Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2008

Τα διαμάντια είναι ο καλύτερος φίλος της Παπαστρουμφ

"Άντε, που είσαι; Αργείς;" ακούστηκε ανυπόμονη η φωνή της Παπαστρουμφ στο τηλέφωνο. "Έρχομαι γλυκιά μου. Υπομονή." απάντησε σε ήρεμο τόνο το Xipaki. Η κοινή τους μανία για τα κοσμήματα, τους είχε ενώσει με ένα περίεργο τρόπο, παρόλο που ήταν αρκετά διαφορετικοί σαν άνθρωποι. Η Παπαστρουμφ είχε ένα πάθος με τα κοσμήματα, τα θεωρούσε απαραίτητο συμπλήρωμα της προσωπικότητας της. Το Xipaki είχε αναλάβει το ρόλο του στυλίστα.
Εκείνη η μέρα όμως ήταν διαφορετική. Είχαν καταλήξει στο συμπέρασμα, πως το αμόρε της Παπαστρουμφ, θα έκανε την πολυπόθητη πρόταση και έπρεπε να είναι προετοιμασμένη, για το τι ακριβώς θα στόλιζε το αριστερό της χέρι. πράγμα που σήμαινε ψάξιμο και καφέ. Το Xipaki ήθελε κάτι πιο εφετζίδικο, ενώ η Παπαστρουμφ κάτι πιο απλό. Ακολούθησαν φυσικά τη γνώμη του στυλίστα.
Έφτασε σπίτι κατάκοπη, αλλά δεν προλάβαινε να ξεκουραστεί. Το επίμαχο δείπνο αναμενόταν και ήθελε να είναι πανέτοιμη. Όταν το αμόρε χτύπησε την πόρτα, όλα ήταν έτοιμα. Το δείπνο ακολούθησε κρασάκι μπροστά στο τζάκι και η ατμόσφαιρα μύριζε έρωτα. Τον έρωτα επισφράγισε η γνωστή ερώτηση "Θέλεις να μοιραστείς το υπόλοιπο της ζωής σου μαζί μου;" και ένα τρανταχτό ναι. Έλειπε το κόσμημα, αλλά είχαν αποφασίσει να το διαλέξουν από κοινού.
Η Παπαστρουμφ δεν δυσκολεύτηκε στην επιλογή, καθώς πρότεινε εκείνο, που είχαν διαλέξει μετά από πολυώρο ψάξιμο με το στυλίστα. Θεωρητικά, όλα πήγαιναν κατευχήν και το Xipaki περίμενε το τηλέφωνη μας. Όταν χτύπησε το κινητό του, το σήκωσε όλο χαρά. Δεν πρόλαβε όμως να μιλήσει. "Θα σε σκοτώσω ρε. έγινε χαμός. Τσακώθηκαμε και όλα διαλύθηκαν. Σε μία ώρα σπίτι μου για την ανάλυση." είπε έξαλλη η Παπαστρουμφ. Το άμοιρο το Xipaki δεν πολυκατάλαβε, αλλά ήξερε πως έπρεπε να πάει.
Την βρήκε στον κανάπε να κατεβάζει ένα κόκκινο μπουκάλι Χατζημιχάλη. "Τι έγινε παιδί μου;" ρώτησε συγκρατημένα. "Χαμός. Διαφωνήσαμε αρχικά για το δαχτυλίδι και μετά έγινε άλλος άνθρωπος. διαφέρουμε είπε πολύ και θα ήταν λάθος να γίνει ο γάμος." απάντησε κλαίγοντας. Το Xipaki δεν ήξερε πως να αντιδράσει, αλλά ήθελε να της