Πέμπτη 2 Αυγούστου 2007

Αναμονή

Σε περίμενα. Νομίζω πως όλη τη ζωή μου, έτσι την πέρασα. Περιμένοντας σε. Και κυλούσε η ζωή και έτρεχε ο χρόνος. Μα εγώ φιγούρα ακίνητη, εκεί στη γωνιά μου, να σε περιμένω. Με τον καφέ πικρό και την ψυχή μου άδεια. Μα είχα μάτια ορθάνοιχτα, μήπως περάσεις και δεν σε δω. Είχα πείσει τον εαυτό μου, πως θα καταλάβαινα τον ερχομό σου. Είχαμε ένα περίεργο δέσιμο εμείς οι δύο. Ή τουλάχιστον έτσι ένιωθα.
Και τις λίγες στιγμές, που δεν περίμενα, σ' αναζητούσα. Όλη μέρα, στους δρόμους, στα πρόσωπα που συναντούσα. Όμως δεν ήσουν εκεί. Και γύρναγα σπίτι. Έβαζα κάτι να πιω και σκεφτόμουν. Τον ερχομό σου. Και η νύχτα έπεφτε πάνω μου βαριά και αποκοιμιόμουν. Μ' ένα βάρος στο στήθος και μια απορία. "Που είσαι; Πότε θα έρθεις;" Μα ούτε εσύ, ούτε απάντηση ερχόταν.
Ένα βράδυ, ανάμεσα στα πολλά που πέρασαν, χωρίς εσένα και δίχως απαντήσεις, σε ένιωσα. Ήσουν στ' αλήθεια εσυ. Στεκόσουν στην πόρτα του σκοτεινού δωματίου μου και με κοίταζες. Τότε κατάλαβα. Πόσο ανόητος ήμουν. Δεν έπρεπε να ανοίξω τα μάτια μου, για να σε δω, Αγάπη, μα να ξεκλειδώσω την καρδιά μου. Και μόλις κατάλαβες πως είχα μάθει, χαμογέλασες και χάθηκες. Μα εγώ σε είχα βρει.
[Εμπνευσμένο από ένα ποίημα του Κ. Ουράνη, "Της Αγάπης" και δοσμένο με μια αισιόδοξη νότα.]

17 σχόλια:

tzonakos είπε...

Πού πήγανε τα σχόλια, οεο ; οεο ;

orestis είπε...

Είσαι σε καινούριο ποστ.

Αυτό σχολιάζουμε συνήθως...

Όχι τα σχόλια!!!!

tzonakos είπε...

Οντως.
Σόρρι.
Αλλα
με
αρέσουνε
και τα
πόστς
καμμια
φορά

orestis είπε...

Εννοείς τα σχόλια.

Ρε, σίγουρα πίνεις μόνο γκαζόζα;

Κάνε χα!!!

Τώρα.

tzonakos είπε...

Χα !

??? λοιπόν ; τι λες ;

orestis είπε...

Λέω.

Ας μην τα κάνουμε που.., εχμ, μπάχαλο και εδώ.

Πάμε στην κατίνα να ξεκατινιαστούμε.

Και πάλι ρακή έπινες:

APSOY είπε...

Να σου πω?
Κατάλαβα τι κάνεις!!!

Προσπαθείς να με ξεκάνεις με τα κείμενα σου... αυτό κάνεις...

Είναι η πιό ψαγμένη και βασανιστική μπλογκοφονία αυτή! ;)

ΜΩΡΟΟ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ! :D
smak.

orestis είπε...

Γλυκούλη... πόσο γλυκά σε σκοτώνω!!

Δεν είχα αυτή την πρόθεση, αλλά μου δίνεις ιδέες.χεχε
Σμακ

david santos είπε...

Good weekend for all the Greek people and without fires

Neverlandean είπε...

Να 'σαι καλά καλέ μου άνθρωπε. Πορτογάλος είσαι σε πάω. :)

orestis είπε...

Για μένα τίποτα;;;;

Κλαψ

Σνιφ

Neverlandean είπε...

Επίτηδες ανόητη! Εγώ ακόμα περιμένω...

orestis είπε...

Τι περιμένεις;

από μένα;

Είπα κάτι και δεν το έκανα;

Neverlandean είπε...

Την Αγάπη τρελόγκα!!! ΛΟΟΟΛ Σου σάλεψε απ'το πολύ γράψιμο και δε θυμάσαι τι ποστ έχεις κάνει.

Σμααααακ!

orestis είπε...

Never δεν έφταιγε το γράψιμο, αλλά η βότκα.

Το κατάλαβα μετά, αλλά ήταν αργά.

Ανώνυμος είπε...

ορεστάκο, αυτό μ' άρεσε πολύ... αν σου δίνω τίτλους, νομίζεις μπορείς να γράφεις κάτι να εκφράζει κι εμένα?... ας πούμε... όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, ο Θεός γελάει... ενίοτε ξεκαρδίζεται...
μάκια!

orestis είπε...

Παπαστρουμφ χαίρομι που σου άρεσε.

Οι επιθυμίες σου διαταγές.

Κάτι θα κάνουμε για σένα.

Φιλάκια