Τρίτη 29 Μαΐου 2007

Αποχαιρετισμός

Μωρά μου είμαι φευγάτη
αύριο βράδυ θα' μαι Βαγδάτη.
Μωρά μου φεύγω το πρωί
έχω στα χέρια το χαρτί.
Μωρά μου θα περάσω φίνα
φιλάκια έχετε απο' την Κίνα.
Μωρά μου δεν θα σας ξεχάσω
απλά για λίγο θα το σκάσω.
Μώρα μου θα' ρθω πίσω τέζα
είναι στη μέση και η Τερέζα.
Εξάλλου πρέπει να γυρίσω
έχω μετά να σφουγγαρίσω.
[Αύριο φεύγω ταξίδι αναψυχής. Οπότε με ανεβασμένα κέφια το "τραγουδάω" στα "μωρά" μου (τους γονείς μου) που θα τους λείψω και στην Τερέζα μου (ο σκύλος μου) που κοιμάται στη βαλίτσα, γιατί νομίζει πως έτσι θα με εμποδίσει να φύγω.]

8 σχόλια:

Neverlandean είπε...

Καλό ταξίδι Orestis!!! Να περάσεις τέλεια! Και με το καλό να σου 'ρθουν και νέες εμπνεύσεις στα ξένα! :)

orestis είπε...

Ευχαριστώ καλέ μου.

Οι εμπνεύσεις είναι ήδη καθοδόν.

APSOY είπε...

Βαγδάτη...;)
Χμμμ...
ΣΜΑΚ!

orestis είπε...

Καλό μου, μην σου μπάινουν ιδέες.

Η Βαγδάτη ήταν ποιητική αδεία, για να κάνει ρίμα με το φευγάτη.

Δεν θα ξαναμπώ σύντομα.

Είμαι διακοπές και εδώ και μια ΄ψρα έχω κολλήσει μπροστά στο pc.

Αποτοξίνωση.

Φιλάκια

Wrong Guy είπε...

Na peraseis kala babe. Tha se perimenoume!

orestis είπε...

Ευχαριστώ πολύ.

Ήδη περνάω καλά, αν εξαιρέσεις το περπάτημα.

Θα σας έρθω πίσω πλήρως ανακαινισμένη.

Neverlandean είπε...

Τα σχόλια όμως βλέπω πάνε σύννεφο! Τι σόι διακοπές κάνεις Orestis; :P

orestis είπε...

Το ήξερα ότι εσύ και ο apsoy έχετε συνωμοτήσει για να μην μπάινω στο blog και να χάσω τος αναγνώστες μου.

Άλλα δεν θα πιάσει το κόλπο.χεχε

Σοβαρά τώρα ήμουν έξω όλη μέρα, τώρα γύρισα στο σπίτι να φάω, να κάνω ένα μπάνιο και να ξαναβγώ.

Ε και μπήκα λίγο να χαζέψω.

Κάθε μέρα θα μπαίνω για λίγο.

Να σας μεταδίδω απευθείας τα νέα μου.

Φιλάκια