Δευτέρα 2 Ιουλίου 2007

Θα πεθάνω ένα πένθιμο του φθινόπωρου δείλι

Θα πεθάνω ένα πένθιμο του φθινόπωρου δείλι

μες στην κρυα μου κάμαρα όπως έζησα: μόνος

στην στερνήν αγωνίαν μου και τη βροχή θε να κάνω

και τους γνώριμος θόρυβους που σκορπάει ο δρόμος.


Θα πεθάνω ένα πένθιμο του φθινόπωρου δείλι

μέσα σ' έπιπλα ξένα και σε σκόρπια βιβλία,

θα με βρουν στο κρεββάτι μου, θε να' ρθει ο αστυνόμος,

θα με θάψουν σαν άνθρωπο που δεν είχε ιστορία.


Απ' τους φίλους, που παίζαμε πότε - πότε χαρτιά,

θα ρωτήσει κανένας τους έτσι απλά: "Τον Ουράνη

μην τον είδε κανείς; Έχει μέρες που χάθηκε...."

θ' απαντήσει άλλος, παίζοντας : "Μ' αυτός έχει

πεθάνει!"


Μια στγμή θα απομείνουνε τα χαριά τους κρατώντας,

θα κουνήσουν περίλυπα και σιγά το κεφάλι

θε να πουν : "Τι είναι ο άνθρωπος! Χτες ακόμα ζούσε...."

και, βουβοί, στο παιχνίι τους θα βαλθούνε και πάλι.

Κάποιος θα' ναι συνάδελφος στα "ψιλά", που θα γράψει

πως "προώρως απέθανεν ο Ουράνης στην ξένην,

νέος γνωστός στους κύκλους μας, που κάποτε είχε

εκδώσει

μια συλλογή ποιήματα πολλά υποσχόμενη".


Κι αυτή θα' ναι η μόνη του θανάτου μου μνεία.

Στο χωριό μου θα κλάψουνε μόνο οι γέροι γονιοί μου

και θα κάνουν μνημόσυνο με περίσσιους παπάδες,

όπου θα' ναι όλοι οι φίλοι μου, κι ίσως - ίσως οι οχτροί

μου.


Θα πεθάνω ένα πένθιμο του φθινόπωρου δείλι

σε μια κάμαρα ξένη, στο πολύβοο Παρίσι

και κάποια Κέττυ, θαρρώντας πως την ξέχασα γι' άλλην,

θα μου στείλει ένα γράμμα, και νεκρό θα με βρίσει.



Κώστας Ουράνης



[Αφιερωμένο στο fermat, που το ζήτησε. Η διάθεση μου, ουδεμία σχέση έχει με την παρούσα ανάρτηση. ]

10 σχόλια:

Neverlandean είπε...

Είπα κι εγώ, τι πισωγύρισμα ήταν αυτό! Τρόμαξα.

orestis είπε...

Χαχαχα.

Μην τρομάζεις....ακόμα.

Αφού ξεκίνησε το bounce είναι μονόδρομος πλέον.

Wrong Guy είπε...

Αααα, οκ τότε

Θα μας ξεκάνει λέω αυτή!!!

Άντε να βλέπω χαμόγελα!

orestis είπε...

Χαχαχα.

Είμαι φοβιστική η αλήθεια.

Αλλά όχι και να σας ξεκάνω.

Marvin είπε...

Ξερεις οτι το συγκεκριμενο ποιημα εχει μελοποιηθει υπέροχα απο τα Διαφανα Κρινα? Ψαξε να το βρεις αν σου αρεσει

Ανώνυμος είπε...

bounce οέο, bounce οέο, bounce οέο
Πάντος καταπληκτική η αντίδρασή σου... Δεν το ζήτησα, απλά το ανέφερα... (να δείξω ότι κάτι έμαθα κι από σένα :))
Καλό μήνα σε όλους!

orestis είπε...

@ marvin απαράδεκτο που δεν το ξέρω και έχω και μια μανία με τα διάφανα.Θα το ψάξω.

@fermat αφού σου έχω αδυναμία τι να κάνω;

Μόνο αυτό έμαθες από μένα;
χεχε

APSOY είπε...

Τι γλυκό και αισιόδοξο κειμενάκι ήταν αυτό?
:S

...
(χτυπάω ξύλα, φτύνω κόρφο κ.ο.κ)
Έλαααααα λίγο ακόμα bounceeeeee!
:)
σμακ?
ΣΜΑΚ!

orestis είπε...

Γλυκούλη μου.

Σε πεθύμησα.

Άσε το bounce είναι βέβαιο πλέον.

Σήμερα έκανα κάτι που είχα καιρόοοοοοο να κάνω.

βγήκα εγώ και οι άντρς μου.

Εγώ και 7 μαντραχαλαίοι.

τρελή φάση.

Αύριο θα γίνει σπλάτερ.

Νομίζω επέστρεψα, για τα καλά.

ΣΜΑΚ

APSOY είπε...

"το bounce είναι βέβαιο..."
"αύριο θα γίνει σπλάτερ..."
...
...
η μάνα σου το ξέρει?

χαχαχαχαχαχαχααχχαχαχαχαα (άκυρη και επίκαιρη διαφήμιση...)
:)
:*

ΣΜΑΚ.