Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2007

One Big mummy

Έφτασα με το αμάξι κάτω από το σπίτι της. Δεν είχα καταλάβει πως βρέθηκα εκεί. Δεν ήθελα να μπλέξω τον Παπαστρούμφ σε αυτή την ιστορία, αλλά αποφάσισα να ανέβω πάνω. "Αφού έφτασα ως εδώ." σκέφτηκα και χτύπησα το κουδούνι. Ξαφνιάστηκε όταν με είδε, πράγμα που με έκανε να σκεφτώ πως μάλλον απουσιάζα καιρό.
Με τη μικρή συζήτηση μας μπόρεσα να καλύψω την απουσία μου με μια αρκετά πειστική δικαιολογία. Τα απέδωσα όλα σε μια ερωτική απογοήτευση, κάτι που ήταν άλλωστε η σπεσιαλιτέ μου και ευτυχώς για μένα, όλοι γνώριζαν. Με διευκόλυνε και ο Παπαστρούμφ βέβαια, αφού δεν έκανε ερωτήσεις, που θα μπορούσαν να με φέρουν σε δύσκολη θέση. Μόνο μία ερώτηση με δυσκόλεψε. "Τι θα κάνεις τώρα;" με ρώτησε και απάντηση δεν είχα.
Σπίτι μου δεν ήξερα αν ήταν ασφαλές να πάω. Αυτή η σκέψη έδωσε ώθηση στο λόγο μου. "Θα φύγω για ένα διάστημα. Μάλλον θα πάω στο Λονδίνο. Έχω αρκετούς φίλους εκεί. Θα μείνω μέχρι να ορθοποδήσω(χάσουν τα ίχνη μου) και μετά βλέπουμε." απάντησα με τέτοια σιγουριά, που τρόμαξα και εγώ η ίδια. Πρώτα όμως είχα μια υποχρέωση που δεν έπαιρνε άλλη αναβολή.
"Πρέπει όμως να συναντήσω ένα καλό φίλο πρώτα. Και πρέπει να γίνει σπίτι μου." είπα στον Παπαστρούμφ. "Δεν φοβάσαι να πας σπίτι;" με ρώτησε. "Λίγο ναι. Αλλά δεν γίνεται αλλιώς." είπα αποφασιστικά και πήρα τον One Big Dj τηλέφωνο. Τα υπόλοιπα τα είχε αναλάβει ο Παπαστρούμφ. Του έκλεισα ραντεβού σπίτι μου, αργά το βράδυ. Πίστευα ότι ήταν η ώρα που θα κινδύνευα λιγότερο από τα ύποπτα βλέμματα.
Χαιρέτησα τον Παπαστρούμφ και ξεκίνησα για το διαμέρισμα μου. Έπρεπε να ήμουν έτοιμη όταν θα ερχόταν ο Big Dj για να γράψουμε το κοινό κείμενο, που λέγαμε τόσο καιρό. Έφτιαξα το γραφείο, ετοίμασα τους καφέδες για το ξενύχτι και περίμενα. Μου έκανε αναπάντητη, όπως του είπα, αντί να χτυπήσει το κουδούνι. Του άνοιξα και μπήκε μέσα. "Καλά, που χάθηκες;" με ρώτησε. "Έτρεχα." είπα γελώντας, γιατί εγώ ήξερα πως κυριολεκτούσα.
Καθήσαμε πλάϊ πλάϊ και ξεκινησάμε να γράφουμε. Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την πρόταση που έγραφε, όταν το κεφάλι του έπεσε στο τραπέζι. "Αυτά τα υπνωτικά θαύματα κάνουν." μονολόγησα και πήγα στην αποθηκούλα να πάρω τα σύνεργα. Τον ξάπλωσα στο πάτωμα και τον έγδυσα. Δεν ήμουν σίγουρη ότι τα ρούχα θα με εμπόδιζαν, αλλά δεν ήθελα να το ρισκάρω. Έβαλα τα γάντια στα χέρια μου, τη χειρουργική μάσκα στο πρόσωπο μου και άνοιξα το βαρέλι με το υδροχλωρικό οξύ. Η μυρωδιά ήταν έντονη, αλλά η μάσκα θα με προστάτευε να μην εισπνεύσω το αέριο, μέχρι να τελείωνα το έργο μου.
Ξετύλιξα τις γάζες και άρχισα να τις βουτάω στο βαρέλι. Μέτα άρχισα να τις τυλίγω γύρω από το γυμνό σώμα του One Big Dj. Ξεκίνησα με τα πόδια και άρχισα να ανεβαίνω. Όταν τελείωσα και με το θώρακα και μου έμεναν τα χέρια και το κεφάλι, βγήκα στο μπαλκόνι. Με πίεζε ο χρόνος, αλλά έπρεπε να αναπνεύσω λίγο καθαρό αέρα. Έμεινα 5 λεπτά και επέστρεψα. Η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική. Το θέαμα του μουμιοποιημένου Dj όμως μου άρεσε και ήθελα να το τελειώσω.
Μου έμενε μόνο το κεφάλι όταν αναρωτήθηκα αν η διάβρωση που προκαλούσε το οξύ θα επέφερε το θάνατο πριν συνέλθει. Δεν ήθελα να ξυπνήσει και να νιώθει φριχτούς πόνους. Γι' αυτό έσταξα λίγες σταγόνες στο λαιμό του. "Αφού κάνει δουλειά απέξω, ας κάνει και από μέσα." σκέφτηκα και συνέχισα με τις γάζες. Όταν τον τελείωσα ήταν ένα αριστούργημα. "Τύφλα να' χουν οι φαραώ. Αυτά είναι μεγαλεία." φώναξα και βγήκα από το δωμάτιο.
Ήθελα να μείνω να δω τα αποτελέσματα της δημιουργίας μου, αλλά δεν είχα το χρόνο με το μέρος μου. Πήρα τηλέφωνο, κλείδωσα και έφυγα. Το πτώμα δεν με πείραζε πλέον να το βρουν σπίτι μου. Θα ήμουν άλλωστε μακριά όταν και αν γινόταν. Βγήκα από την εισόδο, αλλά ευτυχώς δεν χρειάστηκε να περιμένω. Ο Παπαστρούμφ είχε έρθει εγκαίρως για να με πάει στο αερόδρομιο. Τον αποχαιρέτησα και πέρασα τον έλεγχο των διαβατηρίων.

