Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2008

Σύννεφα

Ο Foolish cloud ξύπνησε απότομα μέσα στη νύχτα από τη ζέστη και τη μυρωδιά. Ανακάθισε στο κρεβάτι, κοίταξε τον Θ. και σηκώθηκε. Έκανε ένα χαλαρωτικό ντους, έβαλε ένα ποτό και κάθισε αναπαυτικά στην πολυθρόνα. Άναψε ένα τσιγάρο και κοίταζε τον ημίγυμνο Θ. Το σεντόνι κάλυπτε το κορμί του από τη μέση και κάτω και όπως ήταν γυρισμένος στο πλάι φάνταζε ιδιαίτερα ευάλωτος. Τότε ο Foolish χαμογέλασε, καθώς θυμήθηκε τον Θ. που είχε γνωρίσει. Τον ευαίσθητο, ανασφαλή Θ., που από τον πρώτο κίολας καιρό της γνωριμίας τους, ένιωθε σαν δεύτερη σάρκα επάνω του.
Ο Θ. όμως άλλαξε κάποια στιγμή. Λες και ρούφηξε όλη τη δύναμη του Foolish και δεν τον χρειαζόταν πια. Άρχισε να αποζητά την παλιά του ανεξαρτησία. Μα ο Foolish δεν προσπάθησε να τον κρατήσει δεμένο κοντά του. Ήθελε μόνο να βρουν ένα τρόπο να ανακτήσουν τις ισορροπίες τους και να παραμείνουν μαζί. Γι' αυτό οργάνωσε και το ρομαντικό διήμερο. Μια μικρή απόδραση στη φύση, στο εξοχικό του, πίστευε θα τους έκανε καλό. Το αποτέλεσμα θα το έβλεπε στην πόλη.
Αυτά σκεφτόταν και άδειασε το ποτήρι. Έβαλε άλλο ένα, αλλά δεν γύρισε στην πολυθρόνα. Κοίταξε τον Θ. και άρχισε να του μιλάει. "Σε ήθελα και με ήθελες. Σε αγάπησα και με αγάπησες. Τι πήγε στραβά; Που χάθηκε η μαγεία μας; Δεν το κατάλαβα. Όπως δεν κατάλαβα πως φτάσαμε εδώ..." κάπου εκεί κόμπιασε και κάθισε στο πάτωμα. Άφησε το ποτήρι δίπλα του και έχωσε το κεφάλι του στα γόνατα. Είχε συνειδητοποιήσει τι είχε κάνει.
θυμήθηκε τον Θ. να βγαίνει από το μπάνιο. Τον εαυτό του να τον χτυπάει στο κεφάλι με το κηροπήγιο. Έπειτα ο Θ. έπεσε αναίσθητος στο κρεβάτι. Δεν ήθελε όμως να τον σκοτώσει, τουλάχιστον όχι με βίαιο τρόπο και με αίμα. Απλά ήθελε να τον νιώσει για λίγο μόνο δικό του, όπως παλιά. Όταν όμως τον είδε να κείτεται εκεί, θόλωσε. Πήρε σχεδόν ενστικτωδώς το μαξιλάρι και το κόλλησε στο κεφάλι του. Μέχρι που βεβαιώθηκε πως δεν ανέπνεε. Ήταν δικός του. Μόνο δικός του. Όπως παλιά.
Θυμήθηκε το αίσθημα ευφορίας που ένιωσε. Ειδικά όταν γδύθηκε και ξάπλωσε δίπλα του. Δυο μέρες έμειναν ξαπλωμένοι. Δυο μέρες κράταγε αγκαλιά το νεκρό του σώμα. Μα ένιωθε πως ο Θ. ζούσε, πως άκουγε την καρδιά του να χτυπάει, να χτυπάει μονάχα για εκείνον. Δεν κράτησε πολύ. Η μυρωδιά τον είχε από ώρα ξυπνήσει και μετά το ντους είχε πλέον πλήρη συναίσθηση του τι είχε συμβεί. Ο Foolish σήκωσε το κεφάλι του και σηκώθηκε από το πάτωμα. Έπρεπε να τελειώσει αυτό που είχε αρχίσει.
Πρώτα όμως ήθελε να του δώσει για λίγο ζωή. Πήρε το μαχαίρι και ξεκίνησε την τομή κι ας μην είχε την παραμικρή ιδέα του πως γινόταν. Δεν τον ένοιαζε η τεχνική. Το μόνο που επιθυμούσε ήταν να δει το κόκκινο ζεστό αίμα να τρέχει στο κορμί του Θ. Η πρώτη σταγόνα ήταν μεθυστική και δεν συγκρατήθηκε. Αφηνίασε και άρχισε να κατακρεουργεί το σώμα του. Όταν είχε χορτάσει από το θέαμα και την οσμή του αίματος σταμάτησε και τύλιξε το κορμί του Θ. με το σεντόνι.
Τον μετέφερε και τον έθαψε στον κήπο του σπιτιού. Φύτεψε μια μανώλια, το αγαπημένο τους λουλούδι, στο σημείο που ήταν το προσκεφάλι του, για να θυμάται που τον είχε θάψει. "Η μανώλια υπάρχει παντού, μα αυτή θα έχει ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου. Και μαζί της, δεν θα ξεχάσω ποτέ πως και εσύ κάποτε υπήρξες μόνο για μένα."
[Foolish cloud δεν ξέρω αν σε ικανοποίησα, αλλά ελπίζω να σου αρέσει.]

