Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2007

Εγώ και ο Κούκος

Το τηλέφωνο χτύπησε την ίδια ώρα, όπως κάθε μέρα. Το ραντεβού κανονίστηκε για τις 10 το βράδυ. Έτσι έκαναν πάντα. Ακόμα και αν είχαν δουλειά, ακόμα και αν ήταν κουρασμένοι, ο Κούκος και ο Diage, πάντα έβρισκαν χρόνο να τα πουν, σαν καλοί φίλοι που ήταν. Η ισορροπία δεν ανατράπηκε όταν μπήκε στη ζωή τους η Orestis. Η φιλία ετών που την έδενε με τον Κούκο, ήταν αρκετή για να την καταστήσει το τρίτο μέλος της παρέας. Με τα απαραίτητα διαλείμματα βέβαια, για τις καθαρά αντρικές στιγμές μεταξύ των δυο τους.
Τίποτα δεν φαινόταν ικανό να μπει ανάμεσα τους, ή σχεδόν τίποτα. Όταν ο Κούκος έμαθε ότι η Orestis και ο Diage είχαν συμφωνήσει να παντρευτούν στα 30 τους, θόλωσε το μάτι του. Απομακρύνθηκε ξαφνικά χωρίς εξήγηση. Χιλιάδες τηλεφωνήματα και μηνύματα που τον ρωτούσαν τι έπαθε και που χάθηκε, έμειναν αναπάντητα. Η Orestis, που είχε καταλάβει τι είχε πάθει, δεν ήξερε τι να κάνει, ο Diage μάλλον είχε βρει την λύση. Θα βρίσκονταν δυο τους, να μιλήσουν σαν άντρες.
"Ρε μαλάκα τι έπαθες; Πλάκα κάναμε. Γιατί στράβωσες έτσι;" του είπε ο Diage. "Πλάκα ε; Κοίτα να δεις σύμπτωση τώρα. Είχαμε κάνει και εμείς την ίδια πλάκα με την μικρή πριν χρόνια, αλλά μάλλον θα το ξέχασε." απάντησε ο Κούκος. "Τι εννοείς;" απόρησε ο Diage. "Πριν χρόνια είχαμε συμφωνήσει με την Οrestis, πως αν στα 30 μας είμασταν ακόμα μόνοι, θα παντρευόμασταν μεταξύ μας." έκανε φανερά λυπημένος ο Κούκος. Που δεν κρατήθηκε και είπε όλη την αλήθεια στον φίλο του. Η συμφωνία ήταν ένας τρόπος να κρατήσει την Orestis κοντά του, γιατί τα αισθήματα του για εκείνη ήταν αληθινά και όχι για πλάκα, όπως πίστευε η ίδια.
Όταν της αποκάλυψε την αλήθεια ο Diage, δεν ήξερε πως να αντιδράσει. Ευτυχώς για εκείνη, ο Κούκος τα είχε φροντίσει όλα. Μετά από αρκετές μέρες που είχαν να μιλήσουν, κανόνισε μαζί τους να βγουν για να γιορτάσουν τη επανασύνδεση τους. "Κουκάκι μου; Ναι; Το βράδυ. Φυσικά και μπορώ. Στο στέκι μας; Όχι; Καλά, ό,τι πεις." είπε η Orestis. "Θα πάμε παραλία με μπύρες, φωτιά και κιθάρα. Πρέπει να είναι κάτι ιδιαίτερο το αποψινό μας βράδυ." της απάντησε και έκλεισε το τηλέφωνο.
Πράγματι τα είχε οργανώσει όλα τέλεια. Η βραδιά ήταν ιδανική για να αράξουν στην παραλία. Μόνο που εκείνος είχε και άλλα στο μυαλό του. Μετά από αρκετές μπύρες, έβγαλε ένα μπουκάλι βότκα. Είχε έρθει η ώρα για σκληρά ποτά. Δεν χρειάστηκαν καν δεύτερο ποτήρι. Το πρώτο είχε αρκετή δόση υπνωτικού. Όταν συνήλθε η Orestis ήταν δεμένη και φιμωμένη. Αναζήτησε τον Κούκο με το βλέμμα της. Τον είδε στην αμμουδιά να βάζει το σώμα του Diage σε μια σχεδία, που είχε φτιάξει και να την σπρώχνει προς τη θάλασσα. Έπειτα άναψε ένα σπίρτο και το πέταξε στη σχεδία. "Αυτός είναι θάνατος για ένα μαχητή." φώναξε ο Κούκος κα προχώρησε προς εκείνη.
Κάθησε δίπλα της και έβλεπαν τη φλεγόμενη σχεδία να χάνεται στη θάλασσα. Δυστυχώς η επίδραση του υπνωτικού είχε περάσει και το όμορφο κατά τα άλλα θέαμα, διαταράχτηκε από τα εκκωφαντικά ουρλιαχτά του Diage που ένιωθε τη σάρκα του να καίγεται. Ώρες μετά η σχεδία είχε χαθεί και έμειναν να κοιτάζουν τη θάλασσα και τους καπνούς. Τότε της έβγαλε το μαντήλι από το στόμα και τη ρώτησε. "Λοιπόν, τι έχεις να πεις τώρα;"
"Τι να πω; Μείναμε εγώ και ο Κούκος"

12 σχόλια:

KouKos είπε...

