Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

Καρναβάλι

Καθίσαμε να πιούμε τον τελευταίο καφέ. Την περίμενα στο τραπεζάκι στο καφέ του αεροδρομίου. Την κοιτάζα όταν ερχόταν με τους καφέδες. Δεν είχε καταλάβει, όμως δεν θα με ρωτούσε ποτέ ξανά γι' αυτό. Η Παπαστρουμφ θα έμενε απλός θεατής των όσων είχαν συμβεί.Δεν την αδικούσα, κανείς δεν θα καταλάβαινε. Και εγώ δεν ήθελα ή μάλλον δεν μπορούσα να το εξηγήσω. Προτίμησα λοιπόν τη σιωπή. Σε λίγες ώρες εξάλλου θα αφήναμε τη Βενετία και βρισκόμασταν στην Αθήνα. Θα τα αφήναμε όλα πίσω μας.
Επιβιβαστήκαμε και με άφησε να καθίσω στο παράθυρο. Μου άρεσε να ατενίζω έξω. Είχα έτσι και την ευκαιρία να κάνω τον απολογισμό του ταξιδιού. Δεν θα συγκρατούσα πολλά στη μνήμη μου. Αυτό το ήξερα. Θα μου έμεινε όμως εκείνη η εικόνα της γόνδολας, που χανόταν μέσα στα σκοτάδια. Αυτή θα την είχα πάντα μαζί μου. Όπως και το πως έφτασαν τα πράγματα ως εκεί. Δεν αναρωτήθηκα αν υπήρχε άλλη λύση. Ήταν μονόδρομος και το μόνο πράγμα για το οποίο ήμουν σίγουρη.
Το ήξερα πως o Wrong Guy με το Φάτσα ήθελαν κάποια στιγμή να πάνε στη Βενετία. Όπως ήξερα πως η περίοδος του καρναβαλιού ήταν εκτός από ιδανική και πολύ σωστή χρονικά. Ήθελα να τους χαρίσω ένα μικρό διάλειμμα ανανέωσης. Ίσως να μην το είχαν ανάγκη, αλλά στο μυαλό μου τα πράγματα ήταν πιο πολύπλοκα. Τους έβλεπα αγαπημένους και ήθελα να μείνουν έτσι, ανέγγιχτοι, ανενόχλητοι από τον υπόλοιπο κόσμο.
Η Παπαστρουμφ πίστευε πως έβλεπα φαντάσματα εκεί που δεν υπήρχαν και πως το έπαιρνα πολύ προσωπικά. Έτσι ήταν. Στα μάτια μου δεν υπήρξαν ποτέ δύο άτομα, αλλά ένα, αποτελούμενο από δυο κομμάτια που ταίριαζαν απόλυτα μετάξυ τους. Και θα έκανα τα πάντα για να μείνουν έτσι. Δεν χρειάστηκε πολύ σκέψη, τα είχα ρυθμίσει όλα. Οργάνωσα το ταξίδι και απλά τους προσκάλεσα. Βενετία by Orestis το είχαν αποκαλέσει και χαιρόμουν, που τελικά όλοι μας θα το θυμόμασταν αυτό το ταξίδι.
Δεν νομίζω ότι περίμενε κανείς τους αυτό που θα συνέβαινε. Μα για κάποιο ανεξήγητο λόγο ένιωθα πως έπρεπε να το κάνω τότε, το τελευταίο μας βράδυ στη Βενετία. Ο Wrong με το Φάτσα βγήκαν νωρίτερα. Θα τους συναντούσαμε με τη Παπαστρουμφ αργότερα για να πάμε βόλτα με τη γόνδολα. Βγήκαμε φορώντας τους μανδύες και τις μάσκες και χαθήκαμε μέσα στο πλήθος. Ένα πλήθος που δεν ξεχώριζες πρόσωπα. Όλοι ήταν μασκαρεμένοι προσδίδοντας στην ατμόσφαιρα κάτι το έντονα μυστηριακό.
Λίγο πριν την ώρα του ραντεβού, γύρισα και κοίταξα την Παπαστρουμφ. "Μην έρθεις. Θα σε βρω εγώ μετά." της είπα κοφτά και έβγαλε τη μάσκα της. Με κοίταξε με βλέμμα παγωμένο. Είχε καταλάβει τι θα έκανα μα δεν είχε καταλάβει γιατί. Έγνεψε ναι με το κεφάλι. Έφυγα και πήγα στο σημείο συνάντησης. Ήταν ήδη εκεί. Τους έδειξα τη γόνδολα και τους έκανα νόημα να επιβιβαστούν. Με ρώτησαν που ήταν ο γονδολιέρης. "Αυτή τη βόλτα, σας την χαρίζω εγώ." τους είπα χαμογελώντας.
Δεν υποψιάστηκαν τίποτα, Μπήκαν μέσα και κάθισαν. Τους άνοιξα το μπουκάλι με το κρασί και ξεκίνησα να οδηγώ τη γόνδολα στο κανάλι. Ήπιαν σχεδόν αμέσως το κρασί. Το δηλητήριο ευτυχώς δεν είχε αλλοιώσει τη γέυση του. Όταν βεβαιώθηκα ότι είχαν κοιμηθεί για πάντα, βούτηξα στο κανάλι και έφτασα κολυμπώντας στη στεριά. Δεν ήθελα να βγουν από την πορεία τους. Στάθηκα εκεί βρεγμένη να τους κοιτάζω καθώς απομακρύνονταν.
Όταν έφτασα στο ξενοδοχείο η Παπαστρουμφ με περίμενε με τις βαλίτσες έτοιμες. Δεν είχαμε πολλή ώρα μέχρι την πτήση. Έβγαλα τη μάσκα και την κοίταξα. "Γιατί;" με ρώτησε. "Γιατί η τελειότητα πρέπει να μένει απείραχτη." της είπα και ας ήξερα πως δεν θα κατάλαβαινε. Δεν με ένοιαζε. Δεν με ένοιαζε τίποτα. Θα έφευγα από τη Βενετία γεμάτη, με την εικόνα της γόνδολας που χανόταν, τυλίγοντας αυτό τον έρωτα στο σκοτάδι των καναλιών της.

