Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

Ο Φοίβος, ο σκύλος και η Βαρκελώνη

"Ρε, τα έχω όλα υπό έλεγχο. Θα βγούμε, θα γυρίσουμε νωρίς και αύριο πετάμε. Μην ανησυχείς." είπε και έκλεισε το τηλέφωνο. Έπρεπε να ετοιμαστεί, γιατί από ώρα σε ώρα θα ερχόταν. Όλα έπρεπε να είναι στην εντέλεια. Αφού τακτοποίησε τα πάντα, έφτιαξε ένα ζεστό καφέ και κάθισε να τον περιμένει. Σε λίγη ώρα χτύπησε το κουδούνι. Άνοιξε γεμάτη χαρά.
"Phoebus. Καλώς ήρθες. Έλα, πέρνα μέσα." είπε χαμογελαστή. "Καλώς σε βρήκα και σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Ξέρω πως έχεις ταξίδι αύριο και..." δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τη φράση του. Δεν τον άφησε. Ήταν χαρούμενη, που θα τον φιλοξενούσε και ας ήταν για ένα μόνο βράδυ και ας μην είχε καταλάβει, πως είχε ξεμείνει ξαφνικά στο σπίτι της. Το ότι πετούσε την επομένη για Βαρκελώνη με τον Wrong και τον Apsoy, δεν την είχε προβληματίσει. Αν το ξενυχτούσαν πολύ, απλά θα πήγαινε κατευθείαν στο αεροδρόμιο.
Του έδειξε το δωμάτιο του, του έφτιαξε και ένα καφέ και κάθισαν να τα πούνε λίγο. Με την κουβέντα πέρασε η ώρα. Η Orestis έπρεπε να φτιάξει τη βαλίτσα της και ο Phoebus να κάνει ένα μπάνιο και να ετοιμαστεί για να βγουν. "Προτείνω ένα ζεστό αφρόλουτρο, θα σε χαλαρώσει από το ταξίδι." του είπε. Εκείνος πήγε στο μπάνιο και εκείνη στο δωμάτιο.
Μετά από λίγη ώρα του χτύπησε την πόρτα. "Έλα, τι θες;" φώναξε ο Phoebus από μέσα. "Σόρρυ ρε, αλλά χρειάζομαι το πιστολάκι. Να μπω;" ρώτησε. "Άντε, μπες. Έχω τραβηγμένη την κουρτίνα έτσι και αλλιώς." της απάντησε. Μπήκε μέσα και πήρε το πιστολάκι από το ντουλάπι. Το έβαλε στην πρίζα και τράβηξε την κουρτίνα. "Τι κάνεις;" φώναξε ο Phoebus. "Σόρρυ Φοιβούλη που θα το κάνω τόσο κοινότυπα, αλλά δεν έχω χρόνο να σκεφτώ. Έχω ταξίδι." είπε και έριξε το πιστολάκι στην μπανιέρα.
Το σώμα του άρχισε να σπαρταράει και τα φώτα να τρεμοπαίζουν, μετατρέποντας το μπάνιο σε κλαμπάκι. Ώσπου το σώμα του έπεσε άψυχο στη μπανιέρα και το σπίτι βυθίστηκε στο σκοτάδι. "Αμάν ρε Phoebus, την καταστροφή έφερες. Μου έριξες και το γενικό." σκέφτηκε και πήγε στον πίνακα να το φτιάξει. Ευτυχώς δεν είχε καεί η ασφάλεια. Απλά την ανέβασε και όλα επανήλθαν. Πήγε στο δωμάτιο, τελείωσε τη βαλίτσα και έπεσε για ύπνο.
Το ραντεβού ήταν στην είσοδο του αεροδρομίου. "Καλημέρα σας." είπε όλο κέφι. "Καλώς την. Ευτυχώς δεν άργησες. Ο Phoebus;" την ρώτησε ο Apsoy."Έφυγε...Και όσο να το κάνεις, μεγάλο ταξίδι. Θα αργήσει να φτάσει." απάντησε η Orestis. Ήπιαν ένα καφέ, αφού πέρασαν τον έλεγχο και περίμεναν να επιβιβαστούν. Της παραχώρησαν τη θέση στο παράθυρο και περίμεναν την απόγειωση.
"Αμάν." ούρλιαξε σχεδόν η Orestis. "Τι έπαθες;" τη ρώτησαν ο Wrong και ο Apsoy έντρομοι. "Ξέχασα να βάλω φαγητό στο σκύλο. Και δεν έχει κανείς κλειδιά." είπε, αλλά οι άλλοι έμειναν άφωνοι, καθώς δεν ήξεραν τι να της πουν. "Αα, οι σκύλοι τρώνε ωμό κρέας;" ρώτησε. "Ναι, γιατί;" αποκρίθηκαν και οι δύο με μια φωνή. "Εντάξει τότε. Έχω αφήσει κάτι κρέατα στο σπίτι, δεν θα μου ψοφήσει." είπε φανερά ανακουφισμένη.
Η βδομάδα στη Βαρκελώνη πέρασε γρήγορα και εκείνοι πολύ όμορφα. Όταν γύρισε σπίτι της και άνοιξε την πόρτα, μύριζε απίστευτα. "Ευτυχώς είχα βάλει αρωματικά χώρου παντού και δεν πήραν χαμπάρι οι γείτονες." σκέφτηκε και πήγε στο μπάνιο. Βρήκε το πτώμα του Phoebus ή καλύτερα, ό,τι είχε απομείνει από αυτό και έτρεξε αμέσως στο δωμάτιο να βρει το σκύλο της. "Α, εδώ είσαι πουτανίτσα;" είπε όταν την βρήκε. "Έφαγες καλά; Ελπίζω να μην συνήθισες. Από αύριο επιστρέφεις στην ξηρά τροφή."

