Δευτέρα 30 Ιουλίου 2007

Ωδή στην Πανσέληνο


Πανσέληνος είναι και απόψε θαρρώ

μόνο που λείπει το άλλο μου εγώ,

αυτό που ποθώ να έχω αγκαλιά

όλη τη νύχτα στην ακρογιαλιά!


Πανσέληνος είναι και απόψε μου λες

βλέπω τα δάκρυα, νομίζω πως κλαις

μα τίποτα δεν χάθηκε ακόμα

δεν έχει σβήσει η δική μας η φλόγα!

14-6-2003

[Γράφτηκε πριν αρκετά χρόνια, στο μπαλκόνι του Κούλη και αφιερώθηκε σε μια πολύ καλή μου φίλη, την "Κωστάκη". Από τότε κάθε πανσέληνο κάτι μας πιάνει, μια θλίψη, μια μελαγχολία που είμαστε μακριά και τα μηνύματα δίνουν και παίρνουν μεταξύ μας. Για σένα μικρή μου λοιπόν, γιατί σήμερα είναι μία ακόμη πανσέληνος...από εκείνες, ξέρεις εσύ.]

11 σχόλια:

APSOY είπε...

Μπορεί να μην είμαι Κωστάκης... Αλλά κάτι "ξέρω κι εγώ..."!
Γειά σου Ορεστάκο μου...!
Πρέπει να κάνω κατς απ στα προηγούμενα ποστ σου κάποια στιγμή...
Σμακ.

Neverlandean είπε...

Οι φίλες σου με τα ανδρικά ονόματα είναι όλα τα λεφτά! Φιλιά και στην Παναγής LOOOOOOL

Τον βλέπεις Orestis τον θρασύτατο; Αυτό κάνει όλο το πρωί, τα ίδια λέει σε όλους! Τσ τσ τσ! :PPPPPP

orestis είπε...

Γλυκούλη μου welcome back.

We missed you a lot!!!!

Φυσικά και ξέρεις...

Σμακ.

Πιο πολλά σμακ!

orestis είπε...

'Ασε ρε νεβεράκο, θα νομίζετε ότι σας κάνω πλάκα, αλλά οι μισές έχουμε αντρικά ψευδώνυμα.

Εγώ είμαι ο Θρασύβουλος!!!

Ναι ε;

Τον αλήτη, να λέει τα ίδια σε όλους.

Αλλά Τρίτη σήμερα θα τον κανονίσω εγώ.

ΥΓ. Θα τα δώσω στην Παναγή τα φιλιά.

diage είπε...

Όμορφο και αισιόδοξο.Δεν νομίζω να σας πιάνει μελαγχολία.Νοσταλγία ίσως!

orestis είπε...

Diage για ακόμα μία φορά έχεις δίκιο.

Νοσταλγούμε τις μέρες, που είμασταν παρεούλα, ως φοιτήτριες.

Τώρα δυστυχώς, τα χιλιόμετρα που μας χωρίζουν είναι αρκετά!

Μένουν όμως οι αναμνήσεις και μια γλυκιά νοσταλγία.

Είδωλο είπε...

A δεν το ηξερα οτι παει κατα το Αρτεμης - Αρτεμις
Το Μπαμπης παει Μπαμπις?

orestis είπε...

Χ-οyranoy δεν σε έπιασα.

Αλλά μάλλον όπως τα λες είναι.

APSOY είπε...

Αφού μου τη λέει ο Νεβεράκος...
Δε με πιάνει νοσταλγία... με πιάνει μελαγχολία ;)

Αχ, βαχ, και πάλι αχ, βαχ...

ΥΓ(Λογοπαίγνιο με τα αντρικά ονόματα ήταν το σχόλιο του εξουρανού ορεστάκο...:))

veloz είπε...

kalytera monoi stin panselino, de thes na anakalypseis oti to allo sou miso lykanthrwpizei..
:)

orestis είπε...

Γλυκούλη, η πλατινέ βαφή με αποσυντόνισε λίγο.χεχε

Τώρα το πιάσα.

άστον να στη λέει.

Εμείς ξέρουμε.(;)

Velozaki έτσι ακριβώς.

Καλύτερα οι δυο μας, θα περάσουμε.

Ακολουθεί ποστ με σένα και μένα.