Πέμπτη 1 Μαρτίου 2007

Τελικά όλα είναι πιθανά και τίποτα δεν είναι τυχαίο

Είμαι ομολογώ φανατική οπαδός (ναι το Ορέστης είναι nick απλά και ο τρόπος να είμαι σε μια διαρκή επαφή με την αντρική μου πλευρά) της απόψης ότι ΟΛΑ γίνονται και μάλιστα για κάποιο λόγο! Τίποτα δεν είναι τυχαίο, όσο κι αν μοιάζει στην αρχή του!
Τα γεγονότα που το αποδεικνύουν πολλά! Πριν λίγο δέχτηκα ένα τηλεφώνημα που το επιβεβαίωσε για μία ακόμα φορά! Δεν αφορά εμένα αλλά κάποιο άτομο που νοιάζομαι πολύ!
Στην Ίνα λοιπόν που μου έδειξε πως η άποψή μου έχει ισχύ... για μία ακόμα φορά! Θα ήθελα πάρα πολύ και τη δική σας άποψη επί του θέματος!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Τίποτα δεν είναι τυχαίο? είναι δεν είναι, στο χέρι σου είναι να το μετατρέψεις σε καλο η κακό τυχαίο η μη γεγονός. φτάνει να φυλάς τα νώτα σου.