Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2007

Φονική χαρά

Ήταν ένα ήρεμο απόγευμα Κυριακής. Όπως πάντα χαλάρωνε στον καναπέ συντροφιά με τις μουσικές της. Καμιά φορά ερχόταν και κανένας φίλος για καφεδάκι. Σήμερα ήταν μία από αυτές τις φορές. Όταν άνοιξε την πόρτα και την είδε η Σούλα, έμεινε κάγκελο. "Δεν περίμενα να σε βρω με τις πυζάμες." της είπε. "Αφού εσένα περίμενα ρε φιλενάδα. Τι να έβαζα;" απάντησε χαμογελαστή η Orestis.
H αλήθεια είναι πως σπάνια επέτρεπε να την δει κάποιος έτσι, αλλά με τη φίλη της δεν είχε τέτοιο πρόβλημα. "Άλλωστε, που θα το πει μετά από αυτόν τον καφέ;" σκέφτηκε και γέλασε. Της ετοίμασε τον καφέ και κάθισαν να τα πουν. Η Σούλα πρόσεξε μια περίεργη γυαλάδα στα μάτια της Orestis, αλλά καθησυχάστηκε όταν της είπε πως απλά έγραφε πριν να έρθει εκείνη. Ούτε τον μισό καφέ της δεν είχε πιει η Σούλα, όταν της έπεσε η κούπα από τα χέρια και η ίδια σωριάστηκε στον καναπέ. "Τι στο καλό, αμέσως την έπιασε;" αναρωτήθηκε η Orestis και της έδωσε δυο χαστούκια να βεβαιωθεί ότι την έπιασε η νάρκωση.
Η μεταφορά στο πίσω σαλόνι ήταν εύκολη. Η Σούλα ήταν ψηλή, αλλά πολύ αδύνατη και δεν την δυσκόλεψε καθόλου. Την έβαλε στην κούνια, την έδεσε και περίμενε να ξυπνήσει. Δεν είχε νόημα άλλωστε αλλιώς. Η Σούλα συνήλθε με τρομερό πονοκέφαλο. Προσπάθησε να σηκωθεί όταν διαπίστωσε πως βρισκόταν δεμένη σε μια κούνια. Κοίταξε γύρω της. Η κούνια κρεμόταν στο κέντρο του δωματίου, από το ταβάνι και οι τοίχοι του ήταν καλυμμένοι με μαύρες σατέν κουρτίνες. "Ρε Orestis τι βλακείες κάνεις; Σου είπε κανείς ότι έχω κανένα απωθημένο με παιδική χαρά;" ούρλιαξε η Σούλα. "Γλυκιά μου, εδώ δεν είναι παιδική, αλλά φονική χαρά." φώναξε η Orestis καθώς τραβούσε τις κουρτίνες αποκαλύπτοντας καρφιά σε διάφορα μεγέθη κατά μήκος των τοίχων.
Η Σούλα χλώμιασε. Δεν είχε καταλάβει όμως ακόμα τι ακριβώς είχε στο μυαλό της η Orestis. Όταν την είδε με το τηλεκοντρόλ στο χέρι και ένιωσε την κούνια να πηγαίνει πέρα δώθε κατάλαβε. Η πρώτη επαφή του σώματος της με τα καρφιά της προκάλεσε απλά κάποιες γρατσουνιές. Στη συνέχεια όμως δυνάμωσε ο ρυθμός με τον οποίο κινούσε την κούνια και άρχισε να πέφτει με ορμή πάνω στους τοίχους. Το πρόσωπο της βρήκε με δύναμη σε κάτι μικρά καρφιά με αποτέλεσμα να μείνει επάνω σε ένα από αυτά το μάτι της. Σφάδαζε από τον πόνο.
Η Orestis όμως δεν έδειξε κανένα οίκτο. Πήγε στο σαλόνι δυνάμωσε τη μουσική και επέστρεψε. Μέσα σε ελάχιστη ώρα το κορμί της Σούλας είχε κατακρεουργηθεί. Τα καρφιά την είχαν γεμίσει με τρύπες από τις οποίες έτρεχε αίμα. Ψιθύρισε σταμάτα κάποια στιγμή, αλλά η απάντηση που πήρε ήταν: "Όλα τα παιδάκια θέλουν να μείνουν κι άλλο, εσύ αντιδραστική όπως πάντα." είπε χαιρέκακα η Orestis. Την ίδια ώρα που το είπε όμως και καθώς την έβλεπε να αργοπεθαίνει πάνω στην κούνια, κάτι ένιωσε. "Ώρα για το τελειωτικό. Κρίμα να πεθάνει πριν το νιώσει." μονολόγησε και ρύθμισε το τηλεκοντρόλ για να κατέβει η κούνια και να έρθει στο ύψος που βρισκόταν το μεγάλο κεντρικό καρφί.
Πάτησε το κουμπί και η Σούλα σφηνώθηκε πάνω του. Την άφησε εκεί για λίγη ώρα και μετά επανέφερε την κούνια με το σώμα της Σούλας ή έστω ό,τι είχε απομείνει από αυτό στο κέντρο του δωματίου. Η καρδιά της έμεινε εκεί να δεσπόζει στο μέσο του τοίχου. Κοίταξε το άψυχο κορμί της, σκέφτηκε πως την αποκαλούσε συνήθως και είπε: " Δεν έχω καρδιά έλεγες Σούλα, θυμάσαι; Γι' αυτό πήρα τη δική σου."

