Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2007

Μagic bus

Έγραψε το email και πάτησε αποστολή. Έγειρε στην μαύρη, δερμάτινη καρέκλα της και γέλασε ειρωνικά. "Τώρα θα δείτε." είπε η Orestis και έκλεισε τον υπολογιστή της.
Πρώτος έλαβε το email ο Apsoy, ο οποίος διαβάζοντας το περιέχομενο του, "Σύντομα θα είστε νεκροί." γέλασε καθώς το θεώρησε αστείο. Στο διάβασμα του δεύτερου εmail, "Εάν θέλετε να μάθετε ποιός είναι ο δολοφόνος παρακαλώ περιμένετε." δεν αντέδρασε. Σκέφτηκε ότι απλά η Orestis τραβούσε το αστείο. Στο τρίτο email, "Η αποκάλυψη του δολοφόνου, θα γίνει στο εξοχικό μου, στην Μαλακάσα. Αναχώρηση την Παρασκευή στις 9 μμ από την Ομόνοια.", τα είχε καταλάβει όλα και άρχισε τις απαραίτητες διαδικασίες για να δει, ποιοί άλλοι ήταν καλεσμένοι.
"Έλα Never. Ρε είναι τα γενέθλια της το σάββατο. Απλά μας κάλεσε στο διήμερο πάρτυ με πρωτότυπο τρόπο. Ξέρεις ποιοί άλλοι θα είναι;" ρώτησε ο Apsoy. "Ναι, ο Wrong και ο Ethan. Δεν ξέρω για κάποιον άλλο." απάντησε εκείνος. "Και ο Diage θα είναι. Αλλά τη Veloz γιατί δεν την κάλεσε;" αναρωτήθηκε, αλλά απάντηση δεν πήρε. Δεν το κούρασε όμως. Έπρεπε να μιλήσει με όλους για να κανονίσουν τις τελευταίες λεπτομέρειες.
Η Veloz δεν είχε καλεστεί, γιατί η Orestis δεν μπόρεσε να της συγχωρήσει το γεγονός, πως τα έφτιαξε με το μπάτσο, που γνώρισε την μέρα της εξαφάνισης της. Γεγονός βέβαια, που ανοιχτά η ίδια δεν είχε παραδεχτεί ποτέ και σε κανέναν, αλλά ο Apsoy το είχε καταλάβει.
Η μεγάλη μέρα ήρθε και όλοι μαζεύτηκαν στην Ομόνοια και περίμεναν την Orestis. Όταν έσκασε μύτη με το πουλμανάκι, όλοι έσκασαν στα γέλια. "Ε την τρελόγκα. Τι σκαρφίστηκε πάλι." σχολίασαν μεταξύ τους. Πάρκαρε, άνοιξε την πόρτα, κατέβηκε και τους χαμογέλασε. "Έτοιμοι αγόρια μου;" είπε και τους έκανε νόημα να ανέβουν. "Τι; Μόνο εμείς θα είμαστε;" ούρλιαξε ο Never. "Μόνο εσείς θα έχετε τιν τιμή να πάτε μαζί μου. Οι υπόλοιποι είναι έκπληξη. Θα δείτε. Άντε όμως, μην καθυστερείτε, πρέπει να φύγουμε." είπε και άρχισαν να επιβιβάζονται.
"Σίγουρα ξέρεις να το οδηγείς αυτό το πράγμα;" είπε ο Wrong. "Θα φανεί στην πορεία γλυκέ μου." απάντησε η Orestis και έβαλε μπροστά. Όλα πήγαιναν όπως έπρεπε. Λίγο πριν το 90 η Orestis είπε ότι κάτι έπαθε το αμάξι και το έβγαλε από το δρόμο σε κάτι χωράφια. "Τι έγινε; Αφού καλά το πήγαινες." φώναξε ο Ethan. "Τίποτα, ανέβασε θερμοκρασία και καλό είναι να σταματήσουμε για λίγο." ακούστηκε ήρεμη η φωνή της. "Καλά και θα μείνουμε εδώ στην ερημιά; Δεν είναι επικίνδυνο; Άσε να δω και γω λίγο." πετάχτηκε ο Diage. "Πίσω καλέ μου. Όλα είναι υπό έλεγχο. Δεν θα βγούμε από μέσα άλλωστε." απάντησε εκείνη, ενώ τον έσπρωχνε με το χέρι της.
Μετά από λίγα λεπτά η Orestis τους είπε πως μπορούσαν να ξεκινήσουν. "Μόνο δώστε μου 5 λεπτά. Πρέπει να ικανοποιήσω μια ανάγκη μου." είπε και έκανε να βγει από το πούλμαν. " Είναι επικίνδυνα έξω. Που πας;" είπε ανάστατος ο Apsoy. "Μην ανησυχείς για μένα. Άλλωστε είναι κάτι που δεν γίνεται με κοινό και προϋποθέτει δεντράκι." είπε γελώντας και του έκλεισε το μάτι. Βγήκε από το πούλμαν, 'εκανε μια βόλτα γύρω από αυτό και μετά κατευθύνθηκε προς κάτι θάμνους. Σταμάτησε όμως, έβγαλε ένα τσιγάρο και τον αναπτήρα της. Οι άλλοι την κοιτούσαν από μέσα και δεν καταλάβαιναν. Ο Never πήγε στην πόρτα για να βγει και αυτός έξω. "Δεν πάει καλά. Μα να βγει για να καπνίσει;" είπε και πήγε να ανοίξει την πόρτα. "Παιδιά, μας κλείδωσε μέσα." είπε και τους κοίταξε έντρομος.
Όμως τα μάτια όλων ήταν καρφωμένα πάνω της. Γύρισε τους κοίταξε με μάτια που γυάλιζαν, άναψε το τσιγάρο της και έπειτα πέταξε τον αναπτήρα στο πούλμαν, το οποίο είχε περιχύσει με βενζίνη. Σε λίγα λεπτά τυλίχτηκε στις φλόγες. Έμεινε να τους κοιτάζει να καίγονται, με τα χέρια και τα πρόσωπα κολλημένα στο τζάμι, φωνάζοντας για βοήθεια. Έβγαλε το κινητό της από την τσέπη και σχημάτισε τον αριθμό της.
" Εγώ. Τα έσβησα τα κεράκια της τούρτας μου. Σε περιμένω." είπε η Orestis και έκλεισε το τηλέφωνο.
"Έρχόμαστε." είπε η Veloz και έκανε νόημα στον μπατσούλη της να ξεκινήσουν.
" Πως βρέθηκε είπαμε στο 90;" απάντησε ο μπάτσος.
"Έχασε το λεωφορείο αγάπη μου. Έχασε το λεωφορείο."
[Apsoy μου, πολύ καλή η εκδοχή σου για τα γενέθλια μου, αλλά αυτά είναι για μένα τα ιδανικά.]

