Σάββατο 16 Ιουνίου 2007

Εμείς οι δυο

" Φεύγω για να μείνω μόνη μου στον μάταιο κόσμο.

Φεύγω γιατί θέλω να είσαι η επιλόγη μου και όχι η ανάγκη μου.

Νεφέλη"

Κάθε φορά που διάβαζε το σημειώμα της, το τελευταίο της σημείωμα, δάκρυζε. Αν και είχε καταλάβει γιατί έφυγε, πίστευε πως δεν θα ξαναγυρίσει. Το υπόλοιπο κείμενο απλά το επιβεβαίωνε. Το σημείωμα ήταν κολλημένο στον τοίχο του γραφείου του, στο οποίο δεν έμπαινε ποτέ κανείς. Μόνο εκείνη είχε πρόσβαση. Πήγαινε, καθόταν στα γόνατα του, τον φιλούσε στο μάγουλο, έγερνε το κεφάλι της στο στέρνο του και έμεναν έτσι, για λίγο. Ήταν κάτι σαν ιεροτελεστία, για να του δείξει πως πέρασε αρκετό χρόνο απομονωμένος και έπρεπε να γυρίσει στην πραγματικότητα.
Από τότε που έφυγε, έμεινε στο γραφείο του και με την πραγματικότητα δεν είχε πολλές επαφές. Είχε παραιτηθεί σχεδόν από όλα. "Φάνη, ρε μαλάκα, σύνελθε." του έλεγαν οι φίλοι του, που δεν ήξεραν. "Ρε Φάνη, φαντάσου να την γούσταρες πως θα έκανες." έλεγαν οι φίλοι του, που ήξεραν. Σε αυτούς που δεν ήξεραν, έλεγε ότι θα του περάσει. Σε αυτούς που ήξεραν όμως, δεν έλεγε τίποτα. Πίστευε πως δεν θα καταλάβαιναν το ιδιαίτερο δέσιμο που είχε με την Νεφέλη, επείδη ήταν γυναίκα και εκείνος gay.
Αυτό που είχαν όμως οι δυο τους ήταν κάτι βαθύ και ουσιώδες. Αλλά όχι προσδιορισμένο. Τους έδενε φιλία, αγάπη και ένας περίεργος ερωτισμός, που ποτέ δεν είχε, ούτε επρόκειτο φυσικά, να εκδηλωθεί. Δεν τους ενδιέφερε όμως να βάλουν ταμπέλα στη σχέση τους. Τυχαία η ζωή τους έφερε κοντά και είχαν αποφασίσει να το χαρούν. Θυμόταν την πρώτη μέρα που η Νεφέλη χτύπησε το κουδούνι σε κατάσταση υστερίας. Είχε πιάσει τον αρραβωνιαστικό της με άλλη, για την οποία αργότερα την χώρισε και λίγο μετά την παντρεύτηκε. Το χτύπημα μεγάλο και εκείνη εύθραυστη. "Πορσελανίνι μου" την έλεγε και έσκαγαν στα γέλια.
"Αποκουμπάκι μου" τον έλεγε εκείνη με τη σειρά της και πάλι γελούσαν. Η συγκατοίκηση τους, ήρθε εντελώς φυσικά. Εκείνος ήταν το στήριγμα που χρειαζόταν, και εκείνη η συντροφιά που επιθυμούσε ο Φάνης. Ήταν δημιουργική περίοδος και για τους δυο τους. Ο Φάνης ζωγράφιζε σαν τρελός και η Νεφέλη ξαναπιάστηκε με την γραφιστική, με μεγάλη επιτυχία. Όλα κυλούσαν ομαλά, ώσπου μπήκε στη ζωή τους ο έρωτας.
