Παρασκευή 22 Ιουνίου 2007

Ερωτηματολόγιο

ΒΟΗΘΕΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ, ΑΘΕΟΙ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ:

1) Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω από το ανεβάζω 3 ποστ τη μέρα (Χριστέ μου).

2) Απλά είχα έμπνευση.

3) Νομίζω τσάτισα το σύμπαν και εδώ θέλω τη βοήθεια σας.

4) Να αλλάξω τον τίτλο του μπλογκ, να φτιάξω και τρίτο ή να κάνω πως δεν ξέρω το σύμπαν στην αυριανή σύσκεψη της εταιρίας;

Οι καλύτερες απαντήσεις θα λάβουν μέρος στην κλήρωση με δώρο.... ένα ταξίδι σε παράλληλο σύμπαν, που δεν έχει όρεξη για αστειάκια.


ΥΓ. Ξέρω πως βλέπω πολλή τηλεόραση, γράφω και 3 ποστ την μέρα, ενδιαφέρον ζωή δεν μπορείς να πεις. Σε καλό μου νυχτιάτικα. Τι με πιάσε; Τι να περιμένει αύριο άραγε;χεχε

4 σχόλια:

tzonakos είπε...

Φτιάξε τρίτο βλόγκ και βάλε συνέταιρους άντρες με γυνακεία νικς.
Χαμός, μπέρδεμα.
Ειναι φορές που θέλω να βάλω κι εγω 3-4 ποστς την ημέρα, κι άλλες φορές κανένα ποστ τη μια, 3 την άλλη.
Σκέφτημα μη γίνομαι κουραστικός.
Δεν ξέρω, η αληθινή ζωή ειναι εκει έξω, αλλα συχνά αν δν πείς αυτο που έχεις μέσα σου θα σκάσεις.
Γράφε οταν έχεις έμπνευση, και τον υπόλοιπο καιρό διάβαζε, κάνε ψώνια, σέξ, κανα μπανάκι, όπως βγεί.
Στην δική μου εταιρεία - ασχετο - ήδη κάνω πως δεν ξέρω κανέναν.
Καλημέρα σου

orestis είπε...

Καλημέρα και σε σένα.

Ενδιαφέρουσα προσέγγιση.

Κοίτα, αυτό κάνω ήδη, γράφω όταν έχω έμπνευση και για να πω αυτό που έχω μέσα. Υπάρχουν και άλλα πράγματα φυσικά. Απλά το έγραφα τόσο πολύ με έβαλε σε σκέψεις. Μήπως δεν έχω κάτι άλλο να κάνω;

Έχω. Απλά είναι κάποιες φάσεις της ζωής, που έρχονται πολλά μαζί και το σύστημα πέφτει. Τότε θέλω να κλείσω για λίγο τις παρτίδες με την αληθινή ζωή και να χαθώ στη φαντασία του δικτύου, του μπλογκ.

Αυτό με τα γυναικεία νικς καλό ακουγέται.

Εμένα πάλι κάνουν πως δεν με ξέρουν.χεχε

tzonakos είπε...

Εχεις ενδιαφέρον γράψιμο και θα έλεγα οτι φαίνεται πως γράφεις οταν σου ρθει.
Φαίνεται όμως και οτι μερικές φορές θες οπωσδήποτε να γράψεις κάτι που έχεις μέσα σου αλλα ακόμα δεν ειναι εντελώς ξεκάθαρο.
Ισως να το παθαίνω κι εγω αυτό.
Δεν λογοδοτούμε σε κανέναν, σε όποιον αρέσουμε.
Σήμερα ειδα κολλητό που ειχα να τον δω ενα χρόνο σχεδόν.
Ειχε χαθεί μετά απο νετ-μπερδέματα στα οποία δεν έφταιγε και έπαθε ζημιές απο αυτά στην έξω ζωή του.
Δεν είναι ο μόνος, σε πολλούς έχει συμβεί αυτό.
Υπάρχει και η ζωή η έξω και η "μέσα". Δεν ειναι απαραίτητο να μπλέξουν μεταξύ τους. Και αν αυτό συμβεί, ειτε μέσα μας είτε σε σχέση με άλλους, πάντα με προσοχή.

Φιλιά.

orestis είπε...

Τι εννοείς δεν είναι ξεκάθαρο;

Είναι σαφές το "σε όποιον αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε"

Εγώ γράφω γιατί, γουστάρω και όποιος θέλει τα διαβάζει.

Νομίζω ότι μπλέκουν οι ζωές.

Αυτό που βλέπεις έξω, το κάνεις γραφή μέσα.

Ευχαριστώ για το "ενδιαφέρον γράψιμο" που είπες.