Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

Bloody Wrong

Η νύχτα μόλις είχε πέσει. Ο στύλος έριχνε ένα αμυδρό φως στη γωνία του δρόμου. Ο Ethan περπατούσε κατά μήκος του δρόμου και όταν πλησιάσε στη γωνία, δεν τρόμαξε από τη σκιά που ξεπρόβαλλε. Έμοιαζε λες και την περίμενε. "Δεν είναι σωστό να κυκλοφορείς μόνος και μάλιστα τέτοια ώρα." είπε η σκιά και βγήκε στο φως. "Δεν με είδε κανείς. Μην ανησυχείς." απάντησε εκείνος. Ήθελε να ρωτήσει, αν είναι όλα έτοιμα, αλλά δεν το έκανε.
Απλά ακολούθησε την γυναικεία μορφή. Μπήκαν στο αυτοκίνητο. Άναψε τσιγάρο και τον κοίταξε. "Είναι όλα έτοιμα. Αλλά θα γίνουν όπως έχουν κανονιστεί." είπε απότομα. "Δεν θα με πιάσουν συναισθηματισμοί. Μην ανησυχείς. Άλλωστε, εκείνος δεν έδειξε έλεος όταν με πέταγε από το τρένο. Εγώ γιατί να δείξω;" είπε ο Ethan με βλέμμα θολό.
Έφτασαν στον προορισμό τους. "Περίμενε εδώ. Όταν είναι η ώρα θα σου πω να ανέβεις." είπε και βγήκε από το αμάξι. Ανέβηκε πάνω και χτύπησε το κουδούνι. "Εγγλέζα όπως πάντα." είπε o Wrong guy και τη φίλησε σταυρωτά. Μπήκαν μέσα και κάθισαν στον καναπέ. "Το τηλεφώνημα σου με προβλημάτισε. Τι συμβαίνει;" την ρώτησε με αγωνία. "Εδώ και λίγο καιρό δέχομαι περίεργα τηλεφωνήματα." του είπε. "Τι τηλεφωνήματα;" ρώτησε εκείνος. "Δεν στο λέω για να τρομάξεις. Αλλά ξέρω. Ο Ethan έκανε τα τηλεφωνήματα." είπε και τον κοίταξε κατάματα.
Ο Wrong δεν μίλησε. Πήγε στην κάβα, πήρε το μπουκάλι και δύο ποτήρια. "Θα στα πω όλα." είπε ενώ γέμιζε τα ποτήρια. "Θα μου φέρεις και λίγο νερό;" τον ρώτησε εκείνη. Επέστρεψε με το νερό και άρχισε να της εξιστορεί τα προβλήματα με τον Ethan, το ότι τον έριξε από το τρένο και τον Enrico. Δεν του έκανε εντύπωση το ότι τον άκουγε ήρεμη. Πάντα έτσι ήταν. Άκουγε προσεχτικά και μετά μιλούσε.
"Έλα πάνω. Όλα έτοιμα." είπε στον Ethan και έκλεισε το τηλέφωνο. Όσο τον περίμενε κοιτούσε τον Wrong. Πόσο γαλήνιος φαινόταν. "Τον νάρκωσες ε; Ωραία. Και τώρα τι; Θα τον τεμαχίσουμε; Ή το δαιμόνιο μυαλό σου έχει σκεφτεί κάτι άλλο;" ρώτησε ανυπόμονα ο Ethan. "Βασικά είναι ήδη νεκρός. Του έδωσα μεγάλη δόση ηρεμιστικού." ήταν η απάντηση που πήρε. "Τι; Καλά ρε Orestis, τόσο καιρό περίμενα να πάρω εκδίκηση και τον ξέκανες τόσο απλά και εύκολα;" ούρλιαζε εκείνος. "Μην είσαι ανυπόμονος. Έλα πήγαινε τον στο μπάνιο."
Ο Ethan δεν είχε ιδέα τι είχε στο κεφάλι της, αλλά δεν έφερε καμία αντίδραση. "Λοιπόν, όσο εγώ θα είμαι στο μπάνιο, εσύ ξεκίνησε να ετοιμάζεις τα υλικά." είπε η Orestis."Ποιά υλικά;" ρώτησε έκπληκτος. "Για το bloody wrong φυσικά. Α, μόνο τη βότκα και το χυμό λεμονιού ετοίμασε. Το τοματόζουμο άστο πάνω μου." είπε γελώντας. "Είσαι σατανική." απάντησε ο Ethan.
Η Orestis γύρισε σε λίγη ώρα κρατώντας μια κανάτα. "Έτοιμος;" τον ρώτησε. "Καλά μωρή, τι του έκανες;" τη ρώτησε. "Αφαίμαξη." είπε και έσκασαν στα γέλια. Πήραν όλα τα σύνεργα για τη παρασκευή του ποτού και βγήκαν στο μπαλκόνι. Ο Ethan άρχισε να τα ετοιμάζει. Έβαλε τη βότκα, τον χυμό λεμονιού, τα παγάκια και μετά πήρε στα χέρια του την κανάτα. Δεν έδειξε κανένα δισταγμό. Έριξε το αίμα μέσα και τα ανακάτεψε.
Σήκωσε το ποτήρι του και ήταν έτοιμος για πρόποση, όταν η φωνή της τον δέκοψε. "Ρε συ, σίγουρα να το πιούμε; Και αν πάθουμε τίποτα;" ρώτησε διστακτικά. "Μην ανησυχείς. Είμαι σίγουρος ότι θα είναι θρεπτικό. Ήταν της υγιεινής ο μακαρίτης."