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ομορφο για αλλη μια φορά!άραγε ο παράδεισος να έχει μανώλιες?

APSOY είπε...

Επίσης απ' τα καλύτερα σου...
(έχω χάσει το λογαριασμό!)

foolish cloud είπε...

αχχχχχχχχχ είναι καταπληκτικό! και το εννοώ!

θα αρχίσω να βλέπω με άλλο μάτι τις μανώλιες.... :)

φιλί!

orestis είπε...

@ Μουσίτσα μου δεν ξέρω...

Φαντάζομαι όμως, πως έχει πράγματα που ούτε καν τα έχουμε σκεφτεί!

@ Γλυκούλη αν μαζέψω ποιά έχεις πει τα καλύτερα μου...θα χάσω την μπάλα!χεχε

Χαίρομαι που σου αρέσουν όλα!

orestis είπε...

@ Foolishaki χαίρομαι που σου άρεσε!

Γενικά να τα βλέπεις όλα με άλλο μάτι...το δικό σου!!!

Φιλί και σε σένα

mad2luv είπε...

μμμμμ...θελω να φαω και εγω εναν,δυο,τρεις...καμποσους..χαχαχα....μα που τα βρισκεις ολα...ελεος..με τρομαζεις...χαχαχα....

Dr_MAD είπε...

Κάτω από κάθε μανόλια, βρίσκεται κι ένας μεγάλος έρωτας...

PS: Είμαστε πολύ χαρούμενοι με τον Θ(εό) που μας έστειλες. Παίζουμε όλη μέρα το γιατρό. Είναι και γ@μώ τα παιδιά...

Equilibrium είπε...

Πολύ γλυκό μες στην ωμότητά του :)

Hfaistiwnas είπε...

Τι μακάβρια ιστορία orestis, πετυχημένη ομολογουμένος... προς στιγμήν τρόμαξα. Δεν είναι και ο Δράκουλας. Ένα φόνο έκανε το παιδί!
Πρώτη επίσκεψη στο μπλόκ, φιλιά!

orestis είπε...

@ Mad μου και εγώ τρομάζω καμιά φορά....χεχε

@ Γιατρέ μου, χαίρομαι που σας ικανοποίησα!

Να με περιμένετε για τα καλά όμως εεεε!!!!

@Equilibrium κάπως έτσι το σκέφτηκα και εγώ!

γλυκό και ωμό μαζί!

@ Ηφαιστίωνα καλώς ήρθες.

Αν σου φάνηκεμακάβρια, διάβασε και τις άλλες και περιμένω μετά σχόλιο!χεχε

Φιλιά

Ινδιάννα είπε...

Γαμάτο!!!

Το έχω σκεφτεί άπειρες φορές -μην κοιτάς που οι καλοί μου τρόποι με έχουν συγκρατήσει και ακόμα δεν τον έχω σφάξει.
Δεν έχω αποφασίσει ακόμα ότι δεν θα τον σφάξω, να τον βαλσαμώσω και να τον έχω μόνο εγώ!
Εξάλλου ό,τι σκοτώνεις είναι δικό σου για πάντα! ;)

Soula είπε...

Ρε πούτη μου πάλι πρέπει να κάνω παρατηρήσεις...(και δεν θέλω αλλά δεν μπορώ να κρατηθώ).

1)Δύο μέρες πεθαμένος δεν είχε γίνει μπανέλα;

2)Ο συγχωρεμένος είχε ενσωματωμένο boiler και ήταν ζεστό το αίμα ακόμα;

3)Δεν έπρεπε μαζί με το αίμα να βγαίνει και νερό(καθότι πεθαμένος);

Δεν τις κάνω κακοπροαίρετα τις παρατηρήσεις.
Απλά για να δείς με πόση προσοχή διαβάζω τα γραφόμενά σου..

orestis είπε...

@ Ινδιάννα αν περάσεις ποτέ από τη σκέψη στην πράξη, φώναξε με να βλέπω....χεχε

@ Σούλα μ ' αρέσουν οι προσεχτικοί αναγνώστες...σου έχω όμως μια ερώτηση: "λες αυτά που με ρωτα΄ς να μην τα σκέφτηκα;"

Ποιητική αηδία όμως γλυκιά μου.

ΥΓ. Επειδή σε βλέπω ρεαλίστρια, θα σε ετοιμάσω κάτι σπέσιαλ την άλλη φορά.