Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2007

Το γράμμα

"Έχει περάσει καιρός. Θα αναρωτιέσαι που είμαι και πως ακριβώς έγινε. Δεν έχει όμως σημασία. Καμία σημασία πλέον. Το μόνο που μετράει είναι εκείνη η πρωτόγνωρη, ηδονική και ταυτόχρονα τρομαχτική εμπειρία. Ήθελα να γίνει γρήγορα, ανώδυνα. Τη θεωρούσα το άλλο σου μισό. Δεν ήθελα να νιώσει πόνο, για να μην πονέσεις και εσύ. Απλά της έδωσα καφέ. Όπως και στους άλλους. Έπεσε στο πάτωμα της κουζίνας σχεδόν αμέσως.
Την κοίταζα ακίνητη και για κάποιο ανεξήγητο λόγο, είχα την επιθυμία να ξαπλώσω δίπλα της. Έγειρα το κορμί μου πάνω της και μείναμε έτσι για ώρα. Δεν με ενοχλούσε το παγωμένο πλακάκι. Η σάρκα της ήταν καυτή και αυτό μου έφτανε. Τρόμαξα. Τρόμαξα πολύ. Δεν είχα νιώσει καμιά έλξη, για κανένα από τα προηγούμενα θύματα μου. Στοργή, θυμό, λύπη, ίσως ναι, αλλά έλξη ποτέ. Νευρίασα με τον εαυτό μου. Ζήτησες να κάνω κάτι με τη Μιρέλα, μα εγώ ήμουν ή τουλάχιστον ένιωθα ανήμπορη απέναντι της. Σηκώθηκα βιαστικά, είχε αρχίσει να συνέρχεται. Δεν την είχα δέσει. Θόλωσα, δεν ήξερα πως να αντιδράσω. Όλα έγιναν σχεδόν ενστικτωδώς. Θυμάμαι αμυδρά το κεφάλι της στα χέρια μου, να το χτυπάω με μανία στο πάτωμα.
Τα χέρια μου πλεγμένα στα ξανθά της μαλλιά γέμισαν με αίμα. Ακούμπησα το κεφάλι της στο πλακάκι και το αίμα άρχισε να χύνεται παντού. Στάθηκα λίγη ώρα να την κοιτάζω. Ήθελα να δω και άλλο αίμα. Πήρα το μαχαίρι από το συρτάρι και άρχισα να την μαχαιρώνω. Σταμάτησα μόνο όταν είχα τυλιχτεί ολόκληρη στο αίμα, στο αίμα της Μιρέλας. Το κόκκινο ποτάμι της είχε αρχίσει να πλημμυρίζει όλο το σπίτι. Πέταξα το μαχαίρι, έβγαλα τα παπούτσια μου και άρχισα να περπατάω με τα πόδια γυμνά στα πλακάκια. Η αίσθηση του κρύου με ενοχλούσε ελαφρώς , αλλά το πηχτό, καυτό της αίμα έμοιαζε με λάβα κάτω από τα πόδια μου και με γέμιζε με μια αίσθηση ευφορίας. Άφησα τα ίχνη από το πέλμα μου σε όλο το σπίτι, προσπαθώντας να πατάω στο κέντρο του πλακακιού και όχι στους αρμούς του.
Μετά από αρκετές βόλτες, το σπίτι θύμιζε έργο τέχνης, που έφερε την σφραγίδα της, αναμειγμένη με την δική μου. Δεν μου έφτανε όμως. Ήθελα να αφήσω και αλλού τα σημάδια της. Βγήκα στο δρόμο όπως ήμουν και άρχισα να περπατάω. Όταν κατάλαβα ότι "την" είχα σκορπίσει παντού, μπήκα στο αυτοκίνητο. Έκλαιγα γοερά. Μέχρι τώρα ήθελα να μην αφήνω ίχνη και να τους εξαφανίζω στα γρήγορα. Μαζί της ήταν διαφορετικά. Μου δημιούργησε την αίσθηση ότι έπρεπε να την μοιραστώ με όλο τον κόσμο. Με κυρίευσε τρόμος. Κάποια αισθήματα δεν θέλεις να τα μοιράζεσαι με κανέναν. Με τα άλλα θύματα μου είχα αυτή ακριβώς τη σχέση. Η Μιρέλα κατάφερε το αντίθετο, να με κάνει να θέλω να μοιραστώ την ηδονή της ύπαρξης της με όλους. Γι' αυτό εξαφανίστηκα Σούλα. Για να κρατήσω τη θύμηση των όσων έγιναν μόνο δική μου. Στα γράφω όμως, γιατί θέλω να πιστεύω πως ήσουν και εσύ μπλεγμένη στον ίδιο ιστό και πως αυτό το ηδονικό πλάσμα, είχε την ίδια επίδραση και σε σένα."
Φιλικά Orestis

17 σχόλια:

Soula είπε...

Αμα είναι να βγείς στο δρόμο να το φωνάζεις φοβάμαι πως θα μας κλείσουν μέσα και τις δύο!
Κι εσύ όμως...μαζί της βρήκες να δεθείς;
Περίμενα πώς και πώς να δώ να της κάνεις τα eyeballs μπεγλέρι, να τη δέσεις και να της στάζεις νιτρικό οξύ, να της ανοίγεις το στόμα με πυρακτωμένα σίδερα, να την ακούσω να ουρλιάζει!!*ηδονή*...να τη βασανίσεις λίγο βρε παιδί μου.
Το αποτέλεσμα μετράει όμως.Μπράβο!!
Άντε..Θεός'χωρεστην(αν και πολύ αμφιβάλω)

Ανώνυμος είπε...

