Παρασκευή 9 Μαρτίου 2007

Ήρθε πάλι η Παρασκευή

Ε ναι λοιπόν. Είναι πάλι Παρασκευή. Πόσο μ' αρέσουν οι Παρασκευές. Είναι και το τρίγωνο Αφροδίτης.... Συγγνώμη κυρία Πατέρα δεν συγκράτησα άλλα, οπότε μάλλον θέλω υπερεντατικό φροντιστήριο στα αστρολογικά. Όπως και να' χει πάντως και πλανητικά καλυμμένοι είμαστε για το σουκου. Η μέρα της γυναίκας(ευτυχώς) πέρασε, αν και κάπου ανάμεσα στις κατσαρόλες και την ποδιά κάποιοι μου θύμισαν πως είμαι γυναίκα ή τουλάχιστον πως υπήρξα μία από αυτές, με αρκετά μεγάλη επιτυχία (είμαι και μετριόφρων). Το καλύτερο όμως ήταν που με θυμήθηκε κάποιος φίλος, καρδιακός, γιατί περνώντας από το παλιό μου σπίτι σταμάτησε 5 λεπτά να μου στείλει ένα απλό sms για να μου το θυμίσει. Μαζί με πολλά πράγματα του ενδόξου μεν, παρελθόντος δε. Τυχεροί είμαστε φίλε μου που ο χρόνος δεν σβήνει τις αναμνήσεις, απλά τις ξεθωριάζει. Στα δε βάθη της καρδιάς (τουλάχιστον της δικής μου) δεν χαθήκαμε ποτέ. Το κείμενο δεν έχει συνοχή αλλά οι σκέψεις καλό είναι να βγαίνουν έτσι. αβίαστα από το μυαλό. Εξάλλου, κανείς δεν έχει ανακαλύψει αυτό το blog,οπότε μόνο εσύ θα το διαβάσεις, οπότε, σκασίλα μας και μας η συνοχή και η αλληλουχία. Ζήτω το έθνος που θα λέγε και ο κύριος Φίλιππος. Ζήτω η ελευθερία του πνεύματος θα πω εγώ. Το μόνο κακό είναι πως σήμερα δεν θα παίξουμε το "ιστορίες Παρασκευής", βλέπεις είναι μια Παρασκευή της αλήθειας και μόνο τέτοιες θα λέμε. Μακάρι να βλέπες πόσο γελάω, γιατί ξέχασα τον αρχικό λόγο που ξεκίνησα να γράφω αυτό το post. Αστείο πράγματι. Καλά να' μαστε και έχει ο θεός. Γράφουμε μια άλλη μέρα εαυτέ μου.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πως θα μπορούσε ο χρόνος, αγαπητή μου, να σβήσει τις αναμνήσεις? Πριν μισό λεπτό, σκεφτόμουν να υποστιρίξω ότι ο χρόνος είναι ο πατέρας των αναμνήσεων, γιατί αυτός τις δημιουργεί. Τελικά άλλαξα άποψη!
Μήπως τελικά οι αναμνήσεις δημιουργούν τον χρόνο?
Όπως και να'χει, αυτά τα δυο έχουν μια σχέση αμφίδρομη. Το ένα χρειάζεται το άλλο για να υπάρχει.
Τι αξία θα είχε άλλωστε ο χρόνος δίχως τις αναμνήσεις? Κανείς δεν θα καταλάβαινε ότι υπάρχει... Θα υπήρχε βέβαια, απλά θα ήταν στην αφάνεια. Και πίστεψέ με... δεν το θέλει καθόλου αυτό!!!
Αν εσύ συγκινήθηκες με ένα απλό sms, φαντάσου τι πέρασε από το δικό μου το μυαλό άυτά τα 5 λεπτά που στάθηκα έξω από την πόρτα σου! Που είδα στο θυροτηλέφωνο γραμμένο το όνομά σου, μετά από τόσα χρόνια απουσίας σου. Πέρασα και από του κούλη μετά! Η κλασική διαδρομή βλέπεις... Μέχρι και τους γνωστούς-άγνωσοτυς γείτονες θυμήθηκα! Λες να είναι ακόμα εκεί? Λες να έχουν ακόμα το ίδιο βίτσιο?
Ήθελα να χτυπίσω, και να μου ανοίξεις. Πάντα έτσι γινόταν! Όμως πολλά έχουν αλλάξει από τότε... Οι φίλοι έφυγαν, μαζί τους κι εσύ. Το σπίτι άδειο, όμως στο πάτωμα είναι γραμμένα ακόμα τα ονόματα μας. Έστω και των 15!
Ο χρόνος περνάει, μερικά πράγματα όμως δεν αλλάζουν...
Το 400 π.χ. ο Σωκράτης είπε: Σημασία δεν έχει που βρίσκεται το σώμα, αλλά που ταξιδεύει η ψυχή. Κι εμένα η ψυχή μου για μια στιγμή βρέθηκε μερικούς χειμώνες πίσω, σ'εκείνη τη μέρα που σκαλίζαμε με μια οδοντογλυφίδα τα ονόματά μας πάνω στο φρέσκο τσιμέντο...
Όσο για το blog σου, επειδή είναι πολύ πολύ όμορφο, πίστεψέ με, σε λίγο καιρό θα το γνωρίζουν πολλοί! Ίσως λίγοι να ξέρουν ότι σε λένε ....... μάλλον όχι! Δεν θα είμαι εγώ ο προδότης αυτού του μυστηρίου......
Πολλά πολλά φιλιά!

orestis είπε...

Καλέ μου fermat. Τα λες ωραία τελικά. Αλλά είσαι φίλος οπότε... Πλάκα κάνω. Σε πιστεύω. Αναμνήσεις. Μεγάλο κεφάλαιο η αλήθεια. Νομίζω όμως πως το σημαντικό είναι το πως τις κρατά ο καθένας μέσα του, στην ψυχή και στην καρδιά. Για μένα και συ και το σπίτι, ακόμα και το τσιμέντο, ήταν και θα είναι αναπόσπαστα κομμάτια μου. Όλα αυτά και πολλά βέβαια ακόμα με έκαναν αυτή που είμαι σήμερα. Και όσο σκοτάδι κι αν αντικρύζω πάντα οι θύμησες θα μου ξυπνούν στιγμές, στιγμές του εαυτού μου, σε άλλα χρόνια και με άλλα δεδομένα, αλλά πάντα κοινός παρανομστής θα είμαι εγώ και το ποιά είμαι. Και πίστεψέ με, δεν θα ήμουν η ίδια χωρίς εσάς.Θα βρεθούμε ξανά, το μόνο σίγουρο.