13 σχόλια:

Equilibrium είπε...

...κι έπεσαν οι μάσκες!

Ίσως έχεις δίκιο, ο καλύτερος τρόπος για να μείνει έτσι τέλειος ο έρωτας, κι άφθαρτος, είναι ένα δηλητήριο που θα πιουν οι δυό τους, σαν άλλος Ρωμαίος και Ιουλιέτα...

Hfaistiwnas είπε...

Μπράβο equilibrium, αυτό το ζευγάρι μου θύμισε η ιστορία, αλλά και άλλα αδικοχαμένα και αξέχαστα ζευγάρια(βλ. Μιμίκος & Μαίρη). Έμειναν στην ιστορία για τον έρωτά τους. Ο θάνατος είναι συνόνυμο της αθανασίας...

Wrong Guy είπε...

Ατμοσφαιρικό,μυστηριώδες,γοητευτικό!
Απλά τέλειο!

Δίπλα στα ζευγάρια που έμειναν στην Ιστορία για τον έρωτα τους χαράξτε και άλλο ένα με χρυσά γράμματα:Wrong guy και Fatsas!

Το αγαπημένο κομμάτι είναι αυτό:

Στα μάτια μου δεν υπήρξαν ποτέ δύο άτομα, αλλά ένα, αποτελούμενο από δυο κομμάτια που ταίριαζαν απόλυτα μετάξυ τους.

το εννοείς; ;-)


@Παπαστρουμφ: καλά εσύ ρε σουπιά,κατάλαβες και δε μίλησες;

orestis είπε...

@ Equilibrium πιάνεις το σκεπτικό μου και μ' αρέσει!

Δεν μένει άφθαρτος, περνάει στην αιωνιότητα!

@ Ηφαιστίωνα συμφωνώ μαζί σου!

Αν και οφείλω να ομολογήσω πως δεν είχα στο μυαλό μου κανένα ζευγάρι όταν το έγραφα.

orestis είπε...

@ Λατρεμένε....χαίρομαι που σου άρεσε!

Ξέρω πως θέλεις να το ακούς, όπως ξέρεις πως μ' αρέσει να το λέω!!!!

Φυσικά το εννοώ!!!

ΥΓ. Ήμουν σίγουρη πως θα έμενες σε αυτή τη φράση....η οποία και αποτελεί την άποψη μου για σας!

Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Και εντός κλίματος παρακαλώ... Συγχαρητήρια κούκλα. Πολύ όμορφο! Λυπάμαι για τον Λάθος Τύπο, αλλά όχι και τόσο, μιας και τώρα στην Κόλαση θα έχουμε την ευκαιρία επιτέλους να τα πούμε (ακόμα ψάχνω τύπε μου την κάρτα σου στο FB). Καλό μήνα σε όλους ;-)

revqueer είπε...

Πολύ σωστή επιλογή να φύγουν μια κι έξω χωρίς σαδιστικές περιγραφές! Στο συγκεκριμένο δε θα ταίριαζε. Απλά υπέροχο!!

orestis είπε...

@ Aρχάγγελε μάλλον σε ενθουσίασε η παρέα του "τύπου", κρίνοντας από την προσφώνηση κούκλα...χεχε

Καλό μήνα να έχουμε!

@ Rev αυτό ακριβώς σκέφτηκα και εγώ...

Χαίρομαι που συμφωνούμε!

Ανώνυμος είπε...

ε, όχι και σουπιά, λάθος τύπε, όχι και σουπιά!
τη ρουφιανιά πολλοί αγάπησαν, τη ρουφιάνα κανείς!
κι εγώ όταν δε μ' αγαπάνε γίνομαι επικίνδυνη ;) οπότε ...!

(εγώ φταίω, που δε μίλησα και σ' άφησα να περάσεις στην ιστορία ... αχάριστε... κλαψ... και λυγμ...)

μάκια!

Ανώνυμος είπε...

ατμοσφαιρικός φόνος... έχει κάτι απ' το μυστήριο του βενετσιάνικου καρναβαλιού...

μάκια!

Erisadesu είπε...

πω πω Ορέστης, στεναχωρήθηκα που σκότωσες τον Wrong αλλά το έκανες τόσο ωραίο, soundtrack γι αυτό το post : Nick Kave με Kylie, the wild rose.

(και επειδή πάνω απο όλα είμαι καφρος : με χαλάει να σε φαντάζομαι να κολυμπάς μέσα στα κανάλια της βενετίας είναι τόσο βρώμικα)

orestis είπε...

@ Παπαστρουμφ μ' αρέσεις όταν γίνεσαι επικίνδυνη....χεχε

Άσε που πάει και με τη μυστήρια ατμόσφαιρα του φόνου!

Μάκια

@ Εri άσε, 3 μπάνια με betadine έκανα για να έρθω στα ίσα μου...χεχε

comingThrough είπε...

poli oraio, romantiko... the beauty must die typou:P

kai uperparagogi... venetia.... aax, de ta lipithikes ta eksoda:P