31 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλε!!!
ο λάθος τύπος στο λάθος μέρος τη λάθος ώρα. Όλοι κάνουμε λάθη, αλλά εσύ το παράκανες! κατα τ' άλλα τι να πω, μια χαρά χρώμα, κι εγώ κόκκινα φοράω :Ρ

orestis είπε...

Χαχαχα.

Μια φορά που εμείς είμασταν στο σωστό μέρος, τη σωστή ώρα και με σωστό αποτέλεσμα.

Και μένα μ' αρέσει το κόκκινο.:PPP

APSOY είπε...

χαχαχαχαχαχα!
(σκιάχτηκα λίγο, έτσι? :|)


Πάντως κύριος ο Wrong για ακόμα μια φορά! :D
Με τις εξετάσεις του, καθαρότατος, χωρίς φωνές και σαματά...
:D

Σούπερ διεστραμένο ορεστάκο! Έγραψες ;)
φιλάκια ταλεντάκι.

orestis είπε...

Γλυκούλη μου πάντα κύριος ο Wrong!!!

Σκιάχτηκες;

Και να φανταστείς δεν περιέγραψα καν τι έγινε στο μπάνιο.:PP

Και διεστραμμένο και σούπερ!!!

Το παίρνω ως καλό!!!!:PPPP

Φιλάκια

tk είπε...

Ρε να σου πω σταμάτα με τις σύριγγες, με ανατριχιάζεις...!

orestis είπε...

Πρώτον δεν ανέφερα καν τη σύριγγα.χεχε

Δεύτερον να υποθέσω πως δεν είσαι εθελοντής αιμοδότης;

Ανώνυμος είπε...

τέλειος ο φόνος ομολογώ, ούτε λεκέδες δεν άφησε το πτώμα ούτε τίποτα. Αψογο το εύρηματακι της αφαίμαξης! Καλά να πάθεις wrong εφόσον πήγες να τα βάλεις με αιγόκερω (moi) και σκορπίνα (orestis) το τέλος ήτο προδιαγεγραμμένο! Ορέστης μπράβο ωραίο και για μια ακόμα φορά πρωτότυπο το κειμενάκι

Mirela and Soula είπε...

Απορία : Αφού τον σκότωσες με ηρεμηστικά...μετά που ήπιατε το αίμα δε μαστουρώσατε αγάπες μου;!;!

orestis είπε...

@ Ethan χαίρομαι που σου άρεσε.

Η αφαίμαξη και το τέλος ήταν ειδικά για σένα, που σου αρέσει το dark humour.

@ Σούλα νομίζαμε πως η ευθυμία που νιώσαμε ήταν από το ποτό.χεχε

tk είπε...

Πήγα αλλά με κόψανε γιατί έχω χαμηλό αιματοκρίτη. Σοβαρά.

Δεν έχω πρόβλημα στην αιμοδοσία, αλλά με μερικά πράγματα παθαίνω κάτι.

Δεν μπορώ να φορέσω φακούς επαφής για παράδειγμα! Και μόνο στη σκέψη ότι κάτι ακουμπά το μάτι μου ανατριχιάζω...!

orestis είπε...

Και μένα ρε γμτ.

Άτιμος αιματοκρίτης.

Με αυτά που λες, ξυπνάει ο άλλος μου εαυτός και θα σου ετοιμάσω ένα φόνο, για πολλές ανατριχίλες...χεχε

Mirela and Soula είπε...

Αχ βρε orestis μου..μήπως μπορείς να με διευκολύνεις και να ξεκάνεις τη Μιρελίτσα μιας που είσαι και εξπέρ στα φονικά;;

Soula

orestis είπε...

Σούλα, με μεγάλη μου ευχαρίστηση.

Καιρός να μείνεις μόνη στο μπλογκ!!!

Φιλιά

Mirela and Soula είπε...

BTW σου έστειλα και το mail που λέγαμε..ξέρεις για το περασμένο Σάββατο... ;)

One Big DJ είπε...