Δεν το είχαν σκεφτεί, ούτε το είχαν συζητήσει, αλλά μάλλον ήταν δεδομένο, ότι ο καθένας θα μπορούσε να φέρνει τον "δεσμό" του στο σπίτι. Με τη διαφορά, ότι η Νεφέλη δεν είχε όρεξη για έρωτες, ενώ ο Φάνης, είχε τρελή πέραση τον καιρό εκείνο. Δεν ζήλευε γιατί ήταν ερωτευμένη μαζί του, όπως υποστήριζαν οι κοινοί τους φίλοι. Ζήλευε γιατί η σχέση τους δεν ήταν όπως παλιά. Σπάνια είχε τον χρόνο να τα πουν ή να μιλήσουν για τα προβλημάτα τους. Τώρα τα έλεγε με τον φίλο του αυτά. Όταν λοιπόν ένα απόγευμα ο Φάνης γύρισε από εκδρομή, βρήκε το σπίτι άδειο και το σημείωμα στον τοίχο του γραφείου.
Δεν πίστεψε ότι έφυγε γιατί τον αγαπούσε, αλλά γιατί ένιωσε μόνη της, χωρίς εκείνον, το "αποκουμπάκι" της. Το περιεχόμενο του σημειώματος τον δικαίωσε. Γι' αυτό έπεσε σε μελαγχολία και κατηγορούσε τον εαυτό του. "Γιατί έφυγε; Και οι δύο έπρεπε κάποια στιγμή να φτιάξουμε τη ζωή μας.
Γιατι την πείραξε τόσο;" ρωτούσε συνέχεια, μα απάντηση δεν έπαιρνε.
Ήταν Σάββατο, όταν αποφάσισε να περάσει μια βόλτα από τον Χάρη. Πόση υπομονή είχε δείξει και εκείνος. Πρέπει να ήταν πολύ ερωτευμένος μαζί του, για να ανέχεται να τον βλέπει όποτε είχε όρεξη ο Φάνης, δηλαδή τις μέρες που δεν σκεφτόταν τη Νεφέλη.
Όταν γύρισε σπίτι, η πόρτα ήταν ξεκλείδωτη. "Πωπω, τι αφηρημένος που είμαι." μονολόγησε. Μπαίνοντας μέσα, είδε φως στο "γραφείο". Προχώρησε με την καρδιά του να χτυπάει σαν τρελή. Την είδε να κάθεται στην καρέκλα του, μελαγχολική και εύθραυστη όπως πάντα. "Γεια σου αποκουμπάκι. Σε περίμενα." του είπε μόλις τον είδε. "Νεφέλη. Πώς; Πότε; Γιατί;" ερωτήσεις άρχισαν να πλημμυρίζουν το μυαλό του, αλλά η φωνή της τον διέκοψε. "Έφυγα, γιατί έπρεπε να μείνω μόνη μου, όχι κολλημένη πάνω σου. Να σκεφτώ κάποια πράγματα, γιατί το γεγονός πως για μένα οι έρωτες τελείωσαν, δεν σημαίνει πως συμβαίνει το ίδιο και με σένα. Τέλος να γυρίσω, γιατί θα είσαι η επιλογή μου και δεν θα μείνω μαζί σου γιατί είσαι η ανάγκη μου, επειδή δεν μπορώ να πάω κάπου αλλού. Ήρθα, να είμαστε όλοι μαζί, εγώ, εσύ και οι έρωτες σου. Που ξέρεις, ίσως στο μέλλον, όταν γιατρευτώ, να φέρω και τους δίκους μου έρωτες στο σπίτι."
Αγκαλιάστηκαν, εκείνος κάθησε στην καρέκλα, αυτή στα γόνατα του, τον φίλησε στο μάγουλο και έγειρε το κεφάλι της στο στέρνο του. Έμειναν έτσι, όπως έκαναν πάντα.