17 σχόλια:

Wrong Guy είπε...

ψάχνω να βρω από τι επηρεάστηκες.

μου έρχεται μόνο "Η μούμια" με τον Μπρένταν Φρέιζερ,αλλά χλωμό το κόβω.

νομίζω αυτό είναι το σημείο που αρχίζω να ανησυχώ για την επόμενη μας συνάντηση

orestis είπε...

Χαχαχαχα.

επηρεάστηκα από μια γάζα που έδεσα στο δάχτυλο μου.... και είπα να επεκτείνω τη σκέψη μου!!!!

αν δεν σε καλέσω σπίτι μου, μην ανησυχείς...δρω αποκλειστικά και αβίαστα στο χώρο μου....χεχε

Ανώνυμος είπε...

καλα, λιγο απο Άρωμα έχει αυτή τη φορα, δεν μπορείς να πεις!

orestis είπε...

Ναι, όξινο άρωμα.....χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

βασικά, κάτι καίγεται....

Soula είπε...

*mean mode on*
Orestis ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;;Με απογοητεύεις!
Εσύ απλά τον τύλιξες με γάζες.
Έπρεπε να ακολουθήσεις όλη τη διαδικασιά της ταρίχευσης!
Να του αφαιρέσεις το μυαλό μέσω της μύτης με το ειδικό αγκίστρι και φυσικά να του κάνεις κλύσμα με κεδρέλαιο για να διαλυθούν τα όργανα εσωτερικά.Α!Και φυσικά να αφαιρέσεις και τα μάτια που "χαλάνε" εύκολα.
(τα γράφει ο Ηρόδοτος στην Ιστορία του αυτά)
Θα ήταν by far πιο φρικιαστικό και πιστό στην πραγματικότητα.
*mean mode off*

Καλό ΣΚ και Θεός 'χωρέστον τον Dj...

orestis είπε...

Καλέ Σούλα ήμαρτον...

Όσο κι αν η περιγραφή σου με ενθουσίασε, μας διαβάζουν και μικρά παιδιά.

τι ήθελες δηλαδή να πάρει η διευθύντρια τη μαμά του Κωστάκη και να τη ρωτάει γιατί έβαλε κεδρέλαιο στον κώλο της ελενίτσας;χαχα

Είπα να ευθυμήσουμε λίγο.

Καλό σουκού.

One Big DJ είπε...

