Κυριακή 13 Μαΐου 2007

Χτίζοντας

Μου λες να πάμε για καφέ

μα η φωνή μου λέει άστο μωρέ.

Μου λες να πάμε σινεμά

μα πάντα λέω, άλλη φορά.

Μου λες να βγούμε να τα πιούμε

μα εγώ φοβάμαι, τι θα πούμε.

Χτίζοντας τα όνειρα μου

σε έχω προσλάβει μοναξιά μου.

Είσαι εργολάβος περιωπής

να η μαγεία της στιγμής.

Είμαστε χτισμένες σε ένα τοίχο

λευκό το χρώμα σ'αυτό το μύθο.



Ο φίλος μου ο fermat έγραψε μια πολύ καλή απάντηση στο υπάρχον ποιήμα, οπότε σκέφτηκα ότι θα έπρεπε να τη δημοσιεύσω. Κρίμα τόσο ταλέντο να πάει χαμένο στα σχόλια.

Θα γκεμίσω εγώ τα τείχη

να σε βγάλω από τη ληθη

Δικηγόροι κι εργολάβοι

μάγκες, φουσκωτοί και μπράβοι

αν έρθουνε και μου την πούνε

τον μπελά τους θα τον βρούνε!

Σήκω, πάμε σινεμά

Δεν ακούω μη και μα...

Α, και πες στη μοναξιά

να φορέσει τα καλά

γιατί μετά απ'τό "ΠΛΑΤΕΙΑ"

θα της κάνουμε κηδεία.

6 σχόλια:

Πλεκτά Χειροποιήματα είπε...

Τα σχόλια στο katinaki.blogspot.com τα κοιτάς καθόλου;;; :-p

Ανώνυμος είπε...

Θα γκεμίσω εγώ τα τείχη
να σε βγάλω από τη ληθη
Δικηγόροι κι εργολάβοι
μάγκες, φουσκωτοί και μπράβοι
αν έρθουνε και μου την πούνε
τον μπελά τους θα τον βρούνε!
Σήκω, πάμε σινεμά
Δεν ακούω μη και μα...
Α, και πες στη μοναξιά
να φορέσει τα καλά
γιατί μετά απ'τό "ΠΛΑΤΕΙΑ"
θα της κάνουμε κηδεία!

orestis είπε...

@ merawen δικαιολογία πρώτη: απουσίαζα και επέστρεψα πριν μια ώρα.

Δικαιολογία δεύτερη: το κατινάκι υπάρχει για να βγάζω τον κάφρο εαυτό μου, οπότε δεν τα κοιτάω συχνά.

Τέλος όμως οι δικαιολογίες γιατί πριν απαντήσω από εδώ ήμουν στο κατινάκι και έγραφα την απάντηση στο σχόλιο σου. :-P

@ fermat τι ήταν αυτό; Είσαι καλός ρε. Να κάνουμε κανά ντουετάκι.
Το ότι με υποσκιάζεις στο ίδιο μου το blog το αφήνω να πέσει στο κεφάλι σου.

Πλεκτά Χειροποιήματα είπε...

Τον κάφρο εαυτό σου???
Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ το Κατινάκι!!! :-)
Τέλος πάντων, εγω θα στέλνω comments και στα 2 τότε για να είμαστε και οι 2 ευχαριστημένες!!!

Ελπίζω οι δουλειές να πήγαν πολύ πολύ καλά και να μήν χρειάστηκε να βρείς δικαιολογίες και γι'αυτές! ;-)

Φιλάκιααα

-ως πoτε; -ως το τελος! είπε...

το "περιωπής" γράφεται με ωμέγα, φιλόλογε!

Yasasu

orestis είπε...

@ merawen και μένα μου αρέσει και ας έχω καιρό να γράψω ως κατίνα.
Ευκαιρία τώρα που βρήκα κοινό να το ξαναπιάσω. Λέγοντας κάφρο το εννοούσα σε αντιδιαστολή με το "συνωμοσία του σύμπαντος" που έχει μια πιο γλυκανάλατη να το πω, ρομαντική να το πω μορφή. Σχολίαζε και στα 2 και όλα και όλοι καλά.
Φιλιά και σε σένα

@ ως πότε ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ.

Αλλά όταν το έγραφα κάτι μου φαινόταν λάθος αλλά δεν μπορούσα να το εντοπίσω.
Θα το φροντίσω τώρα μου έδωσες τα φώτα σου.