Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008

Εκδρομή


Ήταν αργά το βράδυ όταν έφτασε στο χωριό. Άφησε το αυτοκίνητο στο parking του ξενοδοχείου, βεβαιώθηκε ότι το πορτ παγκαζ ήταν κλειδωμένο και κατευθύνθηκε προς τη ρεσεψιόν. Έδωσε το όνομα, υπέγραψε στο βιβλίο, πήρε το κλειδί και ανέβηκε στο δωμάτιο. Άνοιξε την πόρτα, αλλά όχι το φως και μπήκε μέσα. Ακούμπησε το σακ βουαγιαζ στο πάτωμα, προχώρησε ελάχιστα βήματα και άναψε το πορτατιφ. Έπειτα τράβηξε την κουρτίνα για να βλέπει έξω, έβαλε κάτι να πιει για να ζεσταθεί και κάθισε στην πολυθρόνα. Έβγαλε από την τσάντα της ένα πακέτο τσιγάρα και το μαγνητοφωνάκι. Το άφησε στο κομοδίνο, πάτησε το record και ξεκίνησε να μιλάει.

"Κανονικά δε θα έπρεπε να θέλω να υπάρχουν αποδείξεις αυτής της ιστορίας, αλλά νιώθω πως πρέπει να πω την δική μου εκδοχή της υπόθεσης. Ούτως ή άλλως αύριο η κασέτα θα πάψει να υπάρχει. Θα χαθεί μαζί τους. Ας πάρω όμως τα πράγματα από την αρχη. Όταν μετά από αρκετούς μήνες, απέκτησα το δικό μου διαμέρισμα, ήθελα να το μοιραστώ μαζί του. Πάντα τον ένιωθα περίεργα κοντά. Με έναν τρόπο ανεξήγητο μοιάζαμε άρρηκτα δεμένοι. Γι' αυτό προσκάλεσα τον Equilibrium στο Λονδίνο. Δεν άντεχα την ιδέα ότι ήταν μέχρι τότε απλός ακροατής της ζωής μου, ήθελα να γίνει έστω για λίγο, ενεργό τμήμα της.
Ακόμα τον θυμάμαι να μου λέει όλο χαρά, "Βεβαίως Orestis. Με μεγάλη μου χαρά να έρθω στο καινούριο καταφύγιο σου." και εμένα να νιώθω απέραντη ευχαριστήση που θα ερχόταν επιτέλους κάποιος τόσο δικός μου άνθρωπος. Θυμάμαι όμως και πόσο εύκολα γκρεμίστηκαν όλα. Το πρόσωπο μου που σκοτείνιασε όταν τον αντίκρυσα στο αεροδρόμιο και δεν ήταν μόνος. "Από' δω ο φίλος μου ο Mad. Είπαμε να έρθουμε παρεούλα." είπε τόσο απλά, που σχεδόν με ξάφνιασε.
Τώρα που το σκέφτομαι, δεν ξέρω αν τον συμπάθησα ποτέ. Τον είδα εξαρχής σαν ένα εμπόδιο ανάμεσα μας. Κάτι που υπερασπίστηκε και ο ίδιος με ευκολία. Πρέπει να είχαν γύρω στις 5 μέρες στο Λονδίνο, όταν συνηδειτοποίησα πως δεν είχα δει καθόλου τον Equilibrium μόνο του. Δεν είχαμε μιλήσει οι δυο μας. Έγινα έξαλλη. Είχα θολώσει από τη ζήλια μου, το παραδέχομαι. Αλλά όταν περνάς τόσο καιρό μόνος σε ενα τόπο ξένο μάλιστα, γίνεσαι υπερβολικά κτητικός με τους δικούς σου ανθρώπους. Δεν δικαιολογούμαι όμως. Τη συνέχεια τη διάλεξα μόνη μου και την έστησα με μεγάλη επιμέλεια.
Δεν με ένοιαζε τι θα γίνει, ήθελα απλά να τον κάνω να πονέσει όπως εγώ. Να καταλάβει πως αισθάνθηκα. Τελικά δεν αντέδρασα ενστικτωδώς όπως περίμενα. Το οργάνωσα με κάθε προσοχή και λεπτομέρεια. Τους είχα υποσχεθεί να τους μαγειρέψω ένα βράδυ. Εντελώς τυχαία ξέχασα να πάρω το κρασί και στείλαμε τον Mad να φέρει από το μπακάλικο της γειτονιάς. Όταν γύρισε, ανοίξαμε το μπουκάλι και του γέμισα το ποτήρι. Στη δεύτερη γουλιά ρώτησε που ήταν ο Equilibrium. Τον κοίταξα με ειρωνία και απλά χαμογέλασα.
