Τρίτη 14 Αυγούστου 2007

Έγκλημα στο Όριεντ Εξπρες

"Θα πάμε ρε. Θα πάμε ακούς;" τσίριζε ο Ethan στο τηλέφωνο στον καλύτερο του φίλο. Το περίμενε καιρό αυτό το ταξίδι και δεν μπορούσε να συγκρατήσει τον ενθουσιασμό του. Είχε αρχίσει να ετοιμάζει και τις λίστες με πράγματα που έπρεπε να πάρουν μαζί και πράγματα που έπρεπε να κάνουν στην διάρκεια του ταξιδιού τους. Πίστευε ότι θα περνούσαν την καλύτερη επέτειο τους.
Το σίγουρο είναι πως και οι δύο χρειάζονταν ένα ταξίδι και η σχέση τους μια ανανέωση. Η ιδέα του Wrong guy να κλείσει το πολυπόθητο γύρο της Ευρώπης με τρένο, που τόσο καιρό έλεγαν να κάνουν, ήρθε αστραπιαία μετά τον τελευταίο τους καυγά. Κανόνισε όλες τις λεπτομέρειες και φρόντισε η ημερομηνία της επετείου να τους βρει στην Ισπανία, που ο ίδιος λάτρευε και ο Ethan ήθελε να του την δείξει.
Έφτασε η μέρα της αναχώρησης και όλα έδειχναν ένα απίστευτο ταξίδι. Τακτοποιήθηκαν στο κουπέ τους, γνωρίστηκαν με τους γείτονες, κάτι φοιτητές που φάνηκαν πολύ χαρούμενοι και χαβαλέδες τύποι και ήταν έτοιμοι να ξεκινήσουν. Όλοι και όλα είχαν μπει στην τελική ευθεία. Ο Ethan ούτε που κατάλαβε τίποτα. Δεν άφησε βέβαια και ο Wrong περιθώρια να υποψιαστεί το οτιδήποτε. Θα περίμενε να γυρίσουν στην Ελλάδα και θα του έλεγε ότι το ταξίδι ήταν το αποχαιρετιστήριο δώρο του.
Η γνωριμία του όμως με τον υπεύθυνο του βαγονιού έφερε την ανατροπή. Ένα βράδυ που ο Ethan κοιμήθηκε νωρίς, τα πίνανε μέχρι το πρωί και κατέληξαν στη μία και μοναδική λύση που μπορούσαν να σκεφτούν. Ο Wrong γύρισε στο κουπέ, ξύπνησε τον Ethan και του είπε ότι πρέπει να μιλήσουν. Με το ζόρι τον τράβηξε έξω στο διάδρομο, κοντά στην πόρτα. Για να καπνίζουν και να μην μυρίζει μέσα ήταν η δικαιολογία του. Εκείνος προσπαθούσε να καταλάβει τι γινόταν.
"Κοίτα Ethan. Είχα σκοπό να χωρίσουμε όταν θα γυρνούσαμε, αλλά άλλαξαν τα σχέδια. Ο Enrico, έκανε την ανατροπή. Θα μείνουμε μαζί στην Ισπανία." είπε ήρεμα."Ποιός είναι ο Enrico; Θα τον σκοτώσω." ούρλιαξε ο Ethan. Τότε εμφανίστηκε ο Enrico άνοιξε την πόρτα και φώναξε "Πέτα τον." στον Wrong. Καθώς ήταν και αγουροξυπνημένος ο Ethan δεν πρόβαλλε αντίσταση. Αν βρέθηκε ποτέ το πτώμα ή αν έζησε, ο Wrong δεν το έμαθε ποτέ.
Μετά την πτώση, γύρισαν στο κουπέ, έβαλαν ένα ποτάκι να πιούν και κανόνιζαν τι θα κάνουν. "Έπειτα ξάπλωσαν για ύπνο. "Θα σου αρέσει πολύ η Ισπανία θα δεις." είπε ο Enrico και έκλεισε το φως.