This is OneBigDj calling from beyond the grave :

Αγαπημένη μου Ορέστης ήξερα οτι θα βρείς έναν τουλάχιστον κινηματογραφικό τρόπο να με ξεφορτωθείς. Ο θάνατος μου θέλω να ελπίζω οτι θα θέσει νέα δεδομένα και θα ανασύρει τις πανάρχαιες τεχνικές που τόσο είχαν ξεχαστεί. Τώρα θέλω να σου αναφέρω οτι ήταν χειρότερο απο όσο το παρουσιάζεις μιας και είχα συνέλθει αλλά δεν μπορούσα να αντιδράσω. Οπότε ΝΑΙ πόνεσε. Επίσης ο συνδυασμός La Femme Nikita θάνατος με το αρχαιοπρεπές ήταν flawless. Toυλάστιχον θα μείνω στην αιωνιότητα. Α και κάτι άλλο...Ξέροντας οτι θα είμαι ο επόμενος έστειλα τον δίδυμο αδερφό του Ethan στο Λονδίνο για να σε βρεί. Έχει αναρτήσει φωτογραφίες του προσώπου σου με αντρικά καλλίγραμα κορμιά απο κάτω σε ΟΛΟ το Soho οπότε να είσαι σίγουρη πως δεν θα περάσεις απαρατήρητη..Θα σε ψάξει πολύς κόσμος..Χαιρετώ προς το παρόν γιατί κάτι με θέλει ένας Πέτρος με ένα κλειδί στο χέρι. Α..έχει a view to a KILL εδώ...

;)

orestis είπε...

Orestis calling from London:

Big μόλις προσγειώθηκα.

Χαίρομαι που το διασκέδασες παρόλο τον πόνο.

Έκανα ότι μπορούσα και σε ευχαριστώ που δάνεισες το κορμί σου για χάρη της επιστήμης και της τέχνης.

Για την αιωνίοτητα ρε γαμώτο.

Τους χαιρετισμούς μου στον κλειδοκράτορα.

Έστειλες τον δίδυμο αδερφό του Ίθαν;;;

Δεν χρειάζεται να με ψάξει, παραδίνομαι.

το τηλ μου είναι: 6946835990.

Πες του να με πάρει.

Ραντεβού στο Σόχο.

Θα τον περιμένω κάτω από την αφίσα.χαχαχα

APSOY είπε...

Η Ορεστάκος μας κόπηκε λίγο και χρειάστηκε να βάλει μια γάζα στο δάχτυλο της...
και μετά ο big μουμιοποιήθηκε (γαμάτο!!! :D).

Φανταστείτε η Ορεστάκος να χρειάστεί να κάνει ράμματα κάποια στιγμή...! :D

Φιλάκια Ταλεντάκι μου! :)

Mousitsa είπε...

O kaimenos o One Big DJ egine One Big Mummy...Zwh se mas..

Ανώνυμος είπε...

ΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ
Η παγερή αδιαφορία σου κατά τη διάρκεια των φόνων είναι αν μη τι άλλο απολαυστική! Πάει και ο ντιτζέης μας τονε ξέκανες και να δω ποιός θα μου παίζει Αλέξια, Μπρίτνεη και άλλα αντρικά τραγούδια τώρα!

orestis είπε...

@ Μουσίτσα πάει ναι, αλλά θα τον θυμόμαστε με αγάπη...

@ Ίθαν το παραδέχομαι είμαι ψυχρό τυπάκι ή μάλλον στρουμφάκι, γιατί βγήκα σε μικρή συσκευασία.

Κοίτα, αν φέρεις και τον δίδυμο αδερφό, σου βάζω εγώ ό,τι μουσική θέλεις....χεχε

Ανώνυμος είπε...

Πολυ καλο!

Βέβαια εννοειται οτι έχουμε καταλάβει τον σκοπό σου!

Οδηγίες προς ναυτιλομένους σε περίπτωση που σε μια δυσκολη στιγμη θέλουμε να σκοτώσουμε κάποιον βρε αδερφέ!
Ε να μην ξερουμε πως να το κάνουμε;;
Μας εξηγεις όλες αυτές τις ωραίες και πρωτοτυπες ιδεες για σιγουρα αποτελέσματα!
Με κάθε λεπτομερεια φυσικά γιατι εκεινη την ωρα που να παιρνεις τηλεφωνα να ρωτάς...τα μαθαινεις απο πριν και ξεμπερδευεις!!!

orestis είπε...

Κάπως έτσι....χεχε

Αλλά πιστεύω θα βάλει ο καθένας την προσωπική του σφραγίδα.

veloz είπε...

den kserw an ayti ti fora eklepse tin parastasi to -omologoumenws entypwsiako- foniko 'i i psyxraimi kai organwmeni proetoimasia tou big dj! :)

orestis είπε...

Velozaki νομίζω είναι ο συνδυασμός που έκανε τη διαφορά.

Ο big πάντως ήταν έξοχος στο ρόλο του.