26 σχόλια:

ArTeMiS είπε...

ΕΕππ!!
Έχω την τιμή να σχολιάσω πρώτη;; χαχαΧΑχαχΑΧα
Λοιπόν σε διαβάζω καιρό και έχω ξελιγωθεί στα γέλια από τις ιστορίες σου!! Τέτοια φαντασία κ να πηγαίνει χαμένη ρε συ;!;! Γράψε ένα βιβλίο κ να είσαι σίγουρη οτί εγώ θα είμαι μέσα στους πρώτους σου αναγνώστες!!

Φιλάκια, πάντα τέτοια!!

orestis είπε...

Ε ναι λοιπόν, έχεις αυτήν την τιμή.χεχε

Χαίρομαι που γελάς!!

Το γέλιο είναι υγεία!

Για το βιβλίο το σκέφτομαι..

Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

α έχω κρέατα στο σπίτι!
ΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ
είσαι απλά αδίστακτη! α και για να μην αναρωτιέσαι σε ποιό από τα δύο ζώδια ανήκεις επειδή ημερολογιακά βρίσκεσαι στο μεταίχμιο, επίτρεψε μου να σου ξεδιαλύνω το μυστήριο. definatelly a scorpio

orestis είπε...

Εthan το αδίστακτη το παίρνω ως φιλοφρόνηση.χεχε

Σκορπίνα it is then.

Θα φέρω αντίρρηση;

Φυσικά και όχι.

Φιλιά

Equilibrium είπε...

Σκορπίνα μας λοιπόν
(συμφωνώ και γω με ηθαν)

καλέ γιατί μας ξέκανες το Φοιβάκο? επειδή εχει καιρό να γράψειστο μπλογκ?...

λοιπον, περιμένω και τη δικιά μου μπλογκοφονία. Δεν το κατάλαβες ότι τόσο καιρό εσενα περιμένω για να σκοτωθώ επιτέλους και να αποχωριστώ το παλιο μου μπλογκ? Και να παω στην καινουρια μου κολαση, της οποιας την ιστο-δ/νση συντομα θα σας εκμυστηρευθω? Λοιπον, μην καθεσαι, κανονισε εσυ το φονο και να ψαξω εγω ενα καλο γραφειο τελετων. Ταφο δεν θελω, σταχτη θα με σκορπισουν στον μπλογκωκεανό...

Αναμεινατε νεα μου.

Οπως παντα καθε νεα μπλογκοφονια σου πιο ευφανταστη απ'τη προηγουμενη...

ΥΓ: έχω εναν-δυο που μισω in real life... Με πόσα € τους ξεφορτωνεσαι?...χαχαχα

orestis είπε...

Mε συγκινείτε πάρα πολύ.:)))

Το φοιβούλη τον ξέκανα, γιατί του το είχα υποσχεθεί.

Ομολογώ πως δεν το είχα καταλάβει, ότι αυτό επιθυμούσατε.

Αχ, τι θα σας κάνω.

Έπεσε δουλειά.

Έχω ήδη τάξει τον επόμενο φόνο.

Θα σε βάλω έκτακτο επεισόδιο όμως, μην μου στεναχώριεσαι.χεχε

Όσο για τους άλλους στη real life, ποτέ δεν παίρνω λεφτά από φίλους, ειδικά για κάτι που μ'ευχαριστεί.

Φιλάκια

g for george είπε...

Πω πω, Θεούλη μου... σε φοβήθηκε το μάτι μου!

Mirela and Soula είπε...

Καλε όλοι απο τα χεράκια σου επιθυμούμε να πάμε(ή τουλάχιστον να ξεκάνεις κάποιον που μας τη σπάει...)

Σούλα

Ανώνυμος είπε...

για αυτό μου αρέσει η blogοσφαιρα. μπορείς να έχεις και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.
μπρρρρρρρρρρρρρ

orestis είπε...

@ George μου εμένα φοβήθηκες;

Το αγγελούδι με το φωτοστέφανο;χεχεχε

@ Σούλα μου απλά δώσε τη λίστα.

Τα υπόλοιπα είναι εύκολη δουλειά.

@ Άμμε στα μαλλιά μου νομίζω στην προκειμένη είχαμε και τον Φοίβο ολόκληρο(στο περίπου) και τη σκύλα χορτάτη.χεχε

ΥΓ. Προσπάθησα να το κάνω πιο γκροτέσκο, όπως ζητήσατε. Ελπίζω έστω λίγο να σας ικανοποίησα, διαφορετικά αναμείνατε μέχρι την επόμενη φορά.

veloz είπε...

next please!!
xixixi!
(meion enas stin parea mas...)

david santos είπε...

Good work, congratulations.
Bom trabalho, parabéns.

Congratulations you the Greek Soccer. Final The phase of the champioship of Europe 2008 already is reached. Now in front will be the European.

orestis είπε...

Αχ μικρή, λιγοστεύουμε.

Somebody stop me!!!!!

Ανώνυμος είπε...

καλε!!!!!!!!!!
κάποιος να μας φυλάει απ' την αφεντιά σου... απορώ που δεν είχες γεμίσει τη μπανιέρα με βιτριόλι... και πόσο τρώει αυτός ο σκύλος σου πια???

orestis είπε...

Η μπανιέρα μου είναι γεμάτη γάλα καρύδας ή αίμα...χεχε

Ο σκύλος μου τρώει πάρα πολύ.

2 πτώματα ημερισίως και δεν χορταίνει.αχαχαχαχα

APSOY είπε...

Καλά, σοκαρίστηκα!
Τρόμαξα - φρίκαρα!
Φοβήθηκα...
Μα να αφήσεις το σκύλο χωρίς τροφή?


Ορεστάκο μου παρότι κοινός, έχεις το ταλεντάκι και τον έκανες πρωτότυπο κι αυτό το θάνατο! :D

(Και χαίρομαι που πάντα είμαι τόσο ανήξερος ;)... Είμαι τόσο αθώος τελικά... άντε να βρεθεί και κάποιος να με εκμεταλευτεί :Ρ)
χαχαχαχα

:D
Φιλάκια ομορφούλα! :)

orestis είπε...

Είδες η άσπλαχνη;

Θα το ξέκανα το σκυλάκι.χεχεχε

Ευτυχώς κάτι βρέθηκε.

Μμμ, φαντάζομαι πολλοί πρόθυμοι να σ' εκμεταλλευτούν.:PPP

Αλλά θα αφήσουμε μόνο όσους θέλεις.χεχε

Φιλιά όμορφε

Wrong Guy είπε...

βλέπω η τσιρίδα είναι φετίχ κανονικό.
να σε πω κάτι..τι να χορτάσει το καημένο το σκυλί,από τον αδυνατούλη το Φοίβο;

το φόντο άργησες,αλλά το πέτυχες φιλενάδα.σούπερ το βρίσκω!

orestis είπε...

Και να φανταστείς ότι προσπάθησα πάρα πολύ να μην βάλω πολλές τσιρίδες, αλλά το βίτσιο δεν κρύβεται τελικά.χαχα

Εντάξει, αδυνατούλης, αλλά κάπως χόρτασε το σκυλάκι μέχρι να γυρίσω να το ταίσω.

Ευχαριστώ για το φόντο! Αργώ, αλλά μεγαλουργώ.

Φιλιά

g for george είπε...

Ο Apsoy πολλά guest δεν έχει κάνει;

Σε λίγο θα ζητάει και ποσοστά. Να τον προσέχεις. Φαίνεται καλός, δεν είναι.

APSOY είπε...

ο,μι,τζι...
με διασύρει ο Τζορτζ?
Ορεστάκο? Σκότωσ'τον - αλλά εγώ να μην το ξέρω, και να σε ρωτήσω μετά με αθώο ύφος "μα που είναι αυτό το καλό παιδί?"

:ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
χαχαχαχαχαΧΑΧΑΧΑ(σατανικό)

Neverlandean είπε...

Έφαγες καλά; Ελπίζω να μην συνήθισες. Από αύριο επιστρέφεις στην ξηρά τροφή.

XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA!!!!
Σκύλα!! :PPPPPPPP
xDDDDDDDDD

orestis είπε...

@ George τον πληρώνω με το χρόνο και μου έρχεται φτηνά.

Ξέρω τι λέρα είναι...χιχι

@ Γλυκούλη τα παραπάνω είναι συκοφαντίες.χεχε

Γι' αυτές τις ιδέες σου είναι που σε διαλέγω για δίδυμο...φονικό ντουέτο.χαχα

@ Νεβερακο είσαι θεός. Απλά. Αυτό περίμενα να σχολίασει κάποιος, αλλά κανείς.

Ευτυχώς υπάρχεις και εσύ ως σχολιαστής σε τούτο το σκυλομπλογκ.

Φιλάκια

Fish-bait είπε...

Macabre!!

Φιλάκια Ορεστίνο

Ανώνυμος είπε...

βρε ορεστης, τι ειν τουτο το κυριουλι ντειβντ σαντος,
εδω μέσα ήρθε να πει τα γκουγκραντσελενσιονς για το γκρικ φουτμπολ;
θεε μου τι κυκλοφορεί ελευθερο εκει έξω.
για κανονισετο το κυριουλι,
You know πως

orestis είπε...

@ fishaki έγραψες πάλι.

Το Ορεστίνο με άρεσε πολύ.

Φιλάκια

@ Άμμε άσε. Όλοι αδέσποτοι κυκλοφορούν και μετά σου λέει φταίει ο φονιάς.

τσ τσ τσ