συμπαρασταθεί. Εκείνη αμίλητη του γέμισε το ποτήρι. "Άσπρο πάτο." είπε τον οποίο ακολούθηαν πολλοί ακόμη. Το Xipaki έπεσε αναίσθητο από το πολύ αλκοόλ και η Παπαστρουμφ δεν έχασε ευκαιρία. Τον μετέφερε στο πίσω σαλόνι και τον ξάπλωσε στο πάτωμα. Τον έγδυσε και πήγε να φέρει τα εργαλεία. γύρισε κρατώντας το γκαζάκι και το δαχτυλίδι στο χέρι. "Εξαιτίας του έγιναν όλα και κάποιος πρέπει να πληρώσει." είπε ενώ του άνοιγε το στόμα και του περναγε το δαχτυλίδι στη γλώσσα. "Μόνο μην το καταπιείς."είπε γελώντας.
Αφού τον έδεσε χειροπόδαρα, άνοιξε μία κοσμηματοθήκη που είχε ακουμπησμένη στο πάτωμα. Άναψε το γκαζάκι και έβαλε ένα βραχιόλι να ζεσταίνεται και αφού το έκαψε αρκετά, το κόλλησε στη γυμνή του σάρκα. Του έκανε αρκετά σημάδια έτσι, αλλά δεν την ικανοποίησε το απότελεσμα. "΄Πρέπει να βάλω σε εφαρμογή τις γνώσεις μου και να σε πεταλώσω κανονικά." φώναξε.
Πήγε στο δωμάτιο και γύρισε κρατώντας τα καρφιά, τα πέταλα και το σφυρί. Άρχισε με τα χέρια, συνέχισε με τα πόδια και μετά έμεινε να τον κοιτάζει. Ήξερε πως έκανε ερασιτεχνική δουλειά, απόδειξη πως είχε γεμίσει αίματα, αλλά δεν την πείραζε, απλά αναρωτιόταν, τι άλλο θα μπορούσε να κάνει. Δεν χρειάστηκε πολύ σκέψη. Κράτησε προσεχτικά το πέταλο πάνω από το γκαζάκι και όταν ζεστάθηκε αρκετά του το κάρφωσε στην καρδιά. Το Xipaki είχε αρχίσει να συνέρχεται και να κοπανιέται από τους πόνους. Όταν καταλάγιασε η μανία της και σταμάτησε, το θέαμα ήταν φριχτό. Το σώμα του ήταν γεμάτο εγκαύματα και αίματα. Δεν θα έβγαζε το βράδυ ήταν σίγουρο.
Έβγαλε τα γάντια, κάθισε στον καναπέ, γέμισε το ποτήρι της και σκεφτόταν. Τη σκέψη της διέκοψε ο ήχος του τηλεφώνου. Ήταν το αμόρε, ήθελε να της πει πως ήταν υπερβολική η αντίδραση του και πως ήταν πρόθυμος να δεχτεί φορέσει το δαχτυλίδι που η ίδια επιθυμούσε. Ακούμπησε το κεφάλι της στη ράχη του καναπέ έχοντας μια γαλήνια έκφραση. Τότε έντρομη πέταξε το ποτήρι από το χέρι της και έτρεξε στο πίσω σαλόνι μονολογώντας. "Μόνο μην το κατάπιες. Αλοίμονο σου κακομοίρη μου."
[καλή αρχή να έχουμε. Σας ενημερώνω πως το κοντερ μηδένισε, πράγμα που σημαίνει, πως θεωρείστε όλοι ζωντανοί για το 2008....μέχρι να ξαναπέσετε στα χέρια μου.]