τα συλλυπητήρια μου στους οικείους και ... τα συγχαρητήριά μου στη θύτη!!!
ορεστάκο, πολύ καλό! πολύ πολύ καλό!!! είχε πολύ feeling... δεν έχω λόγια! μάκια!

orestis είπε...

@ Σούλα φοβάμαι πως εμείς θα καταλήξουμε με το Σβεν...ευτυχώς είναι καλός.χεχε

Μου βγήκε ένας συναισθηματισμός η αλήθεια.

Και είχα και ένα άγχος, πως θα σου φανεί.

Αλλά την έκανα τη δουλειά.

Η Μιρέλα δεν θα μας ξαναενοχλήσει.

@ Παπαστρουμφ ευχαριστώ πολύ.

Είναι από αυτές τις ιστορίες, που έχεις κάποιο "αγαπημένο" πρόσωπο στο μυαλό σου.(ξέρεις εσύ)

Μάκια πολλά

One Big DJ είπε...

Yperoxo. Oloi mazi sto Dafni hehehe

xxx

orestis είπε...

Βig μου έχω κλείσει σουίτα λέμε.

Μη σε νοιάζει τίποτα.

Mirela είπε...

Συγκινήθηκα!
Δε με έχουν ξανασκοτώσει με τόσο τρυφερό, κολακευτικό τρόπο...!
Η Σούλα σου ανέθεσε να με ξεκάνεις και στο τέλος κατάντησε να ζηλεύει το θανατό μου...!
Μου άρεσε που με εμένα είχες ξεχωριστή σχέση απ'ότι με τα άλλα θύματα και ελπίζω να μείνω για πάντα τόσο ξεχωριστή...! Την αγάπη που μου έδειξες σκοτώνοντάς με δε μου έχουν δείξει όσο ζούσα.

Σου ανακοινώνω λοιπόν οτι πέρασες το υπέρτατο τεστ και απέδειξες 100% τις ικανότητές σου...έτσι λοιπόν σου αναθέτω να ξεκάνεις τη Σούλα με τον πιο ευφάνταστο, σαδιστικό και φρικιαστικό τρόπο που μπορείς να βρεις!
(θυμήσου να σκίσεις μπροστά στα μάτια της όλες τις καλές κριτικές που έχει πάρει για τις ερμηνείες της αλλά και το πτυχίο της απο τη σχολή Αρμένη) Make the bitch suffer!!!

Mousitsa είπε...

Pwpw grafeis istoria..Xehwristo kai gia alli mia fora aimodipses...
Ax kahmenh Mirella, les na se skotwse giati exei adynamia stis xanthes?

A papapa paw na baftw melaxrini..
Filakiaa

orestis είπε...

@ Μιρέλα εσύ με συγκινείς με αυτά που λες.

Με πρόδωσε βέβαια η Μουσίτσα, έχω αδυναμία στις ξανθιές...χεχε

Ήσουν πολύ καλή πηγή έμπνευσης.

Όσο για τη Σούλα, έχω ένα δύσκολο ρόλο, που μόνο εκείνη μπορεί να παίξει.

ΥΓ. Ποιό τεστ; Έδωσα εξετάσεις εν αγνοία μου;

@ Μουσίτσα αύριο κομμωτήριο, πρωί πρωί.χεχε

Να' σαι καλά μικρή.

Φιλάκια

KouKos είπε...

Oresti μου με απογοητεύεις! Ξέρεις πολύ καλά, πως στις blogofonies δεν χωράει συναισθηματισμός! Πρέπει να είσαι ψυχρή με τα θύματά σου!
Παρόλα αυτά, ήταν από τις καλύτερες blogofonies!

Εύγε μικρή μου!!!

Wrong Guy είπε...

mpa,exeis kai sinaisthimata?

se eixa gia stigni dolofona!

orestis είπε...

@ Koύκε δεν είναι συναισθηματισμός, αλλά αδυναμία, την οποία επιμελήθηκα και δεν θα με ξαναενοχλήσει....
Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!

@ Wrong μου είμαι στιγνή δολοφόνα και θα το αποδείξω....λίαν συντόμως!

veloz είπε...

oooooo! Oi dolofonies piran alli tropi.. dialekseme prosoxi to epomeno thyma! ;)

orestis είπε...

Velozaki καλά τα λες.

Το θύμα έχει ήδη διαλεχτεί με μεγάλη προσοχή.

Φιλιά

Equilibrium είπε...

Καλά το πράγμα έχει αρχίσει κι αγριεύει... Ασε που νομίζω ότι μετά από τη δική μου μπλογκοφονία (;) (μας) όλο και πιο συναισθηματικός γίνεται ο θύτης και δεν θα την παλέψει

χαχαχα

orestis είπε...

Ο θύτης δένεται με τα θύματα γιατί βρίσκει είτε τον εαυτό του είτε αγαπημένους σε αυτά.

Δεν θα την παλέψει πολύ, δίκιο έχεις.

Σύντομα θα υπάρξει εξομολόγηση του δράστη εκ βαθέων.

APSOY είπε...

πως γίνεται κάθε φορά να γράφεις και καλύτερα?!!!
Έχω αρχίσει να γίνομαι γραφικός στα σχόλια μου, αλλά φταις εσύ γι' αυτό!!!
Σμακ.

orestis είπε...

Μου αρέσει η γραφικότητα.

Στο έχω πει;;;;

Ξέρεις εσύ τι λέω.

Φιλάκια