Όταν γύρισε την πλάτη για να ανέβει στο δωμάτιο, τον χτύπησα με τη σίτα που έχω μπροστά στο τζάκι. Έπεσε στο πάτωμα. Τον έσυρα και τον έδεσα στην καρέκλα. Μετά έφερα τον Equilibrium , τον οποίο είχα αφήσει αναίσθητο στην κουζίνα και τον άφησα δεμένο στον καναπέ. Όταν συνήλθε και αντίκρυσε τον Mad αιμόφερτο, γεγονός που συνέβη κατά λάθος, δεν ήθελα να τον ματώσω ακόμα, δεμένο στην καρέκλα, χλώμιασε. Δοκίμασε να ουρλιάξει, αλλά τον είχα φιμώσει. Δεν είχα χρόνο να του εξηγήσω. Του είπα απλά, πως ήταν ο μόνος τρόπος για να με καταλάβει και πως ήθελα να το κάνω όσο πιο απλά μπορούσα.
Αλλά ταυτόχρονα με τέτοιο τρόπο, που να φαίνεται η γυναικεία μου πλευρά, που ήταν άλλωστε υπεύθυνη για το έγκλημα, η ζήλια. Άνοιξα το συρτάρι και έβγαλα τη γόβα στιλέτο. Τα μάτια του άνοιξαν διάπλατα. Πιστεύω πως νόμιζε ότι θα του την κάρφωνα στο μέτωπο. Ατύχησε όμως. Την κράτησα στο αριστερό μου χέρι και την κόλλησα με δύναμη στην καρωτίδα του. Το αίμα άρχισε να τρέχει ποτάμι. Πλημμύρισε σχεδόν τα πάντα. Τότε τον έλυσα και τον άφησα να πέσει στο πάτωμα. Ο Equilibrium είχε βουρκώσει. Γονάτισα δίπλα του, έκλεισα το χέρι του σφιχτά μέσα στην παλάμη μου και μείναμε να τον κοιτάζουμε μέχρι να ξεψυχήσει.
Τον Equilibrium δεν ήθελα να τον σκοτώσω. Αναγκάστηκα, γιατί ήξερα πως δεν θα με συγχωρούσε ποτέ. Αλλά δεν ήθελα να τον παιδέψω. Πήρα το όπλο,(είχα ξεκινήσει μαθήματα σκοποβολής και είχα βγάλει άδεια οπλοχρησίας, γεγονός που εκείνος αγνοούσε) τοποθέτησα τον σιγαστήρα και τον σημάδεψα στο κεφάλι. Με τρόμαζε λίγο η σκέψη του μυαλών να χύνονται παντού, αλλά γνώριζα πως έτσι θα ξεμπέρδευε αμέσως. Δευτερόλεπτα μετά βρέθηκα μέσα στα αίματα. Καθάρισα πρώτα τα πτώματα και μετά εμένα. Το σπίτι θα το έφτιαχνα όταν θα γυρίζαμε από την εκδορμή στο κοντινό χωριό.
Τους έβαλα στο πορτ παγκαζ και ξεκίνησα. Ή μαλλον τελείωσα. Κάπως έτσι έγιναν τα πράγματα. Η μόνη διαφορά είναι, πως ώρες μετά, δεν αναρωτιέμαι για το πως έγιναν, αλλά γιατί. Ίσως ήμουν άδικη. Ίσως εγώ άφησα τον Mad να μπει τόσο ενεργά ανάμεσα μας. Ίσως εγώ άφησα τον Equilibrium να τον βάλει στη ζωή μας. Πολλά ίσως, που πια δεν έχουν νόημα, μα ελπίζω να βρουν απάντηση. Αύριο θα εξαφανιστεί και η τελευταία απόδειξη του ερχομού τους εδώ."
Σταμάτησε την ηχογράφηση και έπεσε για ύπνο. Είχε να σηκωθεί χαράματα. Όταν ξύπνησε, δεν ήπιε ούτε καφέ. Δεν ήθελε να χάσει χρόνο. Πήρε το αυτοκίνητο και άρχισε να ανεβαίνει το βουνό. Όταν έφτασε σε ένα απομονωμένο σημείο αρκετά ψηλά, σταμάτησε και κατέβηκε. Άνοιξε το πορτ παγκαζ και έβγαλε τα πτώματα. Τα ξάπλωσε μπρούμυτα και έδεσε τα χέρια τους από τους καρπούς με ένα σκοινί, που το είχε βάψει κόκκινο.
Έπειτα τους έσπρωξε από το γκρεμό και τους κοίταζε καθώς έπεφταν. "Κόκκινο, το χρώμα του μαζί." σκέφτηκε και χαμογέλασε. Είχε την απάντηση της. Τελικά δεν έφταιγε ούτε ο Mad που μπήκε στη μέση, ούτε ο Equilibrium που τον άφησε. Έφταιγε εκείνη, που παραδέχτηκε με την πράξη της το δικό τους μαζί και όχι το δικό της.