34 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ηθικό δίδαγμα: δεν σκοτώνει τον έρωτα ο γάμος!

και άλλη φορά να τήν ακούτε την παπαστρούμφ! τζιτζίκια πεταλώνουμε?
(xipakia προφανώς!)

μάκια κ ξανά καλή χρονιά!

xipasmenos είπε...

Το χω πει, εγώ ή απο Πορσε θα πάω ή απο διαμάντια......

Κατα τα άλλα είσαι σιχαμένη, κρίμα θα έκανα ωραίο πτώμα αμα δεν με γέμιζες σημάδια....

Δλδ εγω είμαι νεκρός για το 2008?
Απο την άλλη είμαι η πρώτη σου δολοφονία το 2008 και το πρωτο σχόλιο για την πρώτη δολοφονία του 2008....
Με λίγα λόγια να χαρώ ή να τσουτσουριάσω απο ανατριχίλα;

Ανώνυμος είπε...

Όσα διαμάντια
Όσους φόνους
Ξεφτέρης θα είσαι πάντα

Ανώνυμος είπε...

σπιρτού, τα είπαμε αυτά. εδώ το θέμα είναι η orestis. για το φόνο έχεις να μάς πεις κάτι?

(πάλι μπαχαλεύουμε...!)

xipaki, εχεις δίκιο, αλλά όλοι σημαδεμένοι πάνε: με το σημάδι της σκορπιού orestis.
μήπως τον επόμενο να τον φάμε με κούρα ομορφιάς???

μάκια!

Ανώνυμος είπε...

Αυτά είναι...άλλη μια αιματηρή χρονιά ξεκίνησε!
Καλή χρονιά λοιπόν και ελπίζω στο τέλος της να εχει επιζησει κάποιος...!

Πολύ καλη η ιστορία!

Γάτα με πεταλα η Papastrumf!

Equilibrium είπε...

Από όλη την αιματηρή αυτή και καυτή σκηνή μη σου πω ότι με τρόμαξε αυτό που είπες, ότι το κοντέρ μηδένισε και πάμε πάλι απ'την αρχή... Εγώ για μια από τις επόμενες δολοφονίες έχς να προτείνω, έτσι στην τύχη τον... 1ο, ας πούμε στο blogroll σου, τι λες? του το χρωστάμε από το 07, ίσα που προλαβαίνουμε πριν την κάνει (και φάει κανα βόλι ξώφαλτσο εκεί που πάει... φτου φτου φτου)

(όπως κατάλαβες, κάνω παραγελλία φόνο, και περιμένω το τιμολόγιο σπίτι μου, με πίστωση λογω οικονομικής στενοτητας, ή μαλλον αστο μου το δινεις απο κοντά, σε κανα δυο τρεις μερες θα'μαι πάλι Αθήνα!)

Equilibrium είπε...

Από όλη την αιματηρή αυτή και καυτή σκηνή μη σου πω ότι με τρόμαξε αυτό που είπες, ότι το κοντέρ μηδένισε και πάμε πάλι απ'την αρχή... Εγώ για μια από τις επόμενες δολοφονίες έχς να προτείνω, έτσι στην τύχη τον... 1ο, ας πούμε στο blogroll σου, τι λες? του το χρωστάμε από το 07, ίσα που προλαβαίνουμε πριν την κάνει (και φάει κανα βόλι ξώφαλτσο εκεί που πάει... φτου φτου φτου)

(όπως κατάλαβες, κάνω παραγελλία φόνο, και περιμένω το τιμολόγιο σπίτι μου, με πίστωση λογω οικονομικής στενοτητας, ή μαλλον αστο μου το δινεις απο κοντά, σε κανα δυο τρεις μερες θα'μαι πάλι Αθήνα!)

Wrong Guy είπε...

συγγνώμη αλλά το κόνσεπτ της ιδέας το έδωσα εγώ και πουθενά δε βλέπω κρέντιτ

χμφφφ!

xipasmenos είπε...

Εσύ φταις ρεμάλι λαθος αντρα;

Dr_MAD είπε...

Δέχομαι πόλεμο και δηλώνω πως την υπόθεση της υπεράσπισής μου θα έχει ο κος Κούγιας με την κα Μπουρμπούλια. Equilibrium πολύ υπερβάλλοντα ζήλο βλέπω (έστειλες και δις το σχόλιό σου μήπως και δε φτάσει). Εγώ φταίω που δεν έκανα το αποτρόπαιο και είχα πολλάκις την ευκαιρία. Αίσχος!

Αφιερωμένα στα xipaki σε παράφραση (και αντικατάσταση των διαμαντιών):

Xipaki is boys' best friend ;-)
Xipaki is forever...

orestis είπε...

@ Παπαστρουμφ έγραψες πάλι!

ή μάλλον σε έγραψα πάλι....χεχε

Καλή χρονιά!

@ Xipaki εγώ σιχαμένη;

Ντροπή!!!

Να χαρείς βρε...τέτοια τιμή, να αποθάνεις πρώτος!!!

orestis είπε...

@ Σπιρτούλη υποσκάπτεις τον Παπαστρουμφ και θα σε μαλώσω!!!!!

Τα λες ωραία όμως!

