Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2007

Ταπετσαρία

Ρούφηξε αγχωμένα την τελευταία τζούρα από το τσιγάρο της. Η γεύση της γόπας της προκάλεσε μια μικρή αίσθηση αηδίας. Έπρεπε να κόψει την κακή συνήθεια να καπνίζει τα τσιγάρα μέχρι τέλους. Όμως δεν ήταν αυτό το πρόβλημα της τώρα. Σκεφτόταν πως δεν έπρεπε να τον καλέσει σπίτι της. "Όλοι οι άλλοι εντάξει, αυτός όμως με τρομάζει. Ίσως θα έπρεπε να τον αφήσω ήσυχο." έλεγε στον εαυτό της.
Ξαφνικά όμως θυμήθηκε το γέλιο του, όταν του είπε με τι ασχολείται και τα μάτια της άρχισαν να πετούν σπίθες. "Χαχαχα. Είσαι γλύπτρια και τώρα ασχολείσαι με ταπετσαρίες." αυτή ήταν η αντίδραση του Μορφέα και δεν της άρεσε καθόλου. "Έπρεπε να συμπληρώσω ανθρώπινες, να σου κοπεί το γέλιο." σκέφτηκε και αποφάσισε να μείνει στο αρχικό σχέδιο.
Το κουδούνι ακούστηκε στις 6:30 ακριβώς. Εγγλέζος για το μάθημα γλυπτικής ο κύριος Μορφέας. Άνοιξε φορώντας το καλύτερο και πιο αθώο της χαμόγελο. "Καλώς ήρθες." του έιπε. "Καλώς όρισα στο βασίλειο της Orestis." απάντησε καθώς έμπαινε στο σαλόνι. "Είμαι πανέτοιμος για το μάθημα." έκανε χαμογελώντας. "Ωραία. Να πιούμε ένα καφεδάκι πρώτα όμως." και του έγνεψε να την ακολουθήσει στην κουζίνα.
Καθώς έριχνε το ζεστό νερό στην κούπα, ο Μορφέας παρατήρησε τα χέρια της. "Γιατί φοράς γάντια;" ρώτησε έκπληκτος. "Για να μην αφήσω αποτυπώματα στον πηλό." είπε ετοιμόλογη όπως ήταν. Μετά από λίγο καφέ και δυο τσιγάρα, έκρινε πως είχε έρθει η ώρα να αρχίσει το μάθημα. Κατευθύνθηκαν στο πίσω δωμάτιο, που είχε μετατραπεί σε εργαστήριο. Ο Μορφέας έμεινε έκπληκτος με τα άπειρα κοπίδια και χειρουργικά εργαλεία, που δέσποζαν δίπλα στον τεράστιο πάγκο.
Δεν ρώτησε τι τα ήθελε. Υποψιάστηκε πως κάπου χρησίμευαν και σύντομα θα το ανακάλυπτε. "Λοιπόν, θα φτιάξουμε ταπετσαρία για την πολυθρόνα μου. Θέλω καιρό να την αλλάξω." του είπε εκείνη. "Τι πρέπει να κάνω;" ρώτησε. "Βάλε το χέρι σου στον πάγκο, να το σχεδιάσουμε, για να κόψουμε μετά το ύφασμα στο σχήμα του χεριού σου." απάντησε αδιάφορα, ψάχνοντας τα εργαλεία της. Όταν έβαλε το χέρι του, πήρε το κοπίδι και το κάρφωσε με μανία στο χέρι του. Ο Μορφέας ούρλιαξε από τον πόνο και προσπάθησε να τραβήξει το χέρι του, αλλά το κοπίδι είχε καρφωθεί με τόση δύναμη, που είχε διαπεράσει το χέρι του και είχε πιαστεί και στον πάγκο.
"Σε λίγο θα μουδιάσεις και δεν θα νιώθεις καν τον πόνο." είπε, καθώς έπαιρνε το μικρό μαχαίρι. Το έφερε στο λαιμό του και τον χαράκωσε από την μια άκρη ως την άλλη. Το αίμα άρχισε να τρέχει ζεστό και πυκνό και να γεμίζει την Orestis, αλλά και τα πάντα γύρω της με αίμα. Όταν απελευθέρωσε το χέρι του Μορφέα από τον πάγκο, το σώμα του έπεσε στο πάτωμα σπαρταρόντας σαν το ψάρι και χύνοντας ακόμα περισσότερο αίμα.
"Α ρε Μορφέα, θάλασσα τα έκανες. Θάλασσα αίματος." είπε και έσκασε στα γέλια. "Και σας το έχω πει. Μην με νευριάζετε. Όταν θυμώνω γίνομαι παρορμητική και απρόσεχτη." σκεφτόταν ενώ πήγαινε να πάρει τη σφουγγαρίστρα για να μαζέψει το χαμό, που είχε δημιουργήσει. Μαζέψε τα πολλά και αποφάσισε να καθαρίσει το χώρο αργότερα, όταν θα είχε ολοκληρώσει το έργο της.
Πήγε πάνω από το πτώμα του Μορφέα, τον έγδυσε από τη μέση και πάνω και τον γύρισε μπρούμυτα. Πήρε ένα σφουγγάρι και έβρεξε την πλάτη του, για να είναι και καθαρή και υγρή. Μετά με τα χειρουργικά της εργαλεία χάραξε δυο τετράγωνα στην πλάτη του, αφαίρεσε το δέρμα και το ακούμπησε στον μεταλλικό δίσκο πάνω στον πάγκο. Γύρισε τον Μορφέα ανάσκελα και επανέλαβε τη διαδικασία στον θώρακα του.
Αφού τελείωσε, πήρε το μέτρο και άρχισε να μετράει την πολυθρόνα για να δει πως θα έραβε τα κομμάτια για την ταπετσαρία. "Όχι ρε γαμώτο, δεν φτάνει το δέρμα για την πολυθρόνα." σκέφτηκε και κοίταξε το σώμα του Μορφέα. Δεν ήθελε όμως να χρησιμοποιήσει και άλλα, μικρότερα κομμάτια δέρματος. "Δε γαμιέται. Και το μαξιλάρι χρειάζεται μια αλλαγή ταπετσαρίας." είπε φωναχτά και πήγε να ανοίξει την ραπτομηχανή.

