Παρασκευή 16 Μαρτίου 2007

Γυναίκες- Κούκλες

Όλη μέρα η λέξη κούκλα σε σχέση με τη λέξη γυναίκα τριγυρνούσε(βασανιστικά μπορώ να πω) στο μυαλό μου. Ποιές γυναίκες θεωρούνται κατά κοινή ομολογία "κούκλες" και σε ποιό βαθμό μπορεί κάθε γυναίκα να γίνει μία "κούκλα".
Στα μάτια της μαμάς μου, ήμουν, είμαι και θα είμαι μία "κούκλα" (κάποιες φορές χρησιμοποιεί και τη λέξη κουκλίτσα, αλλά επειδή μεγάλωσα πια, θα κρατήσω μόνο το κούκλα).
Άρα και στα μάτια κάποιων άλλων θα φαντάζω( γιατί τυφλοί, ήρωες και ιππότες υπάρχουν ακόμα) ως τέτοια.
Μήπως τελικά (λέω εγώ τώρα) όλες οι γυναίκες είναι "κούκλες" κατά μία έννοια;
Το δικό μου συμπέρασμα είναι πως ναι. 'Ολες οι γυναίκες είμαστε "κούκλες", η καθεμιά στην κατηγορία της.
Υπάρχει η αντικειμενική "κούκλα", που όταν περπατάει τραβάει τα βλέμματα (με το λογότυπο στην πλάτη, ΠΡΟΣΕΧΕ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙΣ, από τη γνωστή διαφήμιση).
Η πορσελάνινη "κούκλα, που σε κερδίζει με την ευαισθησία(με το λογότυπο, ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗΝ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕΙΣ).
Η μηχανική "κούκλα", που με αλκαλικές μπαταρίες διαρκεί πολλές ώρες, όπως και όταν τη θέλεις (με το λογότυπο ΜΗΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΩ).
Τέλος η σατανική "κούκλα", που κυκλοφορεί σε κοινή συσκευασία αλλά σε περιορίσμενο αριθμό αντιτύπων(με το λογότυπο ΠΡΟΣΕΧΕ ΘΑ ΣΕ ΧΤΥΠΗΣΩ ).

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΡΟΣΟΧΗ

Η τελευταία κατηγορία ανήκει στις ομάδες υψηλού κινδύνου και δυστυχώς κυκλοφορεί ελεύθερη ανάμεσα σας(το περιορισμένος αριθμός είναι ψέμα για να ανέβουν οι πωλήσεις,καθώς οι μαζοχιστές αυξάνονται, η κοινή συσκευασία αλήθεια, οπότε εάν παλιμπαιδίζετε (έτσι γράφεται;) ακόμα καλά να πάθετε).

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Koukla mou, den mas eipes se poia kathgoria anhkeis!
Arxizo na anhsuxo epishs, giati den aneferes (poso skopima arage...?) thn kathgoria "gunaika - koukla - dhlhthrio" H opoia einai pragmatika "na thn pieis sto potiri" alla prin kan th dokimaseis o erotas sou exei riksei hdh ta "farmakera" belh tou... kai an se petuxoun, apla thn pathses!
Mhpos loipon anhkeis ki esu se auth thn "upoulh" kathgoria gunaikas-kouklas pou, skopima kai me entexno tropo, pareleipses na anafereis?
Ektos ki an anhkeis sthn teleutaia kathgoria gunaikas-kouklas pou den aneferes (skopima ki auth... gia na tholoseis kapos ta nera pisteuo)
Prokeite gia thn "koukla-maimou" pou mporeis na th sunanthseis sta jambo. Den exei tampelaki gnhsiothtas, kai oude mia sxesh exei me to prototupo. Einai h koukla pou gnorises file anagnosth xthes sto bar, eno eixes piei hdh 3-4 potirakia ki alla 8 sfinakia, sou thn epese (kala, esu ths thn epeses), thn phges spiti, kai to proi pou ksupnises, katalabes oti telika... mapa to karpouzi!
Peirmeno mia apanthsh loipon, oso anafora thn kathgoria sthn opoia anhkeis!
Dhlhthrio... h maimou telika????

PS: Se opoia kathgoria ki an anhkeis, emena de me endiaferei kai polu... outos h allos hsoun, eisai kai tha eisai gia panta h adunamia mou kai to ksereis!!! Polla filia!

orestis είπε...

Ντροπή σου. Μετά από τόσα χρόνια και δεν ξέρεις σε ποιά κατηγορία ανήκω; Αίσχος. Κανονικά δεν θα έπρεπε καν να μπω στον κόπο να απαντήσω, αλλά...θέλω να υπερασπιστώ το όνομά μου, οπότε θα πω το εξής:μαϊμού δεν είμαι και αν έχεις αμφιβολία να σου δώσω μερικά τηλεφωνάκια να ξεκαθαρίσει πλήρως το τοπίο. 120 κατασκευαστές πλυντηρίων με συνιστούν. χαχα
τα λέμε από κοντά

Ανώνυμος είπε...

Αν υπάρχει κάποιος που να έχει αμφιβολίες, δώσε του σε παρακαλώ και το δικό μου τηλέφωνο! Όχι επειδή γράφουμε εδώ πέρα 2-3 βλακείες να σου βγει το όνομα!!!
Θα τα πούμε από κοντά σε μια εβδομάδα, και πρέπει να τα έχω καλά μαζί σου... κάτι για ένα δίμετρο μου είχες αναφέρει νομίζω...
Φιλούρες κούκλα μου!

Ανώνυμος είπε...

Η κούκλα που πάει να το παίξει δηλητήριο αλλα τελικά τρώει τα μούτρα της υπάρχει ή βρίσκομαι σε κατάθλιψη και δεν το έχω καταλάβει?