Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007

Πάρτυ γενεθλίων

Η ώρα ήταν ήδη 7 το απόγευμα, αλλά δεν είχε αγχωθεί με το χρόνο. "Μέχρι τις 9 που θα αρχίσει το πάρτυ, προλαβαίνω άνετα να ετοιμαστώ." σκέφτηκε και χώθηκε στην μπανιέρα. Ένα ζεστό μπάνιο ήταν ότι έπρεπε για να χαλαρώσει, ειδικά έχοντας αφιερώσει εκτός από μέρες και όλο το μεσημέρι στις ετοιμασίες.
Βγήκε από το μπάνιο, τυλίχτηκε στο μπουρνούζι και πήγε στο δωμάτιο. Διάλεξε τι θα φορέσει, έβαλε όμως κάτι πρόχειρο για να κάνει την τελική επιθεώρηση στο χώρο. Πήγε στο σαλόνι και κοίταξε γύρω το στήσιμο. "Λοιπόν, τα ποτά τα ανέλαβε ο Wrong, τα φαγητά ο George, τα γλυκά ο Apsoy, τις προσκλήσεις ο Ethan, μουσική επιμέλεια ο Big Dj και Never. Από τα πρακτικά είμαστε έτοιμοι. Περιμένουμε και τους άλλους και ξεκινάμε." μονολόγησε για λίγη ώρα και πήγε να ετοιμαστεί.
Έβαλε ένα ποτό και περίμενε. Η πρώτη που έφτασε ήταν η Veloz."Xρόνια πολλά Orestis." είπε με το που μπήκε. "Ευχαριστώ πολύ. Ευτυχώς που ήρθες πρώτη. Ήθελα να σε ενημερώσω, πως σε περίπτωση που έρθουν οι μπάτσοι να μας το διαλύσουν, εσύ θα βγεις μπροστά να σώσεις την κατάσταση." είπε γελώντας. Η Veloz συμφώνησε. Μετά από λίγο εμφανίστηκαν οι Equilibrium, Phoebus, Kούκος, Diage, Μουσίτσα και Merawen.
"Όλοι παρόντες. Πολύ χαίρομαι." αναφώνησε η Orestis και έβαλε σε όλους ένα ποτό. "Θα φάμε πρώτα και την τούρτα μετά, έτσι;" τους ρώτησε. "Ναι." είπε σύσσωμο το πλήθος. "Όμως, μουσική γιατί δεν έχουμε;" ρώτησε η Veloz. "΄Σε λίγο, μην βιάζεσαι." απάντησε η Orestis. Κάθονταν τρώγοντας, πίνοντας και μιλώντας. "Ρε συ, εκπληκτικές οι προσκλήσεις σου." έκανε η Merawen. "Ο Ethan τις έφτιαξε." γέλασε η Orestis.
Τους ζήτησε συγγνώμη για λίγο και πήγε στο δωμάτιο. Επέστρεψε κρατώντας ένα cd. "Τώρα θα σας φτιάξω τρελά." είπε όλο χαρά. "Καλά, εσύ μικρή γιατί δεν τρως τίποτα;" ρώτησε ο Κούκος, ενώ είχε αρχίσει να ακούγεται η μουσική, που έβαλε να παίζει η οικοδέσποινα. Δεν πρόλαβε να απαντήσει, τη διέκοψε η Μουσίτσα. "Καλά ουρλιαχτά ακούγονται;" ρώτησε και όλοι κόιταξαν έντρομοι την Orestis. "E, που είναι οι άλλοι; Wrong, Ethan, George, Apsoy, Never και Big Dj;" φώναξε ο Equilibrium.
"Σε δικό μου πάρτυ ήρθατε. Τι περιμένατε;" απάντησε με σατανική φωνή. "Ο καλός μου Wrong έγινε ωραιότατο ποτό, που πίνετε, ο George ωραιότατο φαγητό, που τρώτε, τους Never και Big τους ακούτε, τους ηχόγραφησα ενώ τους έσφαζα, όσο για τον Ethan, τι να πω; Δάνεισε το σώμα του ή μάλλον το δέρμα του για να φτιάξω τις προσκλήσεις. Α, ο Apsoy έκανε διάιτα, οπότε ήταν ιεροσυλία να τον κάνω τούρτα, οπότε απλά τον έπνιξα." είπε ατάραχη και έμειναν να την κοιτάζουν αμίλητοι και αμήχανοι.
Δεν προλάβαν όμως να αντιδράσουν, το δηλητήριο που είχε ρίξει στα ποτά και στα φαγητά, για να είναι σιγουρη είχε αρχίσει να επιδρά. Σε λίγη ώρα άρχισαν ένας ένας να πέφτουν νεκροί. Κάθισε στη μέση του καναπέ, κοίταξε γύρω της τα πτώματα και σκέφτηκε πως είχε έρθει η ώρα για την τούρτα. Την έφερε, την ακούμπησε στον καναπέ, άναψε τα κεράκια και περίμενε. "Μπράβο, τώρα που τους ξέκανα όλους, να δω ποιός θα μου τραγουδήσει το Happy Birthday." φώναξε, αλλά δεν πτοήθηκε.
Πήγε στο στερεοφωνικό, έβαλε ένα cd, πάτησε το play και άρχισε να τραγουδάει, το "Γιορτάζω" του Καλλίρη.
[Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή. Όπως καταλάβατε ήταν γιορταστική και άκρως χιουμοριστική η blogoφονία. Όσο για άσμα, μάλλον θα άκουγα αυτό και όχι το "Γιορτάζω".]

