Τετάρτη 1 Αυγούστου 2007

Όνειρο

Ξάπλωσε κουρασμένη, όπως κάθε βράδυ. Η δουλειά της ήταν απαιτητική, τον τελευταίο καιρό όμως την είχε εξαντλήσει. Είχε ανάγκη από διακοπές. Αλλά μεγαλύτερη ανάγκη της, ήταν να τον δει. Είχε περάσει τόσος καιρός με άπειρες ώρες στο τηλέφωνο και τον υπολογιστή. Αμέτρητοι όρκοι αγάπης και πίστης και μια ελπίδα, ότι κάποτε θα ζήσουν τον έρωτα τους σε όλο του το μεγαλείο. Χωρίς υποχρεώσεις δουλειάς, που μεγάλωναν τις αποστάσεις, που ούτως ή άλλως υπήρχαν, μεταξύ τους.
Στην ελπίδα του μέλλοντος, έλεγαν κάθε βράδυ και έκλειναν το ακουστικό. Εκείνος κοιμόταν με τη εικόνα της να τον συντροφεύει και εκείνη αγκαλιά με το ακουστικό, γιατί νόμιζε πως έτσι κράταγε, τον απόηχο της φωνής του. Μα πάντα ξύπναγε με τον ήχο από το ξυπνητήρι και όχι της φωνής του. Και πάντα έκλαιγε όταν έπινε τον καφέ της και πάντα χαμόγελαγε όταν σκεφτόταν, πως τον πίνουν μαζί.
Κάποια στιγμή εκεί που κοιμόταν, ένιωσε τον ιδρώτα να στάζει στο μέτωπο της και τα άκρα της μουδιασμένα. Ένιωσε όμως και μια παρουσία στο δωμάτιο και ταράχτηκε. Πετάχτηκε έντρομη και άνοιξε τα μεγάλα μάτια, για να αντικρύσει το σκοτάδι γύρω της. Μα δεν είδε σκοτάδι, αλλά εκείνον, να στέκεται και να την κοιτάζει χαμογελόντας. Δεν μίλησε, δεν είπε τίποτα. Δεν αναρωτήθηκε καν, τι έκανε εκεί. Ανταπέδωσε το χαμόγελο, άπλωσε τα χέρια της και πήγε να τον αγγίξει. Μα η μορφή του εξανεμίστηκε και βρέθηκε μόνη, ιδρωμένη και μουδιασμένη να αναρωτιέται τι συνέβη.
" Όνειρο ήταν...." είπε, μα δεν ξανακοιμήθηκε. Πληκτρολόγησε τον αριθμό του. Ήθελε να βεβαιωθεί, πως υπήρχε. Απλά δεν ήταν εκεί.
[Αφιερώμενο σε όλους όσους είναι δίπλα, αλλά ποτέ κοντά.]

21 σχόλια:

Είδωλο είπε...

Χα... ποσες φορες δεν θα θελα να ειχα ξυπνησει... πιστεψε με με ο,τι μπορει να συνεπαγεται αυτο

orestis είπε...

Άσε...ξέρω.

Και εγώ το έχω ευχηθεί, με τους ίδιους ακριβώς όρους...

diage είπε...

"Δίπλα σου είμαι εγώ,κοντά σου ο εαυτός μου" Πολύ ωραίο το όνειρο.Ελπίζω να δω και γω κανένα τέτοιο το βραδύ.

orestis είπε...

Πάλι τα είπες όλα σε μια φράση!!!

Στο εύχομαι.

Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας.

tzonakos είπε...

Με πέθανες.
Θα μπορούσε να ειχε γραφτεί για μένα.
Προσωπικά δεν εχω νιώσει ετσι, δεν εχω δει τέτοια όνειρα. τα έχω κόψει αυτά.
Δεν ειμαι αναίσθητος, ισα-ισα.
Απλά, δεν θέλω να βασανίζομαι.
Καλημέρεςςς

APSOY είπε...

Αχ βρε Ορεστάκο μου, αχ!
(ναι, ...Αχ!)

σμακ.

Neverlandean είπε...

Κι εγώ προσπαθώ να τις κόψω αυτές τις φαντασίες. Στο τέλος θα γίνω χοντρόπετσος έτσι όπως πάω (όχι ότι δεν είμαι ήδη)

orestis είπε...

@ Tzonako όχι και να σε πεθάνω...ακόμα.

Την Τρίτη.χεχε

@ Γλυκούλη...γλυκιά νοσταλγία, άρα ναι, αχ!!!

@ Νεβεράκο εσύ ειδικά, λόγω ονόματος, πρέπει να είσαι υπέρμαχος της φαντασίας.χεχε

orestis είπε...

Προς όλους:

Εγώ το έγραψα για χαρούμενο και αισιόδοξο το ποστ!!!

Αλήθεια!!

Συν που είμαι στην ευχάριστη θέση, να βλέπω συνεχώς τέτοια όνειρα, χωρίς αναγκαστικά να κοιμάμαι!!!

orestis είπε...

Προς μανούλα:

Τόσα χρόνια μου λες ότι ονειροβατώ...

Ε, τώρα το παραδέχομαι.

Καλύτερα στο ροζ συννεφάκι μου, παρά στο πατάκι της εξώπορτας!!!

tzonakos είπε...

Δεν πιστεύω να ήπιες τίποτα παράξενο ;

orestis είπε...

Όχι...

Μόνο το χυμό από κάτι σταφίδες....

tzonakos είπε...

Ξύδια δηλαδή !
Χμμμ χμμμ ... δε ξέρω σε τι κόσμο θα ζήσουμε, με ξύδια και χανγκόβερς !

orestis είπε...

Θα σου πω εγώ σε τι κόσμο.

Σε ένα γαμάτο κόσμο.

Γεμάτο συννεφάκια και όχι πατάκια!!!

ΥΓ. Οι σταφιδοχυμός τα σπάει.

tk είπε...

Πολύ ωραίο...

orestis είπε...

Ευχαριστώ πολύ Μορφέα.

Ακόμα εδώ τριγυρνάς;

Δεν έφυγες;

orestis είπε...

Για διακοπές εννοώ.

Μην παρεξηγηθούμε

tk είπε...

Έφυγα για λίγο, πήγα στο χώριο μου, γύρισα ξανά στη Λάρισα, και θα είμαι εδώ για καμιά βδομάδα. Διακοπές ουσιαστικά κάνω. Μετά τον δεκαπενταύγουστο οι πραγματικές... Απλά δεν μπορώ να κρατηθώ μακριά από το ίντερνετ. Δεν γράφω, αλλά σχολιάζω. Χε, χε!

orestis είπε...

Καλό ακούγεται.

Μαζί σου..και γω μετά τις 15-8 θα φύγω.

είναι εξάρτηση το άτιμο.χεχε

Να μας έρχεσαι.

Ανυπομονούμε όμως και για δικό σου κείμενο.

Ανώνυμος είπε...

όνειτα όνειρα, κι άγνωστες φωνές μου..του φευγιου μου όνειρα κι άγνωστες μορφές μου..

orestis είπε...

Ανώνυμε:
1) Γιατί ανώνυμος;

2) Αφιέρωση ή απλά είπες τα δικά σου ;