον ξέρω ποιό μονοπάτι θέλω να ακολουθήσω και αν δεν το βρω, απλά θα το δημιουργήσω!

Καλή χρονιά!

@ Γιώργη ήταν μια εξομολόγηση εκ βαθέων, που απλά έπρεπε να γίνει!

Για μένα και για μια καλή αρχή!

Καλή χρονιά!

veloz είπε...

eyxomai tou xronou tetoia mera na grafeis mia akoma kapsoula (ws orestis, ayti i morfi de xanetai!), na exoun lythei ola ta twrina problimata (tha exoun erthei kainouria opws panta ginetai alla de masame!!) kai kainourioi erwtes kai filoi!!
kali xronia!

Ανώνυμος είπε...

το 2007 έφυγε, το 2008 ήρθε...
τι κάνει τελικά μια χρονιά καλή ή κακή?
δύσκολες καταστάσεις πάντα υπάρχουν, αλλά από τα δύσκολα βγαίνουν πολύ όμορφα πράγματα;)

και τελικά το πιο σπουδαίο πράγμα στη ζωή είναι οι άνθρωποι που είναι δίπλα σου και όταν περπατάς στα ροδοπέταλα αλλά και όταν περπατάς στ' αγκάθια :)

δε μασάμε, το πιο μεγάλο μας όπλο (μετά απ' αυτό που λέγαμε προχθές :P) είναι το χαμόγελό μας !!!

δε θα πω άλλα, τα κρατάω για το δικό μου απολογισμό της χρονιάς!

να μας έχει ο Θεός γερούς
πάντα ν' ανταμώνουμε...!


πολλά γλυκά φιλιά κ μια μεγάλη αγκαλιά κ θα είμαι εδώ να δω τι θα φέρει το 2008 ;)

( εγώ θα είμαι εδώ
εγώ θα είμαι εδώ
... ... .... .... ...!

Σαμπρίνα δεν είπαμε κθλ!!!!
)

tk είπε...

Συγκινήθικα...

καλή χρονιά σου εύχομαι, και στην πρώτη ευκαιρεία θα τα ξαναπούμε΄. σύντομα...

υγ. αυτό είναι απειλή.....!!!

Ανώνυμος είπε...

Έκανες πολυ καλα που μοιράστηκες όσα βίωσες το 2007, με όλους εμάς που σε διαβάζουμε. Νομίζω το δικαιουμασταν!
Κ ας μην ακουστει περιεργο αυτο..απλα όσοι ειμαστε εδω, είμαστε γιατι προφανως εχεις κατι να μας πεις, κατι να μαθουμε απο εσένα. Κ όλοι θέλουμε να ξερουμε τι στ' αλήθεια ειναι αυτη η Orestis;
Δεν σου κρύβω ότι "ζηλεψα" λίγο που τελικά η μοναξιά σου ηταν αυτή που σου στάθηκε πιο πολύ. Ίσως γιατί προσπάθησα πολλές φορές να την νικήσω (προφανώς χωρίς επιτυχία). Είναι γιατί κάποιοι είμαστε γεννημενοι να την έχουμε "κολλητή" μας; Ίσως...

Ήθελα να σου πω επίσης ότι ο καφές της Πέμπτης είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω...ξέρεις ότι δεν το βιώνεις μόνη σου όλο αυτό.

Να είσαι σίγουρη οτι το 2008 θα φέρει όσα μας πήρε ή μας εκρυψε ο προηγούμενος χρόνος...Κ αυτό έχει ήδη φανεί!
Στο λέω εγώ που το 2007 ήταν η χρονιά μου!
Να πω ότι σ' αγαπω πολύ και είμαι εδω...
Να πω ένα Χρόνια Πολλά σ' εκείνον (Δώδεκα και ένα, που τραγουδούσα κ χθες) άσχετο αλλα ηθελα να του το πω!
Να δώσω ένα μεγάλο φιλί στην στρουμφοπαρέα!

Καλη Χρονια σε όλους!

ΥΓ. sorry για την πολυλογία και άντε να αρθεί κ το εμπάργκο να κλείσουν όλοι οι λογαριασμοί. Κουράστηκα πια..

Dr_MAD είπε...

Με έβαλες στο blogroll σου. Επιδή βλέπω ότι έιμαι διπλοθεσίτης (aka υπάρχει συνωνυμία) παρακαλώ να σβησεις το ονοματάκι μου (για να μην πεθάνω pls). Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων ;-)

Καλή εβδομάδα νά'χουμε

orestis είπε...

@ Velozaki καλή χρονιά!

Μακάρι όλα να γίνουν όπως τα λες!

Φιλάκια

@ Παπαστρουμφ τα είπαμε, τα ήπιαμε και δεν μασάμε!!!!

Θα ανταμώνουμε πάντα!

Φιλάκια και θα είμαι και εγώ κάπου εκεί γύρω, να δω τι ετοιμάζει το 08!!

orestis είπε...

@ Μορφέα καλή χρονιά!

Θα περιμένω το σύντομα και αυτό είναι προειδοποίηση (γιατί μου έκλεψες την ατάκα)χεχεχε!

Και καλή ανάρρωση εσύ!

@ Ιζολδάκι τι να πω;

Δεν χρειάζεται να ζηλεύεις, εννοείται πως δεν μου στάθηκε όσο εσύ, και το έγραψα με μεγάλη δόση ειρωνίας, κυρίως απέναντι στη δική μου τάση να την επιλέγω!

Ξέρω πως δεν είμαι μόνη και πως θα είσαι εκεί!

Και εγώ θα είμαι εκεί!!!

Σ' αγαπώ πολύ πολύ!!!

Θα τα φέρει το 2008, είναι πλέον μονόδρομος.

Καλή χρονιά!

Χρόνια του πολλά!

Πολλά φιλιά!

orestis είπε...

Ρε συ Mad, δεν κατάλαβα....

θέλεις να σε αφαιρέσω από τα λινκς;;;;;

Μα γιατί;

Άσε, που με αυτό υπέγραψες ήδη τη θανατική σου καταδίκη....χαχαχα(σατανικό γέλιο)

Dr_MAD είπε...

Σήμερα γιόρταζα. Ελπίζω να με λυπηθείς

Απλά το όνομά μου συμπίπτει με της mad2luv. Εγώ δεν καίγομαι για links ούτως ή αλλως. Για ευχρηστία το είπα και να μη γίνει καμιά παρεξήγηση απ'το πουθενά

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

orestis είπε...

@ Mad γιόρταζες;;;

Γιαννάκης είσαι βρε;;;

Καμία παρεξήγηση μην ανησυχείς1

Όσο για την καταδίκη, την γλύτωσες....για τώρα!