@ Παπαστρουμφ ένα το σημάδι του Κορκολή και ένα το δικό μου.....χαχα

Με κούρα ε;;;;;

Μη με δίνεις ιδέες!!!

orestis είπε...

@ Ιζόλδη εκτός από αίμα θα πέσει και ξύλο...ξέρεις εσύ!!!

Ακόνιζα 2 βδομάδες τα μαχαίρια μου, αν δεν εβγαινε καλή, θα τράβαγα τα μαλλιά μου!

Και φυσικά θα επιζήσω καλή μου....χεχεχε

Μάκια

@ Γλκούλη ήταν το επόμενο θύμα έτσι κι αλλιώς!

Όσο για την τιμή, θα τα βρούμε!

Και ναι το κοντερ να σε τρομάζει!

foolish cloud είπε...

Το φχαριστήθηκα.

Θέλω και εγώ να γίνω θύτης και θύμα ταυτόχρονα.. Αλλά να παίζει και ο Θ.-

orestis διάβασε λίγο από το μπλογκ μου και πλάσε...

Σε ευχαριστώ

orestis είπε...

@ Wrong μου είσαι η ιδέα, πίσω από τη δημιουργία, δεν σου φτάνει;;;

Αλλά ναι, η ιδέα ήταν δική του!

Για να μην μου παραπονιέσαι!

Φιλάκια

@ Xipaki πέθανες ήδη δεν σου φτάνει;

Μην τα βάζεις με τον λάθος, θα έχεις να κάνεις μαζί μου.....και όχι μέσω μπλογκ....χεχε

orestis είπε...

@ Mad μου πες τα τώρα, που μπορείς....γιατί με προκαλείς να σου κώψω τη γλώσσα!!!!

Δεν είναι πόλεμος by the way.

Ασχολούμαστε μαζί σου, τι άλλο θες πια από τη ζωή μας;;;;;

orestis είπε...

@ Foolish καλώς ήρθες.

Χαίρομαι που σου άρεσε.

Ώστε θέλεις να γίνεις δολοφόνος στη θέση του δολοφόνου ε;;;;;;

Κάτιθα κάνουμε!

Σε αυτό το μπλογκ, χατήρια δεν χαλάμε!

Dr_MAD είπε...

Υπόσχομαι να μην ξαναενοχλήσω. Θα συνεχίσω να παρακολουθώ αθόρυφα (στη μούγκα) τις υπόλοιπες μπλογκοφονίες, όπως έκανα τόσο καιρό. Αρκεί? Σκότωσε τον Αγγελο του Σκοτους και του Χαους instead

PS: Promise

orestis είπε...

Βρε Mad μου, γιατί με στεναχωρείς;;;;

Φυσικά και δεν ενοχλείς και φυσικά και θέλουμε τα σχόλια σου!!!

Άκου στη μούγκα......

Τον Άγγελο ε;;;

Αχ, ένα σωρό παραγγελίες έχουμε, τη δικιά σου δεν θα ικανοποιήσουμε;;;;

Καλημέρα

Equilibrium είπε...

@mad

Αντεπίθεση βλέπω ε...; Καλά, η δολοφόνος δεν έχει πει την τελευταία της λέξη :PP

εν αναμονεί...

Soula είπε...

Για έναν ανεξήγητο λόγο την καταβρήκα με αυτή τη δολοφονία...

Μου ήρθε στο μυαλό το "Διαμάντια στο γυμνό κορμί της" με την Ελένη Αννουσάκη(αυτό ήταν τσόντα αλλά δεν έχει σημασία)

One Big DJ είπε...

Ax ti wraia!!! Tha ksanamanasplateriastoume!!!!!
Oson afora to agapimeno xipaki...poly yperparagwgi thanatos...!!!! Opws armozei se mia theotita tou velinekous tou eksallou...hehe

Mousitsa είπε...

O Kalos o xronos apo thn 1h blogofonia fainetai...Panexypni istoria!!
Kai eis alla me ygeia kai o,ti allo pothei h kardia olwn mas!
Kali xronia!

Filakia

Phoebus είπε...