[Apsoy μου, αφιερωμένο εξαιρετικά. Ήσουν άλλωστε η πηγή της έμπνευσης. Ελπίζω να σου αρέσει.]

19 σχόλια:

Phoebus είπε...

Πόσο όμορφο, πόσο γλυκό, πόσο τρυφερό;

Ανακαλύπτω σιγά-σιγά τον κόσμο των blogs και βρίσκω ότι υπάρχουν παντού όμορφα λουλουδάκια να γεμίσουν με εικόνες και άρωμα συναισθημάτων τον κόσμο μου.

orestis, με έκανες να νιώσω κάτι που λίγα από τα αγαπημένα μου βιβλία με έκαναν να νιώσω. εκείνο το σφίξιμο στην καρδιά, σα να άπλωσες το χέρι σου και να την έκλεισες μέσα στη χούφτα σου και να έβαλες όση δύναμη έχεις. Για να την κάνεις να βγάλει ό,τι άσχημο έχει μείνει μέσα και να κάνει χώρο γι' αυτό που θέλεις εσύ να περάσεις...

Το κείμενο είναι πραγματικά πολύ όμορφο...

thank you...

Neverlandean είπε...

Μωρή Orestis, γάμησέ με δηλαδή!! (Αυτό σημαίνει όλα όσα είπε ο Phoebus σε συμπυκνωμένη μορφή)

Διαβάζεις Διβάνη;
Σμακ! :)

Γάμησέ με κι εσύ ρε Phoebus! Ποτέ δε θα μπορούσα να περιγράψω καλύτερα αυτό το συναίσθημα. Μέχρι τώρα δε μπορούσα να το προσδιορίσω. Ευχαριστώ.
"εκείνο το σφίξιμο στην καρδιά, σα να άπλωσες το χέρι σου και να την έκλεισες μέσα στη χούφτα σου και να έβαλες όση δύναμη έχεις"

Σας μισώ αγαπώντας σας. :)
(Δεν έχω πιει)

orestis είπε...

@ phoebus εγώ σε ευχαριστώ, για τα καλά σου λόγια.

Αυτό ήθελα να κάνω, όχι να περιγράψω ένα συναίσθημα, αλλά κάνουν τους άλλους να το νιώσουν.

Για να είμαι ειλικρινής, το κείμενο δεν μου βγήκε τόσο καλό, αλλά το ότι έκλαψα ενώ το έγραφα, σημαίνει ότι το συναίσθημα βγήκε και αυτό με κάλυψε για να το αναρτήσω.

@ never σε ευχαριστώ και σένα.

Διβάνη δεν έχω διαβάσει, ούτε καν την είχα ακουστά.

Από σένα την μαθαίνω.

Και μεις σε αγαπάμε!!!!

ΣΜΑΚ

APSOY είπε...

Πορσελανίνι μου?
(ή μήπως να πω - κορίτσι μου εύθραυστο?) :))))))))))))))

Δεν έχω λόγια...!
Είναι απλά Τέλειο!
Όχι... όχι απλά... Είναι κάτι παραπάνω! :)))))))))))

Θα... θα σου απαντήσω! (ναι)!
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ...!!!
(τι τιμή)! :)))))))))))))))))
ΣΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚ

orestis είπε...

Apsoy μου το πιάσες με τη μία.

Ήμουν σίγουρη αποκουμπάκι.χεχε

Η τιμή όλη δική μου, ήσουν πραγματική έμπνευση για μένα.

ΣΜΑΚ (άπειρα)

veloz είπε...

re gamwto giati me kanete kai klaiw??
aman pia aytes oi istories sas! twra ola sti zwi mou miazoun pali oly peza..
(diladi itan teleio!)

orestis είπε...

Velozaki γλυκό δεν θέλαμε να σε στεναχωρήσουμε.
Όλα σου φαίνονται πεζά;

Για κοίτα καλύτερα!!!

Μπορεί μια ανάλογη ιστορία να είναι εκεί έξω και να σε περιμένει.

Ανώνυμος είπε...

Oresti μου, πραγματικά υπέροχο! μπορεί να μην είμαι gay, αλλά να ξέρεις πως κι εσύ ήσουν η επιλογή μου και όχι η ανάγκη μου στα φοιτητικά μας χρόνια!
Αν και τώρα που το σκέφτομαι, σα να σ'έχω και λίγο ανάγκη τώρα (τότε) που έφυγες και μου λείπεις τόσο....
Φιλάκια αδυναμία μου!

orestis είπε...