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πως γίνεται κάθε νέος φόνος να σου βγαίνει καλύτερος και πιο συναρπαστικός από τους προηγούμενους δεν έχω καταλάβει. μήπως να εκδοθείς μικρή μου αθώα ορέστης? με την καλή έννοια πάντα
είσαι και ωραία κοπέλα, γράφεις και μια χαρά, έτοιμο το μπεστ σέλλερ!

Soula είπε...

*speechless*
(μετά απο ώρα σιωπής)
Μα καλά.Στο σπίτι της οικογένειας Άνταμς μένεις;;
Δε μπορώ να πώ όμως..φρικαλαιότητα ολκής.Εύγε!

Μου θύμισες δύο πράγματα.
Την παροιμία "Άμα έχεις τέτοιους φίλους, τί τους θέλεις του εχρθούς" και το τραγούδι της Καιτούλας "μια καρδιά απο ατόφιο χρυσάφι"(είχα mental image την καρδιά στο καρφί)

Και ΝΑΙ είμαι ψηλή και αδύνατη(φαντάσου τη Gisele Bundchen!)

xipasmenos είπε...

O edgar alan poe σε σώμα μπλόγκερ...

orestis είπε...

@ Ίθαν μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια.

Και εγώ δεν έχω καταλάβει.

Μάλλον το σκέφτομαι αρκετά, σε σημείο που και εγώ έχω αρχίσει να τρομάζω με αυτά που σκέφτομαι...

Λέω να εκδοθώ πάντως.Με την κακή έννοια μπας και αλλάξει το γούρι.χεχε

Εν αναμονή για το μπστ σέλλερ λοιπόν!!

@ Σούλα στο κλουβί με τις τρελές μένω, αλλά αυτά άλλη φορά!!!

Χαίρομαι που σου άρεσε.

Μόνο μια σταρ του δικού σου βεγγαλικούς(αχ λαίδη) θα μπορούσε να αντεπεξέλθει σε αυτόν τον δύσκολο ρόλο.

Ψηλή και αδύνατη ε;

Και μέντιουμ η Ορέστης.χεχε

orestis είπε...

Xipaki να με συγκρίνουν με τον Πόε...

Τι τιμή!!!

Καλώς ήρθες

Ανώνυμος είπε...

πάνε και οι δύο? μα θα εξαφανιστεί το είδος. έπερπε να κρατήσεις την μια τουλάχιστον να την αναπαράγουμε πρώτα.
ποιος θα λυσάει πια?
με το ρέγουλο ρε ορέστης, να μείνει και κανείς, αλλιώς ποιος θα μας δειαβάζει?

Mirela είπε...

Προσκυνώωωωωωωωωωω...!!!

Έδωσες στη Σούλα το θάνατο που της αρμόζει. Εύγε!

Η αμοιβή σου θα μεταφερθεί στον λογαριασμό σου στη Ζυρίχη τα μεσάνυχτα στις 31 Νοεμβρίου.

orestis είπε...

