Τετάρτη 11 Ιουλίου 2007

Τα απομεινάρια μιας σχέσης

Κόντευε 10. Είχε νυχτώσει σχεδόν. Έκανε αρκετή ζέστη όμως ακόμα. Δεν πτοήθηκε όμως. Έπρεπε να το τελειώσει και έπρεπε να το κάνει σήμερα. Πήρε την τσάντα της, έκλεισε την πόρτα του γραφείου και βγήκε στο δρόμο, να αναζητήσει το ταξί που θα την πήγαινε σπίτι. "Κακή επιλογή να μην πάρω αυτοκίνητο σήμερα, αλλά έτσι θα έχω χρόνο να προετοιμάσω τι ακριβώς θα του πω."
Δυσκολεύτηκε λίγο, αλλά λίγα λεπτά αργότερα, βρισκόταν καθ' οδόν για το σπίτι. Έβαλε τα κλειδιά στη πόρτα, μπήκε μέσα, άναψε το φως και προχώρησε στο δωμάτιο. Ήταν εκεί, στην ίδια θέση, όπως πάντα." Και που να πας θα μου πεις;" μονολόγησε. Δεν άντεχε άλλο, έπρεπε να ξεκινήσει την οδυνηρή διαδικασία. "Πάντα ο ίδιος κόμπος ρε γαμώτο. Όσες φορές και να το κάνω, πάντα δύσκολο φαίνεται." σκέφτηκε, αλλά δεν είχε άλλα περιθώρια πλέον.
-Μην μιλήσεις σε παρακαλώ. Μην πεις τίποτα. Περάσαμε καλά, πολύ καλά θα έλεγα. Όμως δεν πάει άλλο. Δεν υπάρχει μέλλον, δεν το βλέπεις; Αν δεν γίνει τώρα θα γίνει σε κανά μήνα, το πολύ. Και μένα μου είναι δύσκολο. Σ' αγάπησα και γω, δέθηκα μαζί σου. Αλλά πρέπει να χωριστούμε. Δεν φταίω μόνο εγώ. Αναγνωρίζω το μερίδιο της ευθύνης μου, αλλά και συ δεν έκανες λίγα. Λίγο καιρό μετά την γνωριμία μας, έβγαλες ένα σωρό προβλήματα. Με αποκορύφωμα το προχθεσινό. Μα καλά να τα σβήσεις όλα έτσι απλά; Τόσες σκέψεις, σχέδια να χαθούν τόσο άδοξα; Πόσο ν' αντέξω και γω; Λυπάμαι, πραγματικά.
Έδιωξε όλες τις δεύτερες σκέψεις και κατευθύνθηκε προς το μέρος του. Έκλεισε το καπάκι, πήρε το λάπ τοπ στα χέρια της και το πέταξε με δύναμη στο πάτωμα.
-Με υπηρέτησες πιστά, αλλά δεν είχα άλλη επιλογή. Ούτε αναβάθμιση, ούτε επισκευή έπαιρνες.


['Οποιος δένεται με αντικείμενα και μηχανήματα θα καταλάβει.]

8 σχόλια:

APSOY είπε...

Πάει το λαπ τοπ δλδ?
Ζωή σε μας?
...
Πάντως σε καταλαβαίνω, αφού κι εγώ δενόμουν με πράγματα. Αλλά βαρέθηκα και τώρα τρώνε όλα σβούριγμα...

ΥΓ(Ελπίζω να το ανακύκλωσε το λαπ τοπ, έτσι? Όχι στα σκουπίδια... ;)).

Σμακ μικρή!
Σμακ!

orestis είπε...

Όχι το λαπ τοπ μου ζει.

Συγγραφική αηδία ήταν.

Άσε και γω δένομαι με τα πάντα.

Μέχρι και χαρτάκια τσίχλας κρατάω.

Σμακ μεγάλε

Σμακ

Ανώνυμος είπε...

Φοβερό μιλάμε!!! Έφαγα κόλλημα ρε συ! καθόμουν 5 λεπτά μη σου πω να κοιτάω την οθόνη...
Κι εκεί που ένα δάκρυ πήγαινε δειλά δειλά να κυλίσει από το αριστερό μου μάτι... αντιστροφή συναισθημάτων και... και τίποτα! Γερό κόλλημα σου λέω! 5 λεπτά αργότερα έσπασα! Μέχρι μέσα ακούστηκε το γέλιο μου!!!

Όσο για τα χαρτάκια τσίχλας που κρατάς, έχω ακόμα το περιτίλιγμα της σοκολάτας που έφαγες στο Τούνελ, τη μέρα που ήρθες Σταυρούπολη να δεις τον τρελό! Θυμάσαι;

orestis είπε...

fermat με σκλαβώνεις.

Βασικά τρελέ δεν θυμάμαι, που αν αναλογιστώ το γεγονός πως δεν τρώω συχνά σοκολάτες θα έπρεπε να το θυμάμαι.

Ααα.

Αναλαμπή.

Γκοφρέτα έφαγα.

Τώρα θυμήθηκα.

Εσύ θυμάσαι με ποιά είχα έρθει;

Γκρρρρρρρρ!!!!!!

Neverlandean είπε...

Α πείτε μας κι εμάς βρε παιδιά!

Fermat, έπρεπε να την ταΐσεις ΙΟΝ αμυγδάλου για να είσαι η πρώτη της αγάπη και μοναδική. :P

orestis είπε...

Περίεργε νεβερ μου (γλυψ, με μια φίλη παλιάααααα, που πλέον δεν υπάρχει....για μένα, για κάποιον άλλο άτυχο δεν ξέρω.....I'm a bitch I know.

Πες τα νέβερ μου, πες τα(πάλι γλυψ....άντρες παιδί μου. Δεν ξέρουν πως να φερθούν.χεχεχε

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς Neverlandean πρώτη της αγάπη δεν υπήρχε περίπτωση να γίνω ποτέ! Την είχε βρει πριν με γνωρίσει...
Λες να την τάιζα lacta, για να γίνω το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής της;

Ορέστη, αν αυτό ήταν μπηχτή, οκ! Έπιασε τόπο!

orestis είπε...

Την είχα βρει;

Είσαι σίγουρος;

Κάτσε, πότε σε γνώρισα;χεχε

Μπηχτή, αυτό για τους άντρες εννοείς;

Αφού έπιασε τόπο.

Όχι πως οι γυναίκες ξέρουν.

Μην ανοίξει πόλεμος των 2 φύλων παρακαλώ.

Και τι είμαι ρε για να με ταίζεις;

Ζωντανό;

Καλό ήταν πάντως.