Γλυκούλη μου fermat πόσο με συγκινείς.

Και μένα ήσουν επιλογή, αλλά τώρα έγινες ανάγκη.

Πού είσαι;

Να τα πιούμε και να τα πούμε και να μας νοιάζει μόνο το πως θα πάμε να δώσουμε, γιατί το τι θα γράψουμε είναι γνωστό.

Χαχαχα

APSOY είπε...

Μα δεν είναι μια ΓΛΥΚΑ?
Είναι! Είναι! Είναι!!!
:)

καλή μου Ορέστη...?
ΣΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚ!!!
και πάλι ΣΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚ!!!
:)

Wrong Guy είπε...

Χμμ..
Κάτι έπιασες και από μένα.
Άσε που ξέρω τη Νεφέλη...

Ζούσα για μερικά χρόνια μαζί της.

Καμιά φορά σκέφτομαι το πόσα είδη ανθρώπινων σχέσχων υπάρχουν και χαζεύω.

Τα φιλιά μου.

Πλεκτά Χειροποιήματα είπε...

Πρίν διαβάσω το σχόλιο του wrong guy αναρωτόμουν αν θα μπορούσε να υπάρξει κάτι τόσο "απόλυτο" όσο η σχέση αυτών των δύο ανθρώπων...με κάλυψε όμως!

Πολύ όμορφο κείμενο...με αποκορύφωμα για μένα τα λόγια που επαναλαμβάνονται στον επίλογο...

*Φιλάκι*

ΥΓ1: Απο Διβάνη διάβασε το "Γιατι δεν μιλάς για μένα;"
ΥΓ2: Ευχαριστώ που "περνάς" να δείς τι κάνω...το εκτιμώ πολύ! :-)

orestis είπε...

@ αποκουμπάκι θα το πάρω πάνω μου με αυτά που λες.

Και είσαι γλυκούλης.

ΣΜΑΚ

@ wrong πολλά τα είδη των ανθρώπων, πολλές και οι σχέσεις.

Ξέρεις τη Νεφέλη ε;

Εγώ περιμένω τον Φάνη μου.

@ merawen εννοείται πως θα "περνάω" να μαθαίνω νέα σου.

Και για μένα, η αρχή και το τέλος ήταν αυτό που ήθελα να τονίσω.

Να μπορείς με σιγουριά να υποστηρίξεις κάποιον ως επιλογή σου και το μόνο που σε νοιάζει να γέρνεις στο στέρνο του. Χωρίς ταμπέλες και προσχήματα, μόνο με συναίσθημα.

ΥΓ. Πήρα το "εργαζόμενο αγόρι", αν μου αρέσει θα διαβάσω και άλλα δικά της.

Φιλάκια σε όλους.

Neverlandean είπε...

Το "Ψέματα" είναι το αγαπημένο του Νέβερ, αν ενδιαφέρεστε. :)

orestis είπε...

never φυσικά ενδιαφερόμαστε. Ότι θα έμπαινα στο μπλογκ σου να σου πω πως πήρα βιβλίο της Διβάνη.

Το "Ψέματα" δεν το βρήκα στο google.

Καλή είμαι και εγώ...αντί να ρωτήσω εσένα...κουκουρουκου η δικιά σου.

Θα το διαβάσω και θα σας πω.

Neverlandean είπε...

Καλά και το "Οι γυναίκες της ζωής της" θα το λατρέψεις, Ορέστιδα! Το εγγυώμαι! :D

Τι να ρωτήσεις εμένα βρε; Ο Διβανολόγος! LOOOOOOL

orestis είπε...

Ε κοίτα να δεις, όσο να' ναι αν έχεις διαβάσει αρκετά βιβλία της, είσαι σε θέση να προτείνεις μερικά.

Από αυτήν την άποψη.

Ελπίζω να ετοίμασες νέο ποστ.

Φιλιά!!!!!

Fish-bait είπε...

Cute ;-)

orestis είπε...

Όχο όσο η Λητώ, αλλά κάτι κάνουμε.

Ευχαριστώ.