29 σχόλια:

Mousitsa είπε...

Τι δολοφονικο παρτυ!!ξερεις τι θα γινει τωρα ε?Θα γινουμε ολοι φαντασματα και θα σου τραγουδαμε το Happy birthday απο το υπερπέραν!!Χρονια σου πολλα μικρή μου, και δολοφονικά (μονο για τις ρυτίδες που αφήνει το πέρασμα του χρόνου)
Φιλακια πολλα!!!

g for george είπε...

Χρόνια πολλάαααααα!

Ελπίζω να έχεις όντως τα γενέθλιά σου και να μην σου εύχομαι τσάμπα! Άσε που με έβαλες να φτιάξω τόσα φαγητά.

Το ότι με ξανασκότωσες όπως είδες το προσπερνώ.

orestis είπε...

Ευχαριστώ μουσίτσα μου.

Υπερπέραν ε;

Γουστάρω.χεχε

Όσο για τις ρυτίδες δεν φοβάμαι, είμαι άσσος στο νυστέρι.αχαχαχα

Φιλάκια

orestis είπε...

George μου όντως σήμερα είναι τα γενέθλια μου.

Σε ευχαριστώ πολύ.Και που το προσπέρασες.:)

Ήσουν νοστιμότατος πάντως.χεχε

Φιλάκια

Soula είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Πρέπει πάντως να σου ήρθε πολύ οικονομικά το πάρτυ. Φαγητά/ποτά/μουσική/προσκλήσεις ήταν ευγενική "προσφορά" των φίλων σου.Μόνο την τούρτα πλήρωσες....ή μήπως κρύβει και η τούρτα κάποιο ένοχο μυστικό;;
Ποιόν φουκαρά έκανες κρέμα..κεράσι;;

Equilibrium είπε...

Εγώ στις είπα ήδη τις ευχές μου ;)

Από δω μόνο μία: Να συνεχίσεις να μας χαρίζεις γέλιο και σασπένς με τις μπλογκοφονίες σου...

Ελπίζω το πραγματικό πάρτυ το Σβτ να έχει λιγότερα θύματα, ή μάλλον "άλλου είδους" θύματα, ξέρεις εσυ... :)

ΥΓ. Τι να πώ, μία πέφτω στο κενό του τίποτα (μπας και βρω τα πάντα), μία δηλητηριάζομαι...
Τ Ι Ν Α Π Ω!!!

χαχαχαχα

APSOY είπε...

Αρνούμαι κατηγορηματικά να σου ευχηθώ μέσω του μπλογκ...
(αλλά βλέπεις είναι περασμένη η ώρα...)
;)

Σε ευχαριστώ που απλά με έπνιξες :)
Και γι' αυτό ανταποδίδω με την ευχή να "πνιγείς" στο χρήμα, στους γκόμενους, στους φίλους, στις επιτυχίες και να σκας κι όλας - από υγεία και χαρά! :)

Φιλάκια ταλεντάκι! :)

Καλά... το τραγούδι που έβαλες με τις τσιρίδες - γαμάτο?
:ΡΡΡ

ΥΓ(Το τραγουδάκι που τραγουδάς, άλλαξε το... βάλε κάτι που να σου ταιριάζει περισσότερο... Να.. όπως αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=FLSIKxh88OM


;)
ΣΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚΚΚΣ

Fish-bait είπε...

Χρόνια Πολλάαααααααα! :0))

Σμοκ σμοκ!

orestis είπε...

@ Σούλα κανένα μυστικό η τόυρτα πάρα μόνο, που αντί για κεράκια είχε δαχτυλάκια...χεχε

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ.

Φιλιά

@ Equilibrium καλό μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

Για τα θύματα, θα ακούσεις από τις ειδήσεις.χεχε

ΥΓ. Και που είσαι ακόμα, όρεξη να έχω και φαντασία...

orestis είπε...

@ γλυκούλη εγώ πάλι αρνούμαι κατηγορηματικά να μεγαλώσω...

Γι' αυτό φέτος κλείνω τα 20 και μπαίνω στα 19!!!χεχε

Οι τσιρίδες των dj μεγάλη επιτυχία λέμε!!!:PPPP

Το βιντεάκι που το βρήκες;

Οι γονείς μου είχαν κρύψει αυτή την κασέτα από τα 10 γενέθλια μου, για να μην μου ξαναμπουν ιδέες!!!αχαχαχα

Σε ευχαριστώ πολύ γλυκούλη!!!

Αλλά προτιμώ αυτό που λέγαμε για το ένστικτο, ξέρεις εσύ!

@ Fishaki μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ(μήπως είμαι λίγο κλισέ;)!!!

Φιλάκια πολλά

Ανώνυμος είπε...