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ahahahahahaahhahahah πολύ αβανταδόρικο να μου βάλεις για γκόμενο τον wrong guy, ομολογώ δεν το περίμενα! ααααχχχχχ τι ήθελα να τα μπλέξω με Υδροχόο, λάχανο με έφαγεεεε.
Όσον αφορά τον συνεργό βέβαια, εαν πρόκειται για τον γνωστό Enrique τότε θα κακοπεράσει ο mr wrong (ανέτρεξε σε προηγούμενα ποστ μου για να διαβάσεις την "ομολογία" του Ισπανού τραγουδοποιού που διαθέτει μικρό θουθουνι χιχιχιχ).
Επίσης πολύ φοβάμαι ότι η ιστορία δεν τελειώνει εδώ, καθότι ως γνωστόν ακόμα και μετά απο μια πυρηνική καταστροφή οι μοναδικοί που θα επιβιώσουν θα είναι οι κατσαρίδες και οι Αιγόκεροι! Maybe i'm not quite dead yet.....
Άψογη μου ορεστις μου, άψογη, ευχαριστώ για τον ανώδυνο, άκρως μυθιστορηματικό, θάνατο!

veloz είπε...

axaxaxaxa!!
ena einai to symperasma:
OI GKOMENOI MAS FAGANE!

orestis είπε...

@ Εthan μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσε.

Είχα μια ανησυχία πως θα σου φανεί.

Γι' αυτό έβαλα έτσι το τέλος...μπορεί και να επέζησες, αλλά δεν θα αποκαλύψω τα χαρτιά μου.χιχι

Εγώ ευχαριστώ για την έμπνευση.

@ Velozaki καλά τα λες.

Μας έφαγαν οι γκόμενοι.

Γύρισες ε;

Neverlandean είπε...

Τελικά ένα μικρό φετίχ με τις τσιρίδες το έχεις. :PPPP

orestis είπε...

Never μάλλον έχεις δίκιο.

Ίσως επειδή τσιρίζω και εγώ συνέχεια.χεχε

KouKos είπε...

Έχεις κάνει πολύ καλύτερους φόνους Ορέστη μου! Αν και το μυστίριο στο τέλος για το τι απέγινε ο Ethan το σώζει λιγάκι.
Ακούς εκεί ένα απλό πέταμα από το βαγόνι.....

Υ.Γ. 1 (Εμένα δεν μπορείς να με δολοφονήσεις κατ'αυτόν τον τρόπο, γιατί έμαθα να πετάω :P)

Υ.Γ. 2 Περιμένω στην επόμενη δολοφονία περισσότερη δράση! Κάτι να με ταρακουνίσει ρε παιδάκι μου! Ξέρεις πολύ καλά να το κάνεις, γι'αυτό είναι και τόσο αυστηρή η κριτηκή μου!
Φιλούρες

orestis είπε...

Κούκε μου...

Μ' αρέσουν οι αυστηρές κριτικές.

Αλλά ήθελα ένα φόνο λιτό.χεχε

ΥΓ. Εσένα θα σε κάνω ψητό στα κάρβουνα.

Και ναι, υπόσχομαι πολύ αίμα την επόμενη φορά.

Wrong Guy είπε...

1. Δεν καταλαβαίνω γιατί εγώ πρέπει να φαίνομαι ο κακός, αφού όπως είναι γνωστό, ΑΥΤΟΣ με κεράτωνε συνέχεια, με χτυπούσε και ήθελε να μοιραζόμαστε το κρεβάτι μας με τρίτους (και τέταρτους μη σου πω)
2.Πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι είχα καλές προθέσεις αρχικά, μόνο να τον χωρίσω ήθελα, αλλά ο Ενρίκο με παρέσυρε (fucking Spanish, είστε ωραία γκομενάκια)
3. Το Όριεν Εξπρές με αρέσει πολύ, μου κάνει πολύ ατμοσφαιρικό.
4. Τουλάχιστον μου έβαλες τον Ίθαν που είναι ωραίο γκομενάκι και όχι κανένα κακάσχημο
5. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΟΡΕΣΤΑΚΟ!!!!!

Paranoia είπε...

χαχαχαχα

σωστός ο παίχτης

orestis είπε...

@ Wrong: 1) Καλύτερα κακός παρά κερατάς.
2) Εννοείται είχες καλές προθέσεις.Αλλά,μας κατέστρεψαν οι Ισπανοί.
3) Και μένα μ' αρέσουν πολύ τα τρένα.
4) Πάντα τα καλύτερα για σένα.
5) Εγώ σας ευχαριστώ.

Φιλιά

@ Παράνοια ευχαριστώ.

Καλώς ήρθες.

gsus είπε...

kala einai pou den exete dei ton ethan kai meta leme ti na mas klasei o enrico

APSOY είπε...

αχαχαχαχαχαχαχαχαχα
(γελάω με τα σχόλια...)
:D

Τελικά έζησε ο Ethan?
Λες να κάνει το come back?
:D

orestis είπε...

@ gsus δεν τον έχω δει, δεν μπορώ να πω.

@ Γλυκούλη θα φανεί τι απέγινε.χεχε