15 σχόλια:

KouKos είπε...

Μα να μην είμαι εκεί να σου τραγουδήσω το happy birthday? Αίσχος!!!
Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο... απορώ γιατί το "ζέστανες" Oresti μου :-)

veloz είπε...

xaxa! o mpatsoulis me eswse! an me afiseis zwntani tha se pame kai bolta me to peripoliko otan gyrisoume athina!
:)

Fish-bait είπε...

Happy Birthday Orestakoooooooooooooooooooooo!!

Smok smok!

orestis είπε...

Κούκε αν είναι να την πάρεις την εκδίκηση τι κρύο τι ζεστό.

Το ίδιο είναι.

@ Veloz θέλω βόλτα με το περιπολικό οπωσδήποτε.

Δεν έχεις παράπονο πάντως.

Όλο άντρες σου βρίσκουμε.χεχε

@ Fishaki μου ευχαριστώ.

Αλλά δεν έχω γενέθλια.

Ήταν αναφορά σε ένα ποστ του Αψού.

Τα δικά μου είναι τον άλλο μήνα.

Θα ενημερώσω.

Φιλάκια

Neverlandean είπε...

Εγώ ή θα τσιρίζω ή θα ουρλιάζω λοοολ
Μ' έκαψες κακούργα. :P

APSOY είπε...

