Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2007

Μορφές

"Σε φαντάζομαι χωρίς να μπορώ να σε δω. Σε σκέφτομαι χωρίς πραγματικά να υπάρχεις στη ζωή μου. Κι όμως είναι τόσο σημαντική η μορφή σου." δίστασε λίγο αλλά μετά πάτησε το enter. Είχαν μοιραστεί τόσα πολλά, γιατί όχι και μια ανησυχία. Δεν περίμενε απάντηση. Έκλεισε τον υπολογιστή και κοιμήθηκε.
Σηκώθηκε νωρίς. Η συνάντηση στην εταιρία ήταν πολύ σημαντική και έπρεπε να δώσει τον καλύτερο εαυτό της. Μετά το meeting, το αρκετά επιτυχημένο, πήγαν για ένα καφέ, να συζητήσουν τα παραλειπόμενα. Η Χριστίνα δεν κρατήθηκε και ρώτησε ευθέως, " Ακόμα τραβιέσαι με αυτόν στο internet ε;" Την ξάφνιασε η ευθύτητα της την Μάνια. Σε ένα βαθμό την θεώρησε και θρασύτατη. "Νομίζω πως επεμβαίνεις στην προσωπική μου ζωή χωρίς να σου έχω δώσει αυτό το δικαίωμα." είπε και η κουβέντα διακόπηκε εκεί.
Κανένας από του φίλους της δεν συμφωνούσε με αυτό που έκανε. "Η αληθινή ζωή είναι έξω, όχι σε μια οθόνη." της έλεγαν. Η Μάνια σώπαινε κι ας ήθελε να τους πει, πως κανένας, δεν μπορούσε να κατάλαβει τι μοιράζονταν τόσο καιρό με τον Alex. Παρόλο που και η ίδια αναρωτιόταν που θα έβγαζε όλη αυτή η κατάσταση. Το είχε προσπαθήσει, να έχει μια ζωή εκτός οθόνης, αλλά παντά επέστρεφε σε αυτή και τον Alex.
Στην βδομάδα της άδειας της χάθηκε τελείως. Ένα βράδυ πήρε την Χριστίνα τηλέφωνο. "Να έρθω από κει;" της είπε και σε λίγη ώρα βρισκόταν στον καναπέ της. Δεν περίμενε εκείνη να ρωτήσει τίποτα, άρχισε μόνη της να μιλάει. "Είμαι αιχμάλωτη του. Δεν μπορώ να φανταστώ, να σκεφτώ και να δω τη ζωή μου χωρίς αυτόν. Τι θα κάνω;" είπε και ξέσπασε σε λυγμούς. Η Χριστίνα, δεμένη σε ένα συμβατικό γάμο, της έδωσε μια απάντηση που ποτέ δεν περίμενε να ακούσει, " Κυνήγα το όνειρο ρε. Τι άλλο μας έχει μείνει άλλωστε;"
Με αυτά τα λόγια κοιμήθηκε και αυτό έκανε. Έζησε με το όνειρο, πως οι μορφές της οθόνης θα γίνουν κάποια στιγμή πραγματικότητα, η δική της πραγματικότητα. Και ας μην τα ζούσε ποτέ. Ας έμεναν μια εικόνα στο μυαλό της. Εκείνη θα το κυνηγούσε. Όμως και εκείνο την κυνήγησε.
"Θέλω να σε δω επιτέλους." είδε η Μάνια να αναβοσβήνει στην οθόνη του υπολογιστή της. Έγραψε "Και εγώ." και πάτησε αποστολή. Και ήρθε η στιγμή, που βρέθηκαν. Οι μορφές απέκτησαν υπόσταση. Το όνειρο έγινε πια καθημερινότητα, μια καθημερινότητα που τη μοιράζονταν οι δυο τους.

12 σχόλια:

bill g. είπε...

Μπζζζτ???

orestis είπε...

ΕΕΕΕΕ;

Equilibrium είπε...

Τλκ η ζωή είναι απλή ε?...

KouKos είπε...

"Κι ένας σωρός αιτίες, ένας σωρός με λάθη, δε μας αφήνουν να χαρούμε την αγάπη" Κ. Τουρνάς

Ανώνυμος είπε...

"κυνήγα τ' όνειρο, ρε"...
μπορώ να το αφιερώσω σε μια γραμματοσειρά μπλε με πλάγια γραφή? στ' όνειρο που χάθηκε και στα τραγούδια που μείναν...
μάκια!

APSOY είπε...

Καταρχάς θα συμφωνήσω με το σχόλιο του bill g.
Νομίζω τα λέει όλα!!! :)

Εν συνεχεία, για ακόμα μια φορά Ορεστάκο μου, ξέρεις τι λες και πότε το λές! :D

Τι να πω;
ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ;
Έχω κάτι να προσθέσω;
...
άσε με να το σκεφτώ λίγο ακόμα ;)

σμακ.

orestis είπε...

@ Equilibrium so simple, so dimple.χεχε

@ Κούκε αυτοί οι δύο, την έζησαν την αγάπη. τώρα με λάθη ή όχι, ο χρόνος θα δείξει.

@ Παπαστρουμφ αφιέρωσε το όπου θέλεις.

Μάκια

@ Γλυκούλη το σχόλιο του bill πήγαινε στο πρώτο ποστ.

Όταν ξεκίνησα να το γράφω, κάτι πάτησα και το ανέβασε κενό.χεχε

Μεταξύ μας, βλακείες λέω και μάλιστα την πιο λάθος στιγμή.

Σμακ

Πλεκτά Χειροποιήματα είπε...

"Κυνήγα το όνειρο ρε. Τι άλλο μας έχει μείνει άλλωστε;"

Μίλησες στη ψυχούλα μου καλό μου...δέν ξέρεις πόσο με συγκίνησε το συγκεκριμένο κειμενάκι...

Πολλά πολλά φιλάκια

Neverlandean είπε...

Μου άρεσε η αισιόδοξη στροφή Orestis μου. (Και δεν πέθανε και κανείς! Γουάου!)

:*******

orestis είπε...

@ Μerawen πολύ χαίρομαι.

Μου επιτρέπεις να πω : Σοφάκι μου όλα θα πάνε καλά. Έχουμε τα όνειρα.

Φιλάκια πολλά

@ Neverako στροφή με χειρόφρενο αλλά τέσπα.

Αισιόδοξη;

Πότε το είχα χάσει και δεν το κατάλαβα;

Φιλιά

APSOY είπε...

Που είσαι βρε?
Μήπως να καλέσουμε την αστυνομία;

(ποτό κανείς?) :Ρ

Αλήθεια τώρα...
που είσαι???

orestis είπε...

Εδώ είμαι.

Σου έλειψα;

Απλά δεν είχα χρόνο να ποστάρω.

Σμακ