Παρασκευή 6 Ιουλίου 2007

Manolis Famelos - Ena megalo fotino Kalokairi

13 σχόλια:

orestis είπε...

Αφιερωμένο σε μένα, που αύριο θα λιάζομαι στην παραλία με τα φιλαράκια, μετά θα πιω τα ούζα μου, μετά θα πιω καφεδάκι, μετά θα κάνω βόλτες στο νησί και μετά και μετά δεν ξέρω, αλλά την Κυριακή πάλι εδώ θα είμαι.

APSOY είπε...

Αφιερωμένο σε σένα, που αύριο θα λιάζεσαι στην παραλία με τα φιλαράκια, μετά θα πιείς τα ούζα σου, μετά θα πιείς καφεδάκι, μετά θα κάνεις βόλτες στο νησί (ποιό νησί?) και μετά και μετά δεν ξέρεις...αλλά την Κυριακή πάλι εδώ να είσαι!

Σμακ.

orestis είπε...

Γλυκούλη με πειράζεις;

Λέμε για Πόρο.

Τόσο μακριά...

Θα σας λείψω το ξέρω.χιχιχι

Αλλά και γω δεν μπορώ μακριά σας για πολύ.

ΣΜΑΚ

ΥΓ. Γιατί δεν διαβάζεις;
γρήγορα στα βιβλία σου.

APSOY είπε...

:)
Καλημέρααααααα!
Πέρνα καλάαααααααααααα!
(διαβάζω μαμά...)

τρελό και παλαβό ΣΜΑΚ.

Neverlandean είπε...

Ναι ρε Orestis! Δε γίνεται να είναι καλοκαίρι όλο το χρόνο;
Καλά να περάσεις και το ούζο με μέτρο, εκτός κι αν κάνετε πάρτι. :PPPPPP Χαχαχαχαχαχα!

Phoebus είπε...

Κι εμένα τις αγκαλίτσες μου ποιος θα μου τις κάνει που όταν έρθεις θα μυρίζεις αλκοόλ στα 10 μέτρα από το 12αράκι, θα έχεις γλαρώσει από τα θαλασσινά (να μην πω για τις λοιπές παρενέργειες, που θα μας κυνηγάς μέσα στο σπίτι κι εμείς θα τρέχουμε αλαφιασμένα και σε κατάσταση υστερίας, τύπου «ήρθε το αφεντικό», προσπαθώντας με το ένα χέρι να καλέσουμε το ηθών και με το άλλο να κεντράρουμε για να βάλουμε το κλειδί στην κλειδαριά της ζώνης αγνότητας) και θα μυρίζεις ιώδιο και baby-oil αντηλιακό;

Σαν τον Oresti Μακρύ σε trans version θα είσαι!

Γλυκιά μου καλά να περάσεις!!! Χτύπα ένα ουζάκι και για μένα! Χωρίς νερό! Μόνο λίγο πάγο!

Μάκια

Ανώνυμος είπε...

Θυμίθηκα στο καράβι για την Κρήτη που τραγουδούσαμε "όλο ούζο ούζο ούζο το βαρέθηκα" και στο τέλος πετάς την ατάκα: "Ρε μα... θυμίσου μόλις κατέβουμε να πάρουμς 6-5 πλωμαράκια να βρίσκονται"

Άραγε ο γιατρός συνήλθε, ή ακόμα ξερνάει;

Καλά να περάσεις κούκλα μου! Φιλούρες

orestis είπε...

Μαντέψτε ποιός γύρισε.

ΕΓΩ.

Πέρασα τέλεια.

Ο Πόρος μαγευτικός.

Η παρέα δυνατή, πολύ γέλιο.

Βέβαια δεν καταφέραμε να ξεχαστούμε εντελώς, κάποιες σκέψεις μπήκαν κρυφά στη βαλίτσα, αλλά τι να κάνουμε.

orestis είπε...

Ας αρχίσουμε τώρα:

Γλυκούλη μπράβο σου, που διαβάζεις.

Πολύ ωραία πέρασα.

Ααααα, έκαψα κίολας....όχι καρδιές, την πλάτη μου. Ροδοκοκκίνησα σαν ψητό.

Never το ούζο τα έσπασε.

Πάρτυ δεν κάναμε, αλλά διασκεδάσαμε όλο το νησί.

Το τσίρκο medrano τους πρόσφερε άφθονο γέλιο.

Φοιβούλη θ8α σε μαλώσω.

Πρώτον αγκαλίτσες αφού μουλιάσω με τα αφρολούτρα, για να απομακρύνω μυρωδιές θάλασσας, ούζου κτλ.

Δεύτερον "λοιπές παρενέργειες";
Ντροπή.

Σου έχω δώσει τέτοια εντύπωση;χεχε

Αν και το φαντάστηκα σαν σκηνικό και πέθανα στο γέλιο.

Φιλάκια

Fermat που το θυμήθηκες;

Το πα και το κάνα πάντως.χεχε

Ο γιατρός ελπίζω να συνήλθε, αλλιώς κρίμα στους ασθενείς του, που θα χειρουργηθούν με χορηγό τον Τσάνταλη.

Καλά περάσαμε.

Θυμηθήκαμε λίγο και Μουδανιά.

Αχχχχχ.

Φιλάκια

Neverlandean είπε...

Ένα πάρτυ με ούζα το σήκωνε η περίσταση. :PPPP

orestis είπε...

Never δεν το σήκωνε η περίσταση.

πίστεψε με.

Τουλάχιστον κάναμε το πρώτο βήμα, στο να περνάμε καλά για την πάρτη μας.
Αυτό το σήκωνε η περίσταση, με λίγο ούζο.
Φιλάκια

Neverlandean είπε...

Ωχ καλά! :PPPPP

orestis είπε...

Never μου γιατί ωχ καλά;