23 σχόλια:

APSOY είπε...

Χάνιμπααααααααααααααααααααααααλ! :D
Υπόσχομαι ποτέ να μη σε νευριάσω... ό,τι θέλει το κορίτσι μας! :)

Λίγο με ανατρίχιασε... το δωματιάκι με όλα τα κοπίδια κ.ο.κ... Δεν ξέρω... μπρρρρρρρ...

Εύγε μικρή ;)

orestis είπε...

Χαχαχαχα.

Τον πέτυχα τον σκοπό μου λοιπόν.

Και είναι η light εκδοχή αυτή, που διαβάσατε.

Με ανέβασες τώρα....

ευχαριστώ.

ΥΓ. Φαντάσου τι σας περιμένει στη συνέχεια....

tk είπε...

μα ταπετσαρία για μαξιλάρι??????????????!!!!!!!!!!!!!

αν είναι δυνατόν...................

(αφήνεις υπονοούμενα για τη σωματική μου διάπλαση και δεν μου αρέσει. θα μου άρεσε να με φαντάζονται ψηλό και γυμνασμένο και όχι κοντό και... άσε το κοντός φτάνει και περισεύει, μην πω τίποτα βαρύ...)

πολύ ωραίο!

Equilibrium είπε...

Α ν α τ ρ ι χ ί λ α !

Και επιρροές σαφώς από το Άρωμα του Τομ Τίκβερ. Εντάξει δεν έφτιαξες αρώματα όπως ο Γκρενούιγ αλλά...

..ταπετσαρίες. Ταπετσαρίες? Μα ταπετσαρίες?....

orestis είπε...

Μορφέα μου εγώ δεν άφησα κανένα υποννοούμενο.

Άλλωστε για να πάρω τα κομμάτια που ήθελα, οι "πλατάρες" ήταν απαραίτητη προυπόθεση.χιχι

Χαίρομαι που σου άρεσε.

@ Equilirium να' σαι καλά.

Το άρωμα είναι από τα αγαπημένα μου βιβλία, αλλά δεν το είχα στο μυαλό μου όταν έγραφα.

Το υποσυνείδητο δούλεψε καλά προφανώς.

ΥΓ. Γιατί σας έκανε εντύπωση η ταπετσαρία;

Εγώ την βρήκα kinky σαν ιδέα.

Η εναλλακτική ήταν να τον βαλσαμώσω και να τον κάνω μαριονέτα πάνω από το κρεβάτι μου.

Και καλά Μορφέα πάρε με να κοιμηθώ έχω αυπνίες.χαχα

Soula είπε...

Ωραία βάρβαρη δολοφονία!
Έπρεπε να φας λάχανο κι άλλους και να κάνεις έναν καναπέ patchwork!!
Κατα διαβολική σύμπτωση έκανα κι εγώ ένα παρόμοιο post σχετικά με δέρματα,γδάρσιμο και τα ρέστα.
Δυστυχώς το δικό μου ξεπερνά και την πιο τρελή και νοσηρή(δική σου :p )φαντασία...

Ανώνυμος είπε...

μπράβο μικρή ορέστις, η leather print ταπετσαρία είναι πολύ σικάτη! αχ για μια ακόμα φορά με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο!

Ανώνυμος είπε...

μπρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ
σκιαχτική αυτή τη φορά, δεν ξέρω γιατι, πολύ μπρουτάλ, και ψυχρή δολοφονία, χωρίς ένα "μου".
δίκιο έχει ο αψου, χααααααααααααανιμπαλ. έδωσες ρέστα αυτή τη φορά. κίλερ
αν και ο σκοπός αγιάζει τα μεσα, γιατι μια πολυθρονα λουδοβικου με leather print, τρε σικ, τρε σικ
hardcore δολοφονια ;)

Ανώνυμος είπε...

πάντως η εναλλακτική είναι πιο πρωτότυπη σαν ιδέα-δεν έχει κ αίματα... κοίτα να δεις, εγώ που δεν είχα πρόβλημα με το αίμα, έχω αρχίσει να παθαίνω ένα κάτι με τα καμώματά σου... :Ρ

tk είπε...

θα ήταν καλύτερα να με είχες γδάρει τελείως και να με είχες κάνει παλτό...

άκου εκεί μαξιλάρι..........

χεχεχεχε!

orestis είπε...

@ Σούλα το ότι σου άρεσε με ιντριγκάρει απίστευτα.

Που να δεις τι έχω σκεφτεί για τη Μιρέλα....

@ Ίθαν το ξέρα ότι θα συμφωνούσες.

Είσαι μια όαση.

Μα, να με αποκαλούν χάνιμπαλ οι άλλοι οι ανίδεοι;:PPP

orestis είπε...

@ Άμμε τιμή μου τα λόγια σου.

Αποφάσισα να αφαιρέσω και το παραμικρό ίχνος συναισθηματισμού...

Φαντάσου τι θα ακολουθήσει...

@ Παπαστρουμφ εμείς τα έχουμε πει.

Θα παραιτηθείς και θα γίνω εγώ αρχηγός στο χωριό μας.

Μετά από τέτοια κείμενα (και προθέσεις) να δω αν θα τολμήσουν να κουνηθούν τα άλλα στρουμφάκια.χεχε

orestis είπε...

Μορφέα σε μια ιδέα για ομαδικό αιματοκύλισμα, έλεγα να γδάρω 5-6 και να σας κάνω ταπετσαρία για τον τοίχο μου.

χεχεχεχε

Fish-bait είπε...

...
...
...

Ορεστάκο εμένα με αγαπάς; Ναί;;;

+τρέμει σαν ψαράκι που είναι+

orestis είπε...

Εσένα σε λατρεύω βρε!!!

Φιλάκια

Soula είπε...

Μπραβο orestis μου!
Όσο φαντάζομαι τη μοίρα της Μιρέλας όταν πέσει στα χεράκια σου...εκστασιάζομαι!!! *grin*

Ανώνυμος είπε...

είδα το τελεσίγραφο του μποντ σήμερα Orestis, to eides?(gamato)
kai ekeinos dolofonouse ton enan meta ton allon, alla metanoise, kai enio8e enoxes o kakomiris. mipos na to xanaskefteis bre poulaki mou? den einai arga na allaxeis stadiodromia

Neverlandean είπε...

Εw, για πρώτη φορά αηδίασα Orestis, έχεις γίνει ιδιαίτερα γλαφυρή!! x_X

Υou sick biyatch! :P

orestis είπε...

@ Σούλα, έχει ήδη γραφτεί της Μιρέλας και πίστεψε με....ξεπερνά όλα τα προηγούμενα!

Υπομονή λοιπόν.

@ Άμμε δεν το είδα.

Αλλά αν και δεν θέλω να αποκαλύπτω τα σχέδια μου, κάποια στιγμή θα ανεβάσω ένα ποστ, όπου ο Ορέστης παθαίνει μια κρίση με τόσους φόνους, αλλά στη συνέχεια...μμμ, είπα ήδη αρκετά.

Θα δεις.

orestis είπε...

Νεβεράκο δεν ξέρω αν αυτή ήταν η πρόθεση σου, αλλά βρήκα ιδιαιτέρως καλό το σχόλιο σου.

Άλλο να τα λένε αυτά οι άλλοι, άλλο εσύ.

Φιλιά

Wrong Guy είπε...

splatter!!!!

goustarooooooo!

kai mena mou thimisi hannibal.to proto ennoite

Mousitsa είπε...

Pwpw!!Anatrixiasa..Eisai aimodipsis..Ma kala pws ginetai na mhn se exei parei xabari kanenas meta apo tosous fonous?Ei peritexni gi auto mallon!
To telos panexupna asteio...
Filakia mikri

orestis είπε...

@ Mr Wrong αφού ικανοποίησα το δικό σας γούστο(που εκτιμώ ιδιαιτέρως), τι άλλο να ζητήσω;

Όσο για το χάνιμπαλ, παρακαλώ να μου βρείτε μια ανάλογη Τζόντι, να αναλάβει να με πιάσει...χεχε

Φιλιά

@ Μουσίτσα έχω κονέ στην αστυνομία γι' αυτό.χαχα

Έχω γίνει λίγο αιμοδιψής είναι η αλήθεια.

Να με προσέχεις από δω και πέρα....

Φιλάκια