Αρχίσαμε!!
Ο θεσμός των blogφονιών κρατάει σταθερά!
Αχ βρε Ορεστάκο μου, μου έλλειψαν οι ευφάνταστες δολοφονίες σου!
Ξέρεις όμως τι θα ήθελα από σένα μέσα στο 2008? Και μερικές προτάσεις αυτοκτονίας... Σίγουρα θα έχεις κάποιες υπόψιν :pp

Χρόνια πολλά, κουκλίτσα μου :-)

Unknown είπε...

καλή και πάντα αιματηρή χρονιά!

revqueer είπε...

XAXAXA!!!! Άψογοοοο!!!
Αντίο xipaki!

Υ.Γ.: Καλά του έκανες, τα ήθελε ο κώλος του!!

Equilibrium είπε...

@phoebus...

έχασες τη θεαματική αυτοκτονία που μου επεφύλασσε η αγαπητή orestiss. με τη διαφορά ότι έπεσε μαζί μου στο κενό... αναζήτησέ την

κι εμείς κοριτσάρα μου όπως είπαμε ε;;;

Dr_MAD είπε...

σε ποιο όνομα είπαμε στέλνω την ταχυδρομική επιταγή?

(ναι ναι κατάλαβες τι πρέπει να κάνεις την Τρίτη)

κι από μένα ό,τι θες ;-)

orestis είπε...

@ Προς όλους: με συγχωρείτε για την καθυστέρηση των απαντήσεων.

Υποχρεώσεις όμως!!!!!!

@ Equilibrium εννοείται δεν είπα την τελευταία μου λέξη!

Και δεν θα ειναι μόνο λέξη.....χεχε

@ Σούλα αυτή η ταινία με την Αννουσάκη ήταν ταινιάρα από τις λίγες!

Χαίρομαι που στη θύμισα έστω και λίγο!

orestis είπε...

@ Big έτσι!

Θα υποφέρετε όλοι σας ξανά!!!!χεχε

Εσένα μην ανησυχείς, όπως είπαμε!

@ Μουσίτσα μου, ναι θα έχει πολύ αίμα και αυτή η χρονιά!

Φιλάκια

@ Φοιβούλη καλώς επέστρεψες στην μπλογκόσφαιρα!

Αυτοκτονίας;;;;

Όχι βέβαια.....αφού μπορώ να φάω όποιον με ενοχλεί, γιατί να αυτοκτονήσω;;;;;χεχε

orestis είπε...

@ Ίθαν ναι, έτσι ακριβώς!!!

Α και που είσαι...εκείνη τη συνδρομή τι βλέπεις για το 08 ή όχι;;;;;χεχε

@ Rev καλώς ήρθες!

Τα θέλε ο όντως!

orestis είπε...

@ Equilibrium & Mad προσπαθείτε να δωροδοκήσετε τη δολοφόνο;;;;;

Εεεεε;;;;

Αίσχος.....

Αλλά θα δείτε τι θα πάθετε.....χεχε

Και αυτό είναι υπόσχεση!

Ανώνυμος είπε...

(στην κυρία Ρωρερκάρ)

Γεμάτη θέλγητρα γλυκιά κυρία,
θαρρείτε ότι ψέματα μιλάω
λέγοντας βλέποντάς σας πως μεθάω;
Θαρρείτε πως δεν είστε η Ηγερία

που θέλοντας, σε μία ομηρεία
δίπλα σας με κρατείτε όπου πάω;
Άλλος Νουμάς εγώ δε σας κρατάω
για οδηγό σε όποια μου πορεία;

Ποιήματα τέτοια γι άλλην θα 'χα γράψει;
Αν σεις δε μου οδηγούσατε το χέρι
τώρα να γράφει αυτό δε θα ’χε πάψει;

Και, ακριβό του πνεύματός μου ταίρι,
θ' αφήσετε τη φλόγα να με κάψει
που σεις μες' στην ψυχή μου έχετε φέρει;

Γιώργης Χολιαστός

orestis είπε...

Ανώνυμε ή Γιώργη 2 ερωτήσεις έχω αφού γράφεις καλά, γιατί δεν κάνεις δικό σου μπλογκ και ποιά είναι η Κυρία Ρωρερκαρ;;;;

Ελπίζω να μην σε πειράζει που θα δημοσιεύσω και αυτό σου το σχόλιο τις επόμενες μέρες.