Κρίμα για τον αγαπημένο μου φίλο diage!
Κρίμα γιατί ήθελα να τον καθαρίσω με άλλο τρόπο, και όχι ύπουλα υπνοτίζοντάς τον... χεχεχε!
Γι'αυτό, σε κάποια στιγμή που έκλεισες τα μάτια oresti μου, πέταξα γρήγορα προς τη σχεδία, την αναποδογύρισα, η φωτιά έσβησε, έσωσα τον diage, αλλά τον άφησα δεμένο για να εξαφανιστεί μια και καλή από τη ζωή σου, χωρίς να έχω το βάρος του φόνου του καλύτερού μου φίλου...

orestis είπε...

Κύριε Κούκε δεν μου τα λέτε καλά.

Τη μια θέλετε να τον σκοτώσω και την αλλή πας και τον ανασταίνεις.

Τι να πω;

Ετοιμάσου να δεχτείς τα πυρά μου.

ΥΓ. Κάτι ήξερα τόσο καιρό που τους ξέκανα μόνη.

diage είπε...

Ορέστη μου νεκρός η ζωντανός, εσένα θα ζητάω
σα να'μουνα σκορπιός, σε φλόγες τριγυρνάω
νεκρός η ζωντανός εσένα θα ζητάω
γιατί μονάχα εσένα αγαπάω...

orestis είπε...

@ Diage με αυτά που λες θα έχουμε μονομαχίες και κλάματα.

Μου δώσατε ιδέα παιδιά μου.

Να' στε καλά.

Ανώνυμος είπε...

apo osa exw diavasei nomizw h kalyteri sou istoria so far

Phoebus είπε...

Dear God, sweet Jesus, Holy Marry, Mother of God

Μωρή (ως φιλική προσφώνηση αυτό) θα τους ξεκάνεις όλουσ, έναν-έναν;

Αν αποφασίσεις να με σουτάρεις κι εμένα, φρόντισε τη στιγμή που θα πεθάνω, δίπλα μου να υπάρχει ένα λευκό λουλούδι
(ναι είμαι εντελώς γκέυ, το παραδέχομαι :P)

orestis είπε...

@ Εthan απλά I love you.

Κόλακα, καιρό είχε να φανεί κάποιος σαν εσένα σε αυτό το μαχαλά.

Μην χαθείς.

@ Φοιβούλη, γι' αυτό σε πάω.

Έτσι απλά.

Αγκαλίτσα

Neverlandean είπε...

Τόσο σας πείραζε πια που ήσασταν τρεις κι ο Κούκος, έπρεπε να τον ξεκάνετε τον Diage; :PPPPP

orestis είπε...

Νεβεράκο, the best comment.

Χαχα.

Είσαι ΘΕΟΣ λέμε.

Φιλάκια

APSOY είπε...

Μετά το κουίζ πριν αρκετό καιρό εξακολουθώ να είμαι στο τρυπάκι του να αναζητώ στοιχεία για την επόμενη ιστορία...
(θα έχει να κάνει με σκορπιόυς, έτσι???χεχεχε)

Δεν ξέρω αν ήταν η καλύτερη σου!
Πλέον έχω προβληματιστεί...
Μ αρέσανε κι άλλες...
Χμμμ...
Χμμμ....
Ααααααααα...Δε μπορώ να διαλέξω!!!!!!!!!!!!

:D
ΣΜΑΚ μικρή

ΥΓ(το υστερόγραφο του Phoebus με το λουλούδι ήταν κορυφαίο...χαχαχαχαχα)
:D

orestis είπε...

Γλυκούλη με ανεβάζεις τρελά.

Θα πάρουν τα μυαλά μου αέρα.

Στο περίπου έπεσες μέσα για την επόμενη ιστορία, που δεν ξέρω πότε θα τη γράψω.

Τρέχω σαν παλαβό.

Σμακ

veloz είπε...

ax,esy kai o koukos!! alli mia istoria pathous kai misous!!
who's next??:P