Τετάρτη 18 Ιουλίου 2007

Χωρισμός

Σου στέλνω μήνυμα από τη βεράντα,

φιλενάδα έχασα τον άντρα.

"Φαντάζομαι είναι φρίκη,

βάλε καφέ στο μπρίκι."

Μπα μωρέ καλά περνάω.

μόνο που απλά πεινάω.

"Σίγουρα είναι έτσι;

Α, θα φέρω και γιουβέτσι."

Άντε έλα, μην αργείς,

γιατί παρκινγκ δεν θα βρεις.

"Πώς νιώθεις τώρα που' σαι μόνη;"

Πάω να κόψω και πεπόνι.

Ταμπλάς μου ήρθε στο κεφάλι

ευτυχώς έχω μπουκάλι.

"Μωρό μου μόνες θα τα πιούμε

και στην πορεία θα τα βρούμε."

Στο τέλος πάλι βγήκαμε off

μεγάλη πουτάνα η Smirnof.


[Relative μετά την λυρικοποίηση, ιδού και η διακωμώδηση του χωρισμού.]

10 σχόλια:

diage είπε...

Δεν θα το έλεγα διακωμώδηση του χωρισμού. Ίσως είναι φαινομενικά. Μετά από μερικές αναγνώσεις είδα την ουσία. Θα σταθώ στο τελευταίο δίστιχο που μου έκανε εντύπωση. Είναι κοινά αποδεκτό ότι μετά από έναν χωρισμό ο μόνος τρόπος διαφυγής είναι το ‘ξύδι’. Αυτός λοιπόν ο χαρακτηρισμός του συγκεκριμένου ποτού (που μου αρέσει πάρα πολύ) παραπέμπει στη σοβαρότητα της καταστάσεως. Θα ήθελα πάρα πολύ να βρίσκομαι εκεί ως ακροατής σε αυτή την off κατάσταση

orestis είπε...

Diage με έδωσες στεγνά.

Δεν έπεισα μάλλον.

Χαίρομαι όμως, που δεν στάθηκες στην πρώτη ανάγνωση, αλλά πήγες πιο βαθιά.

Και μένα, μ' αρέσει η άτιμη, η βότκα.

Φιλενάδα, δεν υπήρχε έτσι. Η βότκα ήταν ο μόνος σύμμαχος.

Ακροατής ε;

Από περίεργια ή για να μαζέψεις τα πτώματα;

Αν θέλεις πάντως, το μόνο εύκολο.

Πίνουμε συχνά και βγαίνουμε off.χεχε

APSOY είπε...

Που σημαίνει, ότι αυτό ήταν το "κάτω" ... που σημαίνει ότι μετά ακολουθεί το "πάνω" του μπάουνς, ε?
(κάνω λάθος?)
Σμακ.

orestis είπε...

Γλυκούλη μου, αυτό το πήγαινα για πάνω, αλλά δεν έπεισα.χεχε

Γράφτηκε πάντως με αρκετά χιομοριστική διάθεση.

Υπόθετω ήταν η απόπειρα για πάνω και μετά έχει το πιο πάνω.

Άρα δεν κάνεις λάθος.

φιλάκια

veloz είπε...

xaxa! ksekinaw apotherapeia! peponi kai smirnof,kai araxti sto pezodromio mi mas fane ti thesi parking!
xaxa! :)

diage είπε...

Περιέργεια όχι. Απλά πιστεύω πως εκείνη τη στιγμή (λίγο πριν την πτωματοποίηση) λέμε τα πιο ενδιαφέροντα πράγματα. Θα ήθελα λοιπόν πολύ να ακούσω αυτούς τους τρομερούς μονολόγους. Όσο για τα πτώματα δε νομίζω πως θα είμαι σε θέση να τα μαζέψω!!!!

Neverlandean είπε...

Καφέ με γιουβέτσι με πεπόνι με βότκα. Ξεχάσατε τους κουβάδες για το ξέρασμα. :D

orestis είπε...

@ Veloz ακριβώς έτσι.

Και την επόμενη μέα θα σε ρωτάω, για ποιόν κλαίγαμε και θα λες: "Για ποιόν;"

@ Diage καλά τα λες.

Έτσι είναι.

Όσο για μονολόγους, όσους θέλεις.

Έχω τη συνήθεια να κρατάω τα πρακτικά από πολλά μεθύσια.

Μπορεί να ανεβάσω κανένα.

Αλλά σε σένα ειδική προσφορά, αφού εξέφρασες την επιθυμία, να το δεις live.χεχε

@ Never και χωρίς όλα αυτά, τον κουβά πάλι θα τον θέλαμε.

Ανώνυμος είπε...

lol... Δεν θα το αναλύσω, δεν μπορώ άλλωστε.. Γέλασα πολύ.. Thanks.

orestis είπε...

if..geneia welcome

Εγώ ευχαριστώ.

Τι καλύτερο από το να κ΄'ανεις τον κόσμο, να γελάει;