Πέμπτη 21 Ιουνίου 2007

Εξομολόγηση

Σήμερα ξύπνησα πάλι. Το πρωινό ήρεμο, όπως κάθε μέρα, από τότε. Ο καφές άνοστος, κρύος. Οι κινήσεις αργές, νωχελικές. Πάλι πρέπει να βγω στο φως, πάλι πρέπει να αντιμετωπίσω τους άλλους. Γαμώτο. Αφήστε ήσυχη επιτέλους. Σήμερα θέλω να μείνω σπίτι. Σήμερα θέλω πάλι να τον σκεφτώ.
Βγήκα τελικά. Όμορφη η πόλη το πρωί, μα δεν με γεμίζει. Πάω στη δουλειά. Καλημέρες σκορπίζονται, μα δεν μου φτάνει. Πάλι θα θρηνεί, σας ακούω που ψιθυρίζετε, σαν να μην είμαι εκεί. Δεν θέλω να είμαι εκεί. Θέλω να είμαι στην αγκαλιά του.
Γύρισα σπίτι. Έβαλα πυζάμες. Εκείνες τις ωραίες, μα δεν ωφελεί. Κοίταξα τα μηνύματα στον τηλεφωνητή. Πάλι σιωπή. Έτοιμο φαγητό. Η ταινία είναι ότι πρέπει. Έτοιμος ο έρωτας, μα λείπει.
Μου χαιδεύεις τα μαλλιά. Έλα λέω, άσε με να κοιμηθώ. Με κοιτάς στα μάτια και το λες. Πόσο όμορφα αλήθεια. Νιώθω τα χείλη σου να ενώνονται με τα δικά μου. Ευφορία. Όμως στη ζέστη χάνεται. Πάλι ξύπνησα. Τώρα αρχίζει ο εφιάλτης.


[Καλή μου merawen για σένα, για μένα, για όλους μας. Συγγνώμη που δεν έχει το χαρούμενο τέλος, που σου υποσχέθηκα, αλλά ξέρεις εσύ. Έτσι δεν είναι; Θα ΄ρθει άλλο, πιο χαρούμενο και όλο δικό σου.]

Άκου, τι άκουγα. Λειβαδάς, "Δειλά"

4 σχόλια:

Wrong Guy είπε...

Ο εφιάλτης διαρκεί όσο εμείς θέλουμε.

orestis είπε...

Εγώ απλά όταν με ρώτησαν , αν θέλω διαρκείας εισιτήριο, είπα ναι, γιατί νόμιζα ότι ήταν σινεμά.

Πέρα απ' την πλάκα, έχεις δίκιο.

Απλά μερικοί γουστάρου(ν)με να το βιώσουμε γερά στο πετσί μας.

Αλλά να σου πω την αλήθεια, τι πολύ τι λίγο, εφιάλτης είναι....θα περάσει(;)

Πλεκτά Χειροποιήματα είπε...

Μόλις το διάβασα...ήμουν εκτός!!! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου...και το ευχάριστο η μή τέλος το φτιάχνουμε εμείς...!!!

*Φιλάκι*

orestis είπε...

merawen it was my pleasure.

Το φτιάχνουμε εμείς λες;

Μήπως μπορείς να μου δώσεις τη συνταγή, γιατί την έχασα;

Φιλιά