Σάββατο 9 Ιουνίου 2007

Όλα εδώ πληρώνονται

Χθες βγήκαμε για ποτάκι. Εμείς σχετικά αργά, οι άγγλοι από νωρίς και για πολλά ποτά.
Στις 11 ήταν όλοι σχεδόν τύφλα. Με μια μπύρα στο χέρι και έξω από το μαγαζί καθώς μέσα δεν υπήρχε χώρος. Δεν με ξένιζε πια το θέαμα. Είχα και διάφορα στο κεφάλι μου.
Όταν αποφασίσαμε να βγούμε, ήρθαν ακάλεστες (τι τρόποι θεέ μου) οι ενοχές μου και έφεραν και τα φιλαράκια τους, τις τύψεις, από κοντά. Η διάθεση πεσμένη, αλλά είπαμε να κάνουμε μια απόπειρα να πάμε κάπου να περάσουμε όσο μπορούμε καλά. Βγαίνοντας από το μετρό, η φίλη μου μιλούσε στο κινητό και εγώ άναψα τσιγάρο. Τότε ακούστηκε το μπαμ. Η φίλη γύρισε έντρομη και με ρώτησε "Είσαι καλά;". Εγώ γελώντας είπα "Ναι...". Ο δε οδοκαθαριστής που με χτύπησε με το καροτσάκι του δεν έκανε καν τον κόπο να με ρωτήσει πως είμαι. Γύρισε στη φίλη μου και της είπε " Is she ok?". Ναι ρε βλάκα, καλά είμαι ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
Ευτυχώς τη γλύτωσα με κάτι μελανιές μόνο στον αριστερό γλουτό. Αλλά το είχα πιάσει το μήνυμα. Καλά να πάθω που όχι μόνο περνάω τόσο καλά, αλλά δεν θέλω να γυρίσω και δεν μου λείπει τίποτα και κανένας από όσα και όσους άφησα πίσω (φυγή από την πραγματικότητα το λένε οι ειδικοί). Και να τελείωνε εκεί θα ήταν καλά. Πήρα τηλέφωνο τη μαμά μου (δεν μου λείπει, αλλά once μαμάκιας, always μαμάκιας) και δεν με κατάλαβε...Νόμιζε ότι είμαι από αυτές τις κοπελίτσες που τηλεφωνούν Σάββατο μεσημέρι για ενημέρωση. Το τι κλάμα έριξα δεν λέγεται. "Έτσι τους λείπω λοιπόν; Δεν αναγνωρίζουν τη φωνή μου;"
Ηθικό δίδαγμα λοιπόν. Προσοχή στους οδοκαθαριστές, (σε) καθαρίζουν όντως. Όσο για μένα, θα γυρίσω πίσω και αντί να αποφεύγω την πραγματικότητα, θα την αντιμετωπίσω. (λέμε τώρα)
Το σημερινό ποστ - εξομολόγηση αφιερώνεται στον Apsoy. Όπως κατάλαβες δεν χάθηκα στη λίμνη, αλλά στο πεζοδρόμιο. Σήμερα όμως θα προσέξω να μην πάθω τίποτα. Αφού θα γυρίσω, ας το κάνω αρτιμελής.

12 σχόλια:

Nikos είπε...

giati milas gia sena sto thiliko enw legese orestis? prospathw na katalavw apo ayta pou grafeis alla den katalava.

APSOY είπε...

Ορέστη μουυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!!

Μισό... να διευκρινήσω στον Mr.F ;)

Φαμπ? Είναι Η Ορέστης!!! :)))

...και συνεχίζω... που είχα μείνει...Α, ναι...

Ορέστη μουυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!
:)))
Τι κάνεις;
Καλά;
Οι μελανιές;
Ε, μα τον βλάκα τον οδοκαθαριστή!
Η μητέρα σου;
Καλά; Τι της πούλησες;Πιστωτική;(χεχε)
Πάιζω με τον πόνο σου;
Καλά... σταματάω! :\

Καλώς ήρθες άσωτη!!!
Και...ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωω για την αφιέρωση!:))))))
σνιφ...
Θέλω να ευχαριστήσω και το Θεό, τους γονείς και του φίλους μου, και...
(μούμπλε, μούμπλε, μούμπλε...):Ρ

ΣΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚ!

orestis είπε...

@ mr.f καλά λέει ο apsoy είμαι Η.

@ apsoy μου το χάλασες. Θα έλεγα κάτι του τύπου "ψάχνω την ταυτότητα μου", αλλά πρόλαβες να πεις την αλήθεια. Δεν πειράζει.

Καλά είμαι.

Οι μελανιές δεν πονάνε τόσο σήμερα.
Η μαμά καλά, πήρε ένα σετ κατσαρόλες.χεχε

Καλώς σας βρήκα.

Έχω και άλλα νέα, αλλά υπομονή ως το επόμενο ποστ.

Κράτα ότι χθες είδα το ξημέρωμα γιατί ήμουν έξω μέχρι πρωίας.

Σμουτς.

APSOY είπε...

Mr.F?
Αγνόησε το προηγούμενο σχόλιο μου.
Το Ορέστης ψάχνει την ταυτότητα του...:Ρ
;)

(όπως όλοι μας άλλωστε... ειδικά το apsoy...):Ρ

ΟΡΕΣΤΗ ΜΟΥ?
Το ξημέρωμα, ε;
Αααααχ... το ριμάδι, κάθε πρωί το ίδιο πράγμα κάνει..., αλλά το βλέπουμε κάθε φορά τόσο διαφορεικό!?!?!
Περιμένουμεεεεεεε
Σμακ!

Wrong Guy είπε...

Σε βλέπω να σε μαζεύουμε χαράματα, σε πλακόστρωτα στενάκια, καπνοί να βγαίνουν από παντού, οδοκαθαριστές να σκουπίζουν τα απομεινάρια μιας άγριας νύχτας, και τα κομμάτια σου διασκορπισμένα σε όλο το Σόχο...

ΥΓ. Πες μας τι πίνεις και που, για να πάμε και εμείς. Σου είπα σε κανένα μήνα θα πάω Λόντον. Κάνε μας μια ξενάγηση, τι είναι προχώ τώρα!

orestis είπε...

@ apsoy το ξημέρωμα καταπληκτικό στους δρόμους του Λονδίνου.

Αν ερχόταν και το ρημάδι το night bus στην ώρα του, όλα τέλεια.

@ wrong guy θα σου ετοιμάσω λίστα σύντομα.

Αυτό που νομίζω όμως ότι "επιβάλεται" να κάνεις, είναι να έρθεις με τον φάτσα σου και να γυρνάτε στα πάρκα (θα δημοσιευτεί σχετική φώτο)

Όσο για ποτά παίζει τρελά το μοχίτο και η χαϊπιρίνια (όπως να' ναι τα γράψα, αλλά κατάλαβες πιστεύω) αλλά must είναι double vodka with red bull, εγώ χθες απογειώθηκα με 2 τέτοια και πολλά άλλα.

Wrong Guy είπε...

Καλά δε σου έλεγε κανείς ότι το ρεντ μπουλ δεν κάνει να το πίνεις με αλκοόλ;και μάλιστα νταμπλ;
Βόλτες με το φάτσα ε;;Αχχχ!!!Το έπιασα που το πας, αλλά δε θέλω να γκρινιάζω βραδιάτικα.
Θα ακολουθήσω τη διαδρομή σου κατά γράμμα, και προς τιμήν σου θα προσκυνήσω τα μέρα που πήγες. Πως έκανε την κρουαζιέρα ο Χριστόδουλος "Στα βήματα του Απόστολου Παύλου"; Κάπως έτσι θα είμαι και εγώ. Παρεπιπτόντως, επειδή δεν μαθαίνεις νέα από την πατρίδα τώρα που είσαι μακριά, και επειδή θα σε ενδιαφέρει, ο Χριστόδουλος χθες δεν αισθανόταν καλά και εισήχθη σε κλινική. Εσύ όμως συνέχισε τις διακοπές σου. Θα σε ενημερώνω για την πορεία της υγείας του!

orestis είπε...

Μου το λέγαν ρε συ, αλλά με τέτοιες τιμές ήθελα κάτι να με πιάσει γρήγορα(από το 2 ποτήρι).

Μαλακίες βέβαια τον κ--ο μου ήπια πάλι.

Δεν το πήγαινα κάπου. Εσύ τι έπιασες; Απλά το είπα γιατί εδώ δεν παίζει λογοκρισία, πουθενά όμως. Κυκλοφορούν άνετα παντού.

Έλα ρε ο μακαριότατος. Κρίμα.

Περιμένω εναγωνίως τις εξελίξεις.

Αυτό που πρέπει να κάνεις (ναι το έκανα) είναι να οδηγήσεις αυτοκίνητο εδώ. Εγώ βρήκα ένα φουκαρά και μου το' δώσε(ήθελε να πάρει new). Ευτυχώς ήταν βράδυ και σε ερημική συνοικία. Πολύ γέλιο. Είχα αφελώς την ψευδαίσθηση πως επειδή είμαι αριστερόχειρας θα μου είναι πιο εύκολο. Χαχαχα. Δεν στρίβει σου λέω. Θα υπάρξει σχετικό post δεν λέω άλλα.

Neverlandean είπε...

Αχ, Orestis τι ωραία που περνάς, you bitch! Ακόμα και όταν στουκάρεις με τους οδοκαθαριστές. Ζηλεύω. :)

Wrong Guy είπε...

Αυτό έπιασα και εγώ, για αυτό είπα να μην αρχίσω να γκρινιάζω που εδώ δεν μπορώ να το κάνω.

Γαμάτο αυτό με την οδήγηση!θα ήθελα και εγώ να αδηγήσω!Δε στούκαρες;

tzonakos είπε...

Ηθικό δίδαγμα !
Ποτέ δε προσφέρεις γλουτό σε οδοκαθαριστή. Θα σε απατήσει με τη φίλη σου.
( Συν οτι αμα σε πετύχει στο Δόξα Κωλί, μετα δεν θα τη βλέπεις τη μελανιά )

Ετσι ειναι η ζωή, συνέχεια μαθαίνουμε.

orestis είπε...

@ never αν μάθεις όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες του ταξιδιού, θα με ζηλέψεις κι άλλο. Οπ'οτε δεν λέω τίποτα.

Κακιασμένη είμαι ε;

@ wrong δεν στούκαρα γιατί δεν το οδήγησα αρκετή ώρα. Εμπειρία ζωής. Το συνιστώ.

@ τζονάκο μας ήρθες φουριόζος βλέπω.
Είχες έμπνευση. Πάντα τέτοια.