χρόνια πολλά με ευχές για ότι ποθείς. Πολύχρονη, πολύχρωμη, πολύσπορη!
Θα με συγχωρέσεις για το ετεροχρονισμένο αλλά ως γνωστόν τρέχει η ημέρα και εμείς από πίσω ακολουθούμε. Φιλάκι ορεστουλίνι

orestis είπε...

Σε ευχαριστώ Ίθαν μου πάρα πολύ!

μ' άρεσαν τα τρία π.χεχε

Καθόλου ετεροχρονισμένος.

Σήμερα είναι άλλωστε και δεχόμεθα ευχές all day long!!!

Φιλάκια και καλό κουράγιο στο τρέξιμο!

Ανώνυμος είπε...

απαπαπαπα..... κι εγω εβλεπα splatter μικρη, αλλα νμζ δε μου μεινε κουσουρι... κανονισε, σκετη αμερικανια θα γινεις! τα πτωματα τι τα 'κανες? μάλλον δεν έσβησες τα κερακια τελικά, ε?...

Ανώνυμος είπε...

να σου πω, τα δώρα σου τα θες τυλιγμένα σε κηδειόχαρτο ή αρκεί ένα απλό μωβ γυαλιστερο???

One Big DJ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΟΡΕΣΤΑΚΟ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΦΙΛΟΙ..ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΣ ΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΚΡΥΠΤΟΜΕΝΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ....

orestis είπε...

@ Παπαστρουμφ όχι και αμερικανιά, σε περικαλώ.

Δεν βλέπω splatter, φοβάμαι.(αλήθεια)

Τα κεράκια θα τα δεις από κοντά;μουχαχα(σατανικό γελάκι)

Αυτό με το κηδειόχαρτο κορυφαίο, απλά.

Αλλά τα προτιμώ τυλιγμένα σε φρέσκια σάρκα...

@ Big μου σε ευχαριστώ πολύ!!

Οι φίλοι είναι για όλα!:)

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: Τα πτώματα τα εξαφάνισα με τη βοήθεια, του πολύ καλού μου φίλου David Copperfield!!!

Που ακριβώς τα πήγε, δεν ξέρω.χεχε

KouKos είπε...

Να ζήσεις Orestis και χρόνια πολλά
τους bloggers να σφάζεις με κόλπα τρελά.
Μυαλά, χέρια, πόδια παντού να σκορπάς
και όλοι να λένε να ένας -bloggo- φονιάς!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ!!! Πόσα κλείνεις; Πόσααα??? Αχαχαχαχα!!!
ΦΙΛΟΥΡΕΣ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ

orestis είπε...

Κούκε το τραγουδάκι έγραψε.

Πολύ καλό, πολύ καλό!

Σε ευχαριστώ γλυκέ μου.

Είπαμε όμως κλείνω τα 20 και μπαίνω στα 19!!!:PPP

Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

χρονια πολλά μικρή, άργησα δεν άργησα, η ευχή μου πιάνει

χρονια πολλά
αν και για τα δικά σου είμαι σίγουρος.
για τα δικά μας δεν ξέρω πόσα θα είναι.

this will be your year.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη και ότι επιθυμείς να το πάθεις..

orestis είπε...

@ Άμμε μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ.

Φυσικά και δεν άργησες!!!

Συμφωνώ πάντως...τα δικά σας είναι αβέβαια.χαχαχα

Φιλιά

@ Ιφιγένεια σε ευχαριστώ πάρα πολύ.

Υγεία και όλα τα άλλα βρίσκονται!

Φιλάκια

Wrong Guy είπε...

αγαπάω καλλίρη!

χρόνια πολλάαααααααααααααα!!!

orestis είπε...

Αγαπώ Wrong guy!!!

Eυχαριστώ πολύυυυυυυυυυυυ!

Φιλάκια

tk είπε...

Xronia polla!!! syggnwmh gia ta greeklish. ante mou edwses blepw paratash mia bdomada!

na'nai kalytera ola ayta pou aplwnontai mprosta sou apo ayta pou afhneis pisw sou...

filia polla!

veloz είπε...

gt den akouges kalytera: "kai egw xoreyw monos gt eimai o dolofonos"? xixi!
twra pou mas ksekanes na dw pwstha pernane a monaxika xeimwniatika bradia sou...!!

orestis είπε...

Moρφέα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

Πήρες μια μικρή παράταση ζωής, αλλά για λίγο.χιχι

Φιλάκια

orestis είπε...

Velozaki μου κάτι θα βρούμε να γεμίσει τα βράδια μας...

Φιλάκια

Neverlandean είπε...

Τι παπάρας που είμαι, έχασα το γενέθλιο! :(

Χρόνια πολλά Ορεστίνα μου! Σμακ σμουτς.

(Κακούργα τώρα με έχεις σκοτώσει 3 φορές!)

orestis είπε...

Neverako better late than never!!!

Αν και η απουσία σου ήταν αισθητή!

Σε ευχαριστώ πολύ!!!!

ΥΓ. Οι φίρμες έτσι είναι, τις σκοτώνουμε συνεχώς!:PPPP