Παρασκευή 1 Ιουνίου 2007

Έλεος

Μετά από ένα συγκλονιστικό ταξίδι, κατά τη διάρκεια του οποίου, ο πιλότος έκανε φιλότιμες προσπάθειες για να πέσουμε και εγώ για να γελάσουμε, προσγειώθηκα στην Γηραιά Αλβιώνα. Χάλια ο καιρός, βροχή και κρύο. Αυτό ήταν είπα μέσα μου, "θα πάθω πνευμονία". Το ότι πήγα η καλή σου με ότι πιο καλοκαιρινό είχα στην ντουλάπα δεν π ιάνεται, ο καιρός στην ηλίθια χώρα φταίει.
Τα καλύτερα ήρθαν μετά. Άθλιο το μετρό, ζέστη μέχρι αηδίας και η μυρωδιά αφόρητη. Και γω με ένα ηλίθιο χαμόγελο να τα βλέπω όλα όμορφα και γραφικά. Και την απλυσιά δείγμα κουλτούρας την έβλεπα. Να χαζογελάω όλη την ώρα και να τους σχολιάζω όλους. Το τι βρισίδι έριξα δεν λέγεται. Πολύ το διασκέδασα και το διασκεδάζω ακόμη. Κρυφή ελπίδα- φοβία να βρίσω κανένα Έλληνα. Εκεί να δεις γλέντια.
Η αποθέωση ήρθε με την άφιξη στην περιοχή που θα μένουμε. Όλοι μαύροι, Ινδοί και Πακιστανοί. Δεν είμαι ρατσίστρια προς θεού, αλλά στην Αγγλία ήρθα ρε πούστη μου και ψάχνω τους Άγγλους με το μικροσκόπιο. Αφού κάποιες στιγμές νιώθω ότι παίζω στο "χαμένοι στην μετάφραση". Γιατί ξέχασα να πω για τους Ασιάτες. Είναι πολλοί, απίστευτα πολλοί.
Τέλος πάντων με τα πολλά και τα λίγα πέρασε η πρώτη μέρα της προσαρμογής και περάσαμε στη δεύτερη. Κύλησε ομαλά (όποιος το χάψει είναι βλάκας) μέχρι που έπρεπε να πάμε στο super market να ψωνίσουμε. Αυτό ήταν. Στο διάδρομο με τα ποτά με έχασαν. Το τι μπύρα πήρα δεν λέγεται. Και το πόσα ποτά έχω ακόμα να δοκιμάσω επίσης δεν λέγεται. Βρήκα τη χαρά μου λέμε. Ήρθα στην best town ever.
[Προς τους επικριτές μου, που διαφωνούν γιατί γράφω, ενώ είμαι σε διακοπές, η απάντηση είναι απλή. Με ξεκουράζει και είναι ένας τρόπος να κάνω μεάδωση του ταξιδιού μου.]
Φιλάκια και θα επανέλθω.

9 σχόλια:

Wrong Guy είπε...

Bλέπω ζεις μεγάλη ζωή Ορέστη!Να περάσεις τέλεια και να τους πεις ότι σε κανένα μήνα θα έρθω και εγώ!!!

orestis είπε...

Tο τέλεια δεν περιγράφει καν το πως περνάω.

Κοίτα μετά από μένα δεν ξέρω αν θα αντέξουν και σένα.χεχε

Χθες να φανταστείς έριξα καταλάθος το ηχείο του μαγαζιού στο Camden.

Eγώ να βρίζω ελληνιστί και αυτοί να τα έχουν δει όλα.

Neverlandean είπε...

Ο επικριτής 1 δε θα επικρίνει αυτή τη φορά αλλά θα χαρεί που περνάς τόσο καλά. :)

APSOY είπε...

ο επικριτής Νο.2, ποιός είναι άραγε;;;
Ντροπή του όποιος και να είναι!
Ακους εκεί!!! Αφού την ξεκουράζει λέμε! Και την oresti να γράφει, κι εμάς να τη διαβάζουμε...;)
Ώχουυυυυυυυυυυ!

Α... μόλις μίλησα στο τηλ. με τον επικριτή Νο2...
Σου στέλνει ένα...
ΣΜΑΚ! :)

Πλεκτά Χειροποιήματα είπε...

Ελπίζω και εύχομαι να περνάς ΤΕΛΕΙΑ!!! *Φιλάκια*

Marvin είπε...

ρωτα και εμας που ειμαστε 3 χρονια στο Λονδινο... Ακόμα τους ψάχνoυμε με το μικροσκόπιο τους Άγγλους!

orestis είπε...

Μάρτιν.

Καλώς όρισες.

Αν θέλεις έλα να ψάξουμε παρέα.

orestis είπε...

Γλυκιά μου merawen σε ευχαριστώ πολύ.

Marvin είπε...

καλως σας ήβρα! Άστα, εχω παραιτηθεί καιρό τώρα!