Ένα πούλμαν καίγεταιιιιι,
πήρε η ζωή μου φωτιάαααααααα,
κρίμα που σου ευχήθηκαααααα,
δεν αξίζεις ούτε ματιάααααααα!

Εγώ θα τσιρίζω.
Αλλά πριν καν ανάψεις το σπίρτο.
Είμαι κλειστοφοβικός! :ΡΡΡ

Δηλαδή με την ευκολοπιστία μου πήρα στο λαιμό μου τον πιό ευκολόπιστο Νεβερ? Αμάααααααααν! :Ρ

Σμαααααακ.

ΥΓ(Αίσχος Βελοζάκι... Αίσχος! Εγώ φταίω που σου βρήκα και μπατσάκι! :Ρ)

Ανώνυμος είπε...

looooool κακούργα γυναίκα!

orestis είπε...

Παιδιά μου τα θέλατε και τα πάθατε.χεχεχε

Δεν είμαι κακούργα.

Είμαι καπνούργα....χιχιχι

Φιλάκια

Equilibrium είπε...

Όλα ωραία όλα καλά... Άλλη μια μπλογκοφονία εξετελέσθη... Μια ερώτηση έχω όμως: περιέλουσες το φορτηγάκι βενζίνη λες, και τους έβλεπες απέξω να καίγονται. Η ΕΚΡΗΞΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?!? Δε θα'πρεπε λογικά να'χε γίνει έκρηξη από το ντεπόζιτο?.. Δεν έχει μπουμ δλδ να γίνουν όλοι μικρά κομματάκια? :P

lol
τι σπασικλάκι είμαι... ξέρεις από αυτούς που παρακολουθούνε μια ταινία κι εντοπίζουν τα 178 λάθη της...

χαχα... εξαιρετικό Orestako. και μεταξύ μας καλά τους έκανες! :P

Μια χάρη δώσε μας το link με το ποστ του αψου στο οποίο λες ότι αναφέρεται το κείμενό σου. φλκ

orestis είπε...

Equilibrium γλυκό μου σε ευχαριστώ.

Δεν ήταν τρύπα στο σενάριο.

Αλλά αν έβαζα έκρηξη θα χανόταν η εικόνα τους όταν κολλάνε στο τζάμι και φλέγονται, την οποία ήθελα να τονίσω.

Λινκ δεν ξέρω να βάλω, αλλά το κείμενο λέγεται "Το πετρωμένο φυγήν αδύνατο"

ΥΓ. Ντροπή σου να μην μας παρακολουθείς τακτικά.: PPPP

g for george είπε...

Α στο καλό και ανατρίχιασα!!!

Καταρχάς δεν ξέρω αν είναι να σου ευχηθώ ή όχι (διότι είδαμε και την κατάληξη αυτών που σου εύχονται, μέσα σ' ένα πούλμαν καταλήγουν)

Επίσης να πω ότι θα ήταν προτιμότερο να είχες βάλει φίδια μέσα στο λεωφορείο, σύμφωνα με το Snakes on the Plane.

Προτεινόμενος τίτλος:
"Πούλμαν με φίδια κι εσείς στα τσακίδια"

Θα έλεγε περισσότερο.

Φιλιά

orestis είπε...

"Πούλμαν με φίδια και εσείς στα τσακίδια"

Καλό.

Άπαιχτο.

Με έκανες και γέλασα.

Φιλάκια

ΥΓ. Δεν έχω γενέθλια.

Wrong Guy είπε...

Να και μια αλλαγή για μένα.
Συνήθως εγώ ήμουν ο ψυχρός,σκληρόκαρδος εκτελεστής.

(Δεν ξέρω για ποιο λόγο)

Τώρα όμως ήταν η σειρά μου!

Wrong Guy είπε...

Θα κάνω βόλτα με το magic bus!

orestis είπε...

Wrong μου, μάλλον επειδή σε προτιμώ σε αυτό το ρόλο.χιχι

Αλλά και οι σκληροί λυγίζουν καμιά φορά.

Βόλτα, καλά το έθεσες.

Δυστυχώς είναι μόνο μία, διότι το τέλος της βόλτας γνωστό.

Φιλάκια