HMMM sounds nice...Soy systhnw sto Youtube to Happy Tree Friends - Eyes Cold Lemonade kai to Blind Date...etsi gia na to eyxarisththeis! Ethan toso satanikos pia???

orestis είπε...

@ Σούλα μου το έλαβα.

Το άρλεκιν σύντομα θα είναι έτοιμο.

@ Big τρέχω να το δω.

Wrong Guy είπε...

xaxaxaxaxaxa

Μου άρεσε αρχικά το bloody wrong,μου θυμίζει αγγλική αριστοκρατία,πως λέμε bloody hell,ότι είμαι της υγιεινής,είμαι,δε θα πάθετε τίποτα,μη μασάς.

Α,ώστε αυτά κανονίζατε όταν κρυφομιλούσατε πουτανάκια!!και εγώ σας εμπιστεύτηκα-το κείμενο μου βγάζει και ένα λανθάνων fetish με τα αίματα.είσαι άγρια γκόμενα τελικά;

:-p

καλά για τον ίθαν δε μιλάω καν,σπάστηκε που με ξεπάστρεψες ήρεμα,ήθελε S&M!

orestis είπε...

Αφού είστε ένας αριστοκράτης κύριε μου!!!

Άσε που ποτό με το όνομα bloody wrong πιστεύω θα είχε τρελή επιτυχία!!!

Ποτέ μην αφήνεις έναν αιγόκερω να έχει ιδιωτικές συνομίλιες με έναν σκορπιό.χεχε

Μμμμ, άγρια δεν ξέρω, kinky ναι.:PPP

Σ&Μ;

g for george είπε...

Χαχαχαχαχααα!!!!
Ε, είστε για δέσιμο όλοι!

Neverlandean είπε...

Του ρουφήκατε το αίμα σα δε ντρέπεστε λιγάκι!

Είδες Wrong, όλοι θέλουν να σε ρουφήξουν! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧα
χΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
χαΧαχ
αχαχαχα
χα
χα
χ
αχ
α
χαχαχαχαχαχαχ
αχΑΧΑΧα
χα
χαΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Νομίζω ότι μόλις έκανα σχόλιο spam. :S

Τέσπα, ο τίτλος με μπέρδεψε θα περίμενα να σηνωνόταν ο Wrong και να σκοτώνατε τον Ethan που θα ήταν bloody wrong που τα νόμισε αλλιώς. Bloody hell, έκανα λάθος.

Ανώνυμος είπε...

γράφεις ιστορία μικρή,

need something more γκροτέσκο next time. και με κολάζεις γιατι κάποιος πρέπει να καθαρίσει και σενα, πριν τους ξεπαστρέψεις όλους. am i bloody wright?

veloz είπε...

ma kala,deyteros fonos xwris enstolo kai de me kerasate oute ena bloody-wrong tis parigorias?

orestis είπε...

@ George έχεις δίκιο.

Λοιπόν εσύ θα τους δένεις, για να μην κουνιούνται και με κουράζουν...χεχε

@ Νεβεράκο αυτό που λες θα ήταν η ανατροπή.

Μμμμ, την επόμενη φορά.

orestis είπε...

@ Άμμε μου σε ευχαριστώ πολύ.

Για το γκροτέσκο, κάτι θα κάνουμε.

Για την ιστορία με έχουν ξεκάνει 3 φορές. Οι 2 δικές μου, η 1 του Apsoy.

@ Velozaki είπαμε να το δοκιμάσουμε εμείς πρώτοι και μετά να αρχίσουμε τα κεράσματα.

Φιλιά

ΥΓ. Ξέρεις κανείς γιατί δαιμονίστηκε το avatar μου; Μια μέρα εμφανίζεται, την άλλη εξαφανίζεται.

Ανώνυμος είπε...

3 φορές έχεις πεθάνει, μαρή, έγινε φάντασμα το avatar :P

orestis είπε...

Παπαστρουμφ....

Θα σε τσακίσω!!!!χεχε

άκου φάντασμα το avatar μου!!!

Wrong Guy είπε...

aaaaa

έβαλες και σχετική φωτό για να αναδεικνύει το πόνημα σου ε;

orestis είπε...

Πάντα.

Ό,τι λέμε πρέπει να αποδεικνύεται και με εικόνες.χεχε

Wrong Guy είπε...

και επειδή ο φόνος μου πρέπει να χτυπήσει τριαντάρι,πάρε αυτό....

Wrong Guy είπε...

πάρε και αυτό!


μουααααααχαχαχαχαχαχαχα

orestis είπε...

Κύριε μου αυτό λέγεται σωστή διαφήμιση.

Έτσι γίνονται οι τηλεθεάσεις.