@ Άμμε μου μην ανησυχείς.

Η Μιρέλα έκανε εξώγαμο με το Σβεν και το είδος θα συνεχίσει.χεχε

Όσο για μένα πήρα φόρα....

Somebody stop me...

@ Μιρέλα ευχαριστώ ταμάλα.

Αλλά ρε συ, παραδέχεσαι δημοσίως ότι χρηματίζομαι, οκ, αλλά λογαριασμό στη Ζυρίχη;

Θα με κηνυγάει η εφόρια ρε Μιρελάκι.

YΓ.1 Μήπως να δώσεις κάτι παραπάνω;

ΥΓ.2 Άμμε όπως κατάλαβες, δεν μπορώ να σταματήσω, πληρώνει καλά το επάγγελμα. Είναι και αφορολόγητα.χεχε

One Big DJ είπε...

Το ζουμί του θέματος δεν είναι καν ο φόνος αλλά οι 5 τελευταίες λέξεις μικρή μου..Point taken..and sooo well...ΜΠΡΑΒΟ!

KouKos είπε...

Κατάφερες να με ανατριχιάσεις ρε Oresti!!! Η καλύτερη blogofonia!!! Τέτοιο μίσος? Μα τέτοιο μίσος πια???

Συγχαρητίρια και πάλι! Είσαι κορυφή, κι εγώ φανατικός αναγνώστης σου!!!

Equilibrium είπε...

Νομίζω πρέπει να σταματήσω να σε διαβάζω νύχτα... Αγριεύομαι somehow... Πωπω νιωθω τυχερος που με σκοτωσες οπως με σκοτωσες... Εχεις παρει φόρα, somebody stop her!!

Λογοτεχνικά, ξέρεις, μην τα ξαναλέω...

ΥΓ. Και σε αυτόν τον καφέ μέσα τι βάζει κάθε φορά... Χμμ χμ λέω τον καφε που κανονιζαμε οταν κατεβω Αθηνα, να τον αναβαλλουμε μωρε.. τι λες και συ? :PPPPPPP

orestis είπε...

@ Κούκε θυμάσαι ένα τραγουδάκι που λέγαμε τα δυο μας;

"Φοβάμαι μην καμια το στρέψω στον εαυτό μου;"

Κάπως έτσι είναι.

Σε ευχαριστώ πάντως. Ξέρεις εσύ!!!!

@ Καλό μου, που να δεις τι γράφω εκτός δικτύου...

Ξυπνάω και βλέπω τις κόλλες στο πάτωμα και φοβάμαι να τις διαβάσω.(στο λογοτεχικά πάει αυτό)

Αν με διαβάσεις πρωί και πεις το ίδιο πράγμα, εκεί θα πω, τα κατάφερα!

ΥΓ. Μην σε νοιάζει ο καφές.

Άλλοι θα τον φτιάξουν, δεν κινδυνεύεις!!!!!!

Erisadesu είπε...

γράφεις πολύ όμορφα...
Χαίρομαι που δεν είμαι φίλη σου
(σε φοβήθηκε το μάτι μου)

orestis είπε...

Σε ευχαριστώ eri...(τι σιδηρόδρομος)!

Ευτυχώς λες;

Θα δείξει....χεχε

Wrong Guy είπε...

ξέρεις τι μου θύμισε;

Happy tree friends

κάνε μια βόλτα στο τιουμπ αν δεν ξέρεις τι είναι,θα σου αρέσουν γιατί έχουν σχετική θεματική με τους σπλάτερ-κωμικούς-γκροτέσκ φόνους σου

Wrong Guy είπε...

υγ.είχα καιρό να σου αφήσω κόμεντ ε;;;

ΓΙΑΤΙ???

orestis είπε...

Ναι, αγαπητέ μου, έχετε πολύ καιρό να με σχολιάσετε.

Μάλλον κάποιος σας πήρε τα μυαλά....χεχε

Φιλιά

APSOY είπε...

είσαι ΤΕΛΕΙΑ!!!! :D

orestis είπε...

Είμαι και παύλα μη σου πω....χεχε

Αστειεύομαι γλυκέ μου!

Σε ευχαριστώ!