31 σχόλια:

Equilibrium είπε...

Πάω να το ξαναδιαβάσω, δεν μου αρκεί μία, φορά. ο,τι σχόλιο έχω να κάνω στο κάνω τώρα από το msn. speechless for ur talent Girl!!!

foolish cloud είπε...

" Έφταιγε εκείνη, που παραδέχτηκε με την πράξη της το δικό τους μαζί και όχι το δικό της"

Πειράζει που μ αρέσει αυτή η φράση??

Φιλώ γλυκά τα ταλαντούχα σου δάχτυλα :)

xipasmenos είπε...

Ως τώρα ο πιο ωραίος φόνος σου.

Mousitsa είπε...

Ti ki an piges sta londina?
Dolofona parameneis...Kai malista h pio kallitexniki...

Filakia mikri..

mad2luv είπε...

αααα...για μενα δεν θα γραψεις τιποτα?να μη φαω και εγω κανεναν?????pleaseeeeee!!!χαχαχα...

orestis είπε...

@ Equilibrium το μσν δεν τι βλέπει ο κόσμος.....χεχε

Εδώ πες τα όμορφε!

Φιλάκια

@Foolish με συγκινείς.

Πολύ!

Και εγώ σε φιλώ γλυκέ μου

@ Xipaki λες;

Το ένιωσα και αυτό στο πετσί μου, όπως λίγες ιστορίες μου!

Χαίρομαι που σου άρεσε!

orestis είπε...

@ Μουσίτσα το είπα κάποια στιγμή...

Η ζωή μου είναι μποεμ, μην με βλέπεις έτσι.....χαχαχα

@ Mad μου εννοείται θα φας!!!!

Πες ποιόν θέλεις και έγινε!

Equilibrium είπε...

Είναι πολύ προσωπικά και σέβομαι κάποια όρια..

Είναι όντως ο ωραιότερος φόνος σου, πάντως, ίσως επειδή εκθέτεις κομμάτι της ψυχής σου με αυτή τη μυθοπλασία :) να'σαι καλά κοριτσάρα μου

υγ. έχεις μια μανία να με πετάς στο κενό πάντως... με σένα στην Αθηνα δλδ να αποφεύγω τα ρετιρέ λες;;

Dr_MAD είπε...

Τι να πω τώρα εγώ? Απλά τέλειο...

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Γιατί δεν τον άντεχα άλλο χαχαχα
Σ'ευχαριστώ πάντως που τον "εστειλες" μαζί μου και μάλιστα σε διακοπές (παρεμπιπτόντως το Λονδίνο το σιχαίνομαι). Σ'ευχαριστώ που το έκανες ακαριαία ;-)

Τώρα θα σας μιλώ ωσαν άγγελος

PS: Πάνω που ήθελα να σου εξομολογηθώ τον έρωτά μου με έφαγες

orestis είπε...

@ Equilibrium καλά κάνεις για τα όρια!

Χαίρομαι που με πιάνεις!

Στην Αθήνα καλά θα κάνεις να με αποφεύγεις γενικά...πλάκα κάνω!

@ Mad σ άρεσε ε;

Στους 2 τρίτος δεν χωρεί να το θυμάσαι!χεχε

ΥΓ. Δεν πιστεύω σε αγάπες και έρωτες....απλά να ζήσες ήθελες!κουφαλίτσα!

g for george είπε...

Κόλλησα κι εγώ με την τελευταία πρόταση του κειμένου. Με έστειλες εντελώς..

Dr_MAD είπε...

@ Orestis

Μπάαα...
Δε θα γούσταρα να ζήσω έτσι όπως το θέτεις
Ο Equilibrium ξέρει και τους 2 λόγους που με κρατούν ζωντανό (στην πραγματικότητα)
Και γι'αυτό γουστάρω που "έφυγε" και τους πήρε μαζί του ;-)

Όσο για σένα, το έχω ξαναπεί
Χ-Α-Ρ-Α-Μ-Ι-Ζ-Ε-Σ-Α-Ι
Είσαι για μεγάλη μπάλα πλασμένη
Go 4 it

PS: Φυσικά αγνοείς πως τώρα σου γράφω από τον Παράδεισο. Ασε που μου είπαν ότι ο Equilibrium δεν έχει φανεί ακόμα. Λες να πήγε πουθενά αλλού? χαχα (σατανικο)

PS2: Εκλαιγε ο καλός μου ε? Πόσο τον αγαπάω μωρέ...

Soula είπε...

Μου χτήπησες ευαίσθητη χορδή με τη γόβα στιλέτο..Εκστασιάστηκα!
Αν και θα μου πήγαινε καλύτερα να τους έκανες γκούλας.Κρίμα να πάει χαμένο τόσο κρέας..(ΔΕΝ υπάρχει υποννοούμενο για το βάρος των θυμάτων.)

Phoebus είπε...

Το δικό σου μαζί;

Νομίζω πως δεν θα έπρεπε να έχεις οποιαδήποτε αμφιβολία για αυτό!

Όχι εσύ! Όχι ένα άτομο που κερδίζει,με ένα χαμόγελο, καρδιές!

Μάκια-Μάκια!

(χρωστάς ακόμα αγκαλίτσα...)

Ανώνυμος είπε...

όταν βάζεις συναίσθημα δεν παίζεσαι!

κι εμένα η τελευταία παράγραφος μού άρεσε πολύ.
"Κόκκινο, το χρώμα του μαζί."

κι επίσης το "Γονάτισα δίπλα του, έκλεισα το χέρι του σφιχτά μέσα στην παλάμη μου και μείναμε να τον κοιτάζουμε μέχρι να ξεψυχήσει."

όλα ή τίποτα, έτσι?

μάκια!

orestis είπε...

@ Γιώργι είσαι και συ ευαίσθητη καρδιά!

Χαίρομαι που σου άρεσε!

@ Μad χαραμίζομαι λες;;;;

ε τότε κάτι πρέπει να κάνω!

Δεν ηρθε ακόμα;;;;

Μην τον ψάχνεις.....τον ανέστησα για να μείνει μαζί μου.....χαχα(υπερ σατανικό γέλιο)

Αλλά σύντομα θα σου στείλω παρέα!

orestis είπε...

@ Σούλα μου το ήξερα ότι κάπου θα σε έβρισκα!!!

Βρήκα το ευαίσθητο σημείο σου και αυτό είναι μείον σου (έχω και μουσική παιδεία)χεχε

@ Φοιβούλη πολλές αγκαλίτσες μετά από αυτό το σχόλιο!!!!!

Και ναι, δεν έχω πια καμία αμφιβολία....

Μάκια και αγκαλίτσα μεγάλη

orestis είπε...

@ Συνεργέ γενικά δεν παίζομαι.....είμαι ψωνάρα!

Όλα ή τίποτα όπως τα λες!

Αν και προτιμώ το "ο χαμένος τα παίρνει όλα"!!!!!

φιλάκια

One Big DJ είπε...

Θα συμφωνήσω με το χιπάκι...ως τώρα ο πιο ωραίος φόνος σου..και γιατί? Έβαλες συναίσθημα. Σε φιλώ

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς εδώ πάνω έχουμε άπειρο internet σε άπειρες ταχύτητες. Λιώνουμε με το xipaki στους πειρασμούς και τα blogs (ενίοτε). Περιμένουμε την Τρίτη να τριτώσει το κακό (στείλε μας κάναν καλό), για να κάνουμε κερκίδα. Αιθέριες καλημέρες ;-)

comingThrough είπε...

poli maresoun aytes oi istories! tis eyxaristiemai parolo pou de ksero tous guest/thymata! iparxei kapoia lista anamonis?!:P

mad2luv είπε...

θελω να φαω τον τζονακο..αλλα μη του το πεις...χαχα...να ειναι εκπληξη...φιλουρες...

tk είπε...

ΧΕΧΕ!

τέλειο!

καλά του έκανες του equilibrium!!!

xexexexe!!!

revqueer είπε...

Καλά, δε παίζεσαι! Δεν έχω ξαναδιαβάσει κάτι τέτοιο!

Ανώνυμος είπε...

Ορέστις,
μέχρι στιγμής έκανες τους φόνους σου χωρίς καμία αιτία και χωρίς να έχεις κάτι να χάσεις!
Τώρα το σκηνικό αλλάζει, τώρα βάζεις και λόγο, βάζεις και προσωπικά στοιχεία.
Θα θυμίσω την ατάκα του Brad Pitt από το Ocean' s 11 προς τον Κλούνεϊ
: "Σε αυτό το παιχνίδι μπήκαμε χωρίς να έχουμε κάτι να χάσουμε, τώρα εσύ έχεις κάτι να χάσεις : την Τες".
Και την παροιμία του λαού μας "Δεν χωράνε δύο καρπούζια κάτω από την ίδια μασχάλη".΄
Αυτά τα έγραψα για να σου πω ότι σε προτιμώ όταν σκοτώνεις μόνο και μόνο για να το ευχαριστηθείς, χωρίς κάποιο άλλο λόγο και χωρίς συναίσθημα.
Αλλά ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα,ευκαιρία να με πείσεις για το αντίθετο.

Because of you... είπε...

Απιστευτη ιστορια με πολλη φαντασια!!

Τα συγχαρητηρια μου λοιπον!! Ειδικα η τελευταια προταση ειναι η πιο εντυπωσιακη πιστευω!!

Τις καλημερες μου :)

orestis είπε...

@ Big μου χαίομαι που σου άρεσε!

Που να δεις τι σου έχω για τις 14....ξέρεις εσύ!

@ Αρχαγγελε η καλή παρέα θα είναι σύντομα μαζί σας!

orestis είπε...

@ Comingthrough λιστά της Οrestis υπάρχει...λίστα αναμόνης όχι....

πολύ μου άρεσε πάντως το σχόλιο...

@ Mad στις προσταγές σας!

Μεγάλη έκπληξη λέμε!

@ Μορφέα μου σε ευχαριστώ!

orestis είπε...

@ Rev χαίρομαι που σου άρσε....

Ανυπομονώ να δω τι θας πεις για τη δική σου.....χεχε

@ Blanca με ή χωρίς λόγο, η ουσία είναι η ίδια....το διασκεδάζω απίστευτα, αν και πρέπει να παραδεχτώ πως όταν έχω λόγο το παίρνω πιο προσωπικά!

Γίνεται παθιασμένο το έγκλημα και έχει άλλη χάρη!

@ Vvampirelaa καλώς ήρθες!

Χαίρομαι που σου άρεσε.

Ελπίζω να σου αρέσει και η συνέχεια!

Constademon είπε...

Μου 'φαγες το γιατρό μου; ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΜΟΥ;;; Ποιός θα ταυτίζεται τώρα με το blog μου;;; ε;;; σνιφ-κλαψ-φρρρρ (φυσάω μυτούλα)!

Άρτι αφιχθείς με παράκαμψη απο το blog του MAD όπως κατάλαβες :ο)
Πολύ ωραιο splater κέιμενο! Τακούνι στην καρωτίδα. Excellent!!
Αλλα το Γιατρό; ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ;;

orestis είπε...

@ Constademon καλώς ήρθες!

Με συγχωρείς, αλλά δεν ήξερα πως ο γιατρός είχε τόσο μεγάλη σημασία για σένα!

Πώς μπορώ να επανορθώσω;;;;;χεχε