Τρίτη 26 Ιουνίου 2007

Horis esena - Efstathia

11 σχόλια:

Neverlandean είπε...

Λοιπόν Orestis, θα πάρεις τον Παναγή (έτσι δε λέγαν τη φίλη σου;) και θα πετάξετε κατευθείαν για Λονδίνο! Δε μπορεί, τη δεύτερη φορά θα πιάσει!

Ζαμπόν χωρίς λιπαρά.

orestis είπε...

Καθόλου κακή ιδέα.

Ο Παναγής δεν ξέρω αν ψήνεται(ναι, έτσι τη λένε)

Αλλά τι θα πιάσει τη δεύτερη φορά;

Σακούλες με αυταπάτες.

Neverlandean είπε...

Σουσ! Θα πιάσει!

Λόγια ντεκαφεινέ.

orestis είπε...

Ναι, αλλά τι;

Δεν καταλαβαίνω.

Βαρετό σερφάρισμα στο internet.

Wrong Guy είπε...

Eμένα με αρέσει το τραγουδάκι αυτό. Και η Ευσταθία γενικά.

Το πιστεύεις ότι το έχω νιώσει αυτό που λέει; Να μην έχω κανένα ενδιαφέρον στη ζωή και για να γεμίζει να πηγαίνω να καταναλώνω ότι μπορείς να φανταστείς.

Αλλά το ζαμπόν χωρίς λιπαρά το συνεχίζω. Ή μάλλον τη γαλοπούλα. Γιατί είμαι και της υγιεινής.

Ζέστη ε;Το έκαψα και γω!

Ανώνυμος είπε...

Παρέμβαση:
Θέλει μαγκιά για να αρνηθείς της σιγουριάς τα κυβικά,
για έναν έρωτα να πεις "εγώ δε ζω με δανεικά"...
Σμακ.

orestis είπε...

@ wrong μαζί σου απλά.

Και γω το έχω νιώσει.Αχ, βαχ.

Εγώ έχω καεί προ πολλού.

@ Έλα που δεν ξέρεις είπα και γω που χάθηκες.

Σοβαρά τώρα λέει "δε ζω με δανεικά"; γιατί εγώ πίστευα ότι λέει "θα ζω με δανεικά".

Αποκάλυψη τώρα ήταν αυτό.

Άρα: θεϊκή παρέμβαση

Neverlandean είπε...

"Θα" λέει.

:*

orestis είπε...

Never πάντα ενημερωμένος.

Ευχαριστώ.

Φιλιά

-ως πoτε; -ως το τελος! είπε...

Αυτό είναι το κουλτουριάρικο αντίστοιχο του
"χωρίς εσένα ο πόνος δραματικά θα χειροτερέψει" ;;;;

orestis είπε...

Κουλτούρα μπορεί, αντίστοιχο όχι.

Το άσμα της Δέσποινας λέει "χωρίς εμένα ο πόνος δραματικά θα χειροτερέψει"

Ανενημέρωτο